Géén boekingskosten

Camping L’ Oasis Sites & Paysages

FrankrijkRhône - AlpsEclassan (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping L’ Oasis Sites & Paysages voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 69 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

69 Reviews over L’ Oasis Sites & Paysages

• 8Suleika28-08-2021

Mooie, rustige camping, maar huur geen chalet club

Fijne camping voor rustzoekers met kinderen! Groen, ruime plaatsen met veel privacy. Fijn zwembad. De camping ligt aan een leuk, klein riviertje. De sfeer op de camping is fijn. Pizza en frietjes kan ik aanraden en wat heerlijk dat ze bij je accomodatie worden bezorgd! Vriendelijke eigenaren. Wel goed om er rekening mee te houden dat er veel hoogteverschil op de camping is, dus je flink omhoog en omlaag moet lopen en dat de camping wat afgelegen ligt. Er zijn verschillende soorten accommodaties te huur. Wij hadden een chalet club (laat geboekt, niks anders meer beschikbaar). De chalet club voldoet imho niet meer aan de eisen van deze tijd. Erg klein. Onmogelijk dunne en slappe matrasjes waardoor ik halverwege de nacht niet meer kon slapen van pijn in mijn heupen. Overdekt terrasje is fijn, maar mini en met lek dak. Keukenuitrusting minimaal. Twee smalle kookpitjes. Kortom: ik raad de camping aan, maar huur iets anders dan een club!

• 4Rob Ghysen19-07-2021

Camping met enorme geluidsoverlast

Camping heeft faciliteiten voor kids maar is erg steil en alles ligt versnipperd over de camping. Daardoor is de camping niet echt een eenheid. Wij werden met twee kids nachtenlang wakker gehouden door een techno feest en een kermis in Ardoix op de helling tegenover. Hierover hadden de eigenaren vooraf niets gezegd en ook niet bij aankomst. Op navraag bleek dat ze ervan wisten. Wij voelden ons echt bedrogen want we hadden gewoon niet geboekt als we het hadden geweten. Vooral de eigenaar en de het personeel zijn cool en afstandelijk. Ze zijn er maar dan is alles gezegd. Er heerst geen servicementaliteit. Wij komen niet meer terug. De tent was relatief nieuw maar klein en vooral heel donker met een warm water voorziening waaraan je je heel snel verbrandde.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Familie van Soest19-07-2020

Prachtige plek

Camping l'Oasis is gelegen op een prachtige plek! Wij waren hier maar 1 nacht, omdat we op doorreis waren, maar we zouden een keer terug willen komen. De eigenaren zijn vriendelijk en spreken Engels. De route ernaar toe is een uitdaging, zeker met een camper. Met een caravan zouden wij het niet durven. De beloning is het prachtige uitzicht. Verder is het sanitair is redelijk.

• 8Hilde07-09-2019

Prachtige camping

Drie nachten op deze camping gestaan samen met een vriendin. Prachtige camping gelegen in de natuur. Zeer vriendelijk personeel welke goed Engels praten en behulpzaam waren. Camping ligt aan een riviertje (te ondiep om te zwemmen). Wij stonden onderaan de camping, waar veel schaduwrijke en grote plekken zijn. Ook zit je hier dichtbij de receptie en het zwembad. Boven op de camping plekken met mooi uitzicht, maar minder schaduw en steile helling naar beneden (zwembad, receptie). Camping ligt wel wat afgelegen waardoor het moeilijker is te voet naar een dorpje te gaan bijvoorbeeld. Wij hadden geen mobiel bereik op de camping. Wel is het mogelijk tegen betaling WiFi te gebruiken. Sanitair was schoon, wel even lopen en voor nu voldoende maar als camping vol is misschien wat weinig. Erg fijn verblijf gehad.

• 9Joery21-08-2019

Een aanrader !!

Een zeer gezellige en rustige camping ! Het onthaal was zeer vriendelijk en vlot. Alles was er aanwezig wat we verwachtten ... Wij zijn hier zeer goed tot rust gekomen. Ook het pitoreske dorpje Vogué is een aanrader om te bezoeken. Jammer dat we niet meer tijd hadden om te blijven ... Wij komen zeker nog eens terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Tony Van der meirsch06-08-2019

Een aanrader!!

