Chalet Les Fraites

Chalet

1 review over Chalet Les Fraites in het Nederlands

heerlijk op een berg, totale rust en frisse lucht,

hoogenbosch
13-7-2012

chalet op een berg, prachtig balkon. gezellig dorpjes in de buurt, La Clucaz en Grand Bornand. Zeer geschikte omgeving om te wandelen en te fietsen. In de winter skieen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Fraites in Entremont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Fraites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.