8,2

15 reviews over Camping Municipal les Champs Fleuris in het Nederlands

Prima camping

Jacques
16-9-2016

Anderhalve week op deze camping gestaan. Leuke camping met oa. ruime plaatsen op de terrassen. Nog erg rustig op de camping in juni. Sanitair wel verouderd maar schoon. Mooie grasmat en op wandelafstand van ligweide aan het meer. Direct aan het fietspad Annecy - Albertville. Grotere winkel op paar kilometer maar het piepkleine bakkerijtje in Duingt stal m'n hart ;-)

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig

Anita
23-8-2016

Een echte ouderwetse camping, geen huurdingen, alleen caravans, tenten etc. Sanitair is verouderd maar schoon. Er is geen zwembad maar binnen 10 minuten lopen ben je aan het openbare strand aan het meer. Top locatie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig goed naar onze zin gehad!

Annerie van Hout
26-7-2016

Wij komen, met tussen pozen van jaren, steeds als wij in Annecy zijn terug op deze camping.

De kleinschaligheid, gemoedelijkheid, alles is aanwezig wat je nodig hebt.

De ligging is geweldig, het uitzicht op de Tournette en je bent gelijk op de fietspad.

Super!

Ruime plekken. Sanitair is sober maar functioneel en schoon,altijd heerlijk warm water. Beheerster en camping personeel zijn behulpzaam en vriendelijk!

Ik kan iedereen die van rust, mooi uitzicht, geen massa toerisme deze camping aan bevelen!

Wij komen er zeker weer terug....!

Gereisd met partner in juli 2016

fred
3-7-2016

wij zijn er nu 3 keer geweest. een mooie camping, vriendelijke eigenaresse en erg schoon

Gereisd met partner in juni 2016

Leuke camping

Tom
29-9-2015

Leuke camping op 11km afstand van de stad Annecy verbonden met prima fietspaden. Het is een rustige camping met redelijk grote plaatsen en slechts één toiletgebouw. Niet modern maar wel schoon. De prijs per dag is redelijk hoog voor een gemeentecamping maar de prijzen zijn van alle campings aan het meer ongeveer gelijk. Stroom is duur en internet 10 euro voor de periode dat je er bent maar de verbinding bij de receptie is ronduit slecht. Na sluiting van de receptie op 8 uur al helemaal niet meer. Dat kan niet meer in deze tijd.

Negatief is dat na sluiting van de receptie er helemaal geen internet is en de poort gaat dicht waardoor er geen ingang of uitgang is. Heel vreemd.

Wat mij helemaal tegenstaat is dat ze per ongeluk een dag teveel hebben gerekend en dat ik na 5 mails en 3 telefoontjes van die "aardige" beheerster geen enkele reactie krijg.

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooie plek

E.van der Vliet
4-7-2015

Nogmaals mijn beoordeling, omdat de waardering door Zoover niet juist weergegeven is. Camping verdient een goede beoordeling. Beheerster is uiterst klantvriendelijk. Camping wordt goed verzorgd Schoon, gedateerd sanitair. Kraan met heet water voor de afwas. Mooi uitzicht op bergen en meer. Geen geluidsoverlast van de weg. Ruime plaatsen op goede grasmat. Goed uitgangspunt voor excursies.

Gereisd met partner in juni 2015

Rustige,verouderd proper norse uitbaatster

fam Bossuyt
28-6-2015

Een heel rustige camping wat verouderd maar proper sanitair . Gratis warme douche's .NIets voor gezin met kleine kinderen meer voor mensen (50 +) die rust opzoeken . Ondanks de rust toch goed gelegen snel bij het meer en de fietsroute ... Brood beschikbaar smorgens maar vrij prijzig ( het dubbel van de bakker op 1 km van de camping) Enige minpunt is de norse uitbaatster . Een goeiendag of avond kon er niet van af ondanks dat vriendelijkheid geen geld kost .Wifi beschikbaar doet het soms soms ook niet 5 euro voor hele verblijf periode dus helemaal niet duur . Ook werden we een beetje in de zak gezet eerst werd ons gezegd 24 euro per nacht maar toch bij het afrekenen werd 27.50 per nacht gerekend .Na hierover een opmerking te geven ging het toch plots voor 24 .50 per nacht Op dit punt voelde we ons toch wat bedrogen ondanks de prijsaanpassing . ....

Gereisd met partner in juni 2015

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

prima alternatief

emma-houten
28-8-2011

Op deze camping konden we een dag van te voren telefonisch reserveren. Engels sprekende uitbaatster van de camping erg vriendelijk en bereidwillig.

Kregen een mooie grote plaats op deze terrassencamping. redelijk maar schoon sanitair. Warm water van 60 graden. 10 minuten lopen van het meer van Annecy met toegang tot een openbare ligweide, wel aan de doorgaande weg. Niet vergeten ga parapenten in Doussard

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Lekker rustig voldoende voorzieningen

Fam. van den Buijs - Lenoir
22-10-2010

Camping les Champs Fleuris te Duingt is een zeer rustige druk bezochte camping municipal. De prijs verhouding is zeer goed. Toilet wordt 3x daags schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ligging van de camping was voor ons goed. Maar in het plaatsje Duingt is weinig te doen. Voor kinderen vindt ik deze camping niet zo geschikt daar er verder geen accommodatie is. Dat is ook goed te merken daar de camping veelal wordt bezocht door een ouder publiek. WEL LEKKER RUSTIG. Eet gelegenheid is er niet buiten dat er dagelijks een kar komt met iedere dag ander eten meestal erg plaatselijk, wel met liefde bereid. Vanuit duingt kun je vele richtingen op zoals Annecy dat op slechts 12 kilometer afstand ligt verder zijn er veel fietspaden aanwezig om de omgeving per fiets te bezoeken. Voor de dagelijkse boodschappen moet je naar de supermarkt de eerst beste ligt op een afstand van 5 kilometer vanaf de camping. Campin Fleuris zullen we zeker nogmaals bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal les Champs Fleuris in Duingt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal les Champs Fleuris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.