We hebben een aantal aanbieders voor Duingt voor je op een rij gezet:

Reviews over Duingt

Prima camping

Jacques,
    16-9-2016

Anderhalve week op deze camping gestaan. Leuke camping met oa. ruime plaatsen op de terrassen. Nog erg rustig op de camping in juni. Sanitair wel verouderd maar schoon. Mooie grasmat en op wandelafstand van ligweide aan het meer. Direct aan het fietspad Annecy - Albertville. Grotere winkel op paar kilometer maar het piepkleine bakkerijtje in Duingt stal m'n hart ;-)

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig

Anita,
    23-8-2016

Een echte ouderwetse camping, geen huurdingen, alleen caravans, tenten etc. Sanitair is verouderd maar schoon. Er is geen zwembad maar binnen 10 minuten lopen ben je aan het openbare strand aan het meer. Top locatie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig goed naar onze zin gehad!

Annerie van Hout,
    26-7-2016

Wij komen, met tussen pozen van jaren, steeds als wij in Annecy zijn terug op deze camping.

De kleinschaligheid, gemoedelijkheid, alles is aanwezig wat je nodig hebt.

De ligging is geweldig, het uitzicht op de Tournette en je bent gelijk op de fietspad.

Super!

Ruime plekken. Sanitair is sober maar functioneel en schoon,altijd heerlijk warm water. Beheerster en camping personeