FrankrijkRhône - AlpsDuingtCampings DuingtCamping Municipal les Champs Fleuris

+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 18 reviews
  • 7.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

18 Reviews over Municipal les Champs Fleuris

• 8Jacques16-09-2016

Prima camping

Anderhalve week op deze camping gestaan. Leuke camping met oa. ruime plaatsen op de terrassen. Nog erg rustig op de camping in juni. Sanitair wel verouderd maar schoon. Mooie grasmat en op wandelafstand van ligweide aan het meer. Direct aan het fietspad Annecy - Albertville. Grotere winkel op paar kilometer maar het piepkleine bakkerijtje in Duingt stal m'n hart ;-)

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Anita23-08-2016

Geweldig

Een echte ouderwetse camping, geen huurdingen, alleen caravans, tenten etc. Sanitair is verouderd maar schoon. Er is geen zwembad maar binnen 10 minuten lopen ben je aan het openbare strand aan het meer. Top locatie!

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Annerie van Hout26-07-2016

Geweldig goed naar onze zin gehad!

Wij komen, met tussen pozen van jaren, steeds als wij in Annecy zijn terug op deze camping. De kleinschaligheid, gemoedelijkheid, alles is aanwezig wat je nodig hebt. De ligging is geweldig, het uitzicht op de Tournette en je bent gelijk op de fietspad. Super! Ruime plekken. Sanitair is sober maar functioneel en schoon,altijd heerlijk warm water. Beheerster en camping personeel zijn behulpzaam en vriendelijk! Ik kan iedereen die van rust, mooi uitzicht, geen massa toerisme deze camping aan bevelen! Wij komen er zeker weer terug....!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9fred03-07-2016

wij zijn er nu 3 keer geweest. een mooie camping, vriendelijke eigenaresse en erg schoon

• 7Tom29-09-2015

Leuke camping

Leuke camping op 11km afstand van de stad Annecy verbonden met prima fietspaden. Het is een rustige camping met redelijk grote plaatsen en slechts één toiletgebouw. Niet modern maar wel schoon. De prijs per dag is redelijk hoog voor een gemeentecamping maar de prijzen zijn van alle campings aan het meer ongeveer gelijk. Stroom is duur en internet 10 euro voor de periode dat je er bent maar de verbinding bij de receptie is ronduit slecht. Na sluiting van de receptie op 8 uur al helemaal niet meer. Dat kan niet meer in deze tijd. Negatief is dat na sluiting van de receptie er helemaal geen internet is en de poort gaat dicht waardoor er geen ingang of uitgang is. Heel vreemd. Wat mij helemaal tegenstaat is dat ze per ongeluk een dag teveel hebben gerekend en dat ik na 5 mails en 3 telefoontjes van die "aardige" beheerster geen enkele reactie krijg.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9E.van der Vliet04-07-2015

Mooie plek

Nogmaals mijn beoordeling, omdat de waardering door Zoover niet juist weergegeven is. Camping verdient een goede beoordeling. Beheerster is uiterst klantvriendelijk. Camping wordt goed verzorgd Schoon, gedateerd sanitair. Kraan met heet water voor de afwas. Mooi uitzicht op bergen en meer. Geen geluidsoverlast van de weg. Ruime plaatsen op goede grasmat. Goed uitgangspunt voor excursies.

• 5fam Bossuyt28-06-2015

Rustige,verouderd proper norse uitbaatster

Een heel rustige camping wat verouderd maar proper sanitair . Gratis warme douche's .NIets voor gezin met kleine kinderen meer voor mensen (50 +) die rust opzoeken . Ondanks de rust toch goed gelegen snel bij het meer en de fietsroute ... Brood beschikbaar smorgens maar vrij prijzig ( het dubbel van de bakker op 1 km van de camping) Enige minpunt is de norse uitbaatster . Een goeiendag of avond kon er niet van af ondanks dat vriendelijkheid geen geld kost .Wifi beschikbaar doet het soms soms ook niet 5 euro voor hele verblijf periode dus helemaal niet duur . Ook werden we een beetje in de zak gezet eerst werd ons gezegd 24 euro per nacht maar toch bij het afrekenen werd 27.50 per nacht gerekend .Na hierover een opmerking te geven ging het toch plots voor 24 .50 per nacht Op dit punt voelde we ons toch wat bedrogen ondanks de prijsaanpassing . ....

• 8Staat v/h sanitair
  • 9jhvdhelm19-09-2014

van staties mooie piek

Municipal les Champs Fleuris geweldige camping

• 6Broke25-07-2013

Bien

Camping très calme, état des sanitaires moyen. La gérante est sympathique mais pas avec tout le monde, surtout pas avec ses collègues, ce qui rend l'ambiance moyenne...

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Manu21-07-2012

À recommander

Acceuil super sympa, nous avions passé la semaine précédente au camping Europa situé à 800 m et quel différence entre les deux accueil ! Il n'y a que 4 mobilhome sur le camping, ils sont plus anciens et un peu moins bien equipé mais quelle vue !! La gentillesse au quotidien gomme tous les petits points négatif de ce camping (pas de picsine ni animation) bref un super séjour au calme dans un superbe cadre.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Municipal les Champs Fleuris info