Een topper!! De camping ligt in een kleine vallei met een zicht. (als een campeerplek hebt bovenaan). Een kleinschalige camping met vriendelijke uitbaters steeds tot je beschikking staan. Plaatsen zijn heel ruim, vlak met een zachte ondergrond en een aparte wateraansluiting. Het sanitair is proper met de Franse slag. 😉 Minpunt is wel de steile helling die je moet nemen om naar het zwembad te geraken en de camping is niet echt geschikt voor caravan van meer dan 7m (de mijne is 6,5m en dat was nipt) door de smalle kronkelende toegangsweg vanaf de departementale. Echter bied de eigenaar aan om je caravan/aanhanger met zijn Traktor op zijn plaats te zetten en deze ook terug de berg op te trekken bij vertrek.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Erik23-07-2019

Zeer fijne camping die ons positief verrast heeft. We zijn hier met onze kinderen van 6 en 9 in luxe huurtent Lodge Pagan (fantastisch, ruimer en koeler dan een chalet, wat we normaal gesproken doen). Ik schrijf deze review halverwege onze 2e week. Fijn zwembad, niet te groot, niet te klein. Ik lees hieronder een review over zwembad in de schaduw en lawaai vd pomp. Is niet van toepassing; bad zelf in de zon en bij de ligbedjes kun je kiezen of je in zon of schaduw wilt. Lawaai is hier nergens, geen enkel geluid. Goed eten in het restaurant. Pizza's en friet kun je ook afhalen, en worden zelfs gratis bij je bezorgd op de campingplaats. Iedere ochtend vers brood en broodjes. Zeer vriendelijk personeel. Eigenaren zelf zijn er permanent, spreken goed engels en een beetje nederlands. Daarnaast is er nog een heel team aan personeel ondanks de relatief kleine camping. Overal zowel zon als schaduw. Mooie omgeving, genoeg te doen. Aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Familie met kinderen17-08-2018

Heerlijk verblijf!

Heerlijke camping, genoeg te doen voor kleinere kinderen. Hartelijke en behulpzame eigenaar. We hebben ons twee weken prima vermaakt. Het sanitair kan wel een update gebruiken, dat is het enige

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Hugo27-07-2018

Geweldige camping!

Ideale camping om met gezin naar toe te gaan. Lekker spelen in de speeltuin bij de beek, rotzooien in de beek of plonsen in het zwembad. De eigenaren zijn erg relaxed en scheppen hierdoor een leuke sfeer. Brood/ijsjes/drankjes zijn allemaal te verkrijgen aan de bar en je kan aan het einde van het verblijf afrekenen. Het vakantiegevoel om zonder portemonnee rond te kunnen wandelen is priceless.

Natuurlijk zijn er wat minpuntjes, te weten: - Het mindere bereik van de gsm/wifi, al is dit wel rustgevend - De camping ligt redelijk afgelegen en hierdoor is het lastig om wandelend naar een restaurantje te gaan bijvoorbeeld - Wij verbleven in een safari tent met sanitair, wellicht had de vlonder rondom met een hekje afgezet kunnen worden ivm veiligheid van kleine kindjes

Al met al een top verblijf gehad!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8De Hollander29-08-2017

Mooie verrassing in de heuvels

Het is een prachtige camping. Heb je een caravan, volg dan de bordjes en niet de navigatie (die stuurt je over een smallere, bochtige weg). Wij waren met een eigen tent. Weet waar je voor kiest, bovenin zeer ruime plekken, maar dan moet je de helling op en af om naar het zwembad of de rivier te gaan. Beneden zijn de plekken minder ruim maar weer overal dichtbij. Wij stonden op een van de bovenste terrassen en waren daar heel blij mee. Sanitair ( simpel maar schoon) dichtbij en mijn dochter was verrukt van de ezels en paarden in de wei. Eigenaren vriendelijk, behulpzaam en spreken goed Engels. Minder: wifi en gsm doen het beneden niet zo goed. Elke dag zijn er activiteiten voor de kinderen, maar die zijn vooral in het Frans. Campinggasten een mix van Fransen en Nederlanders. Veel gezinnen en mensen die van wandelen houden ( kaarten verkrijgbaar bij de receptie).

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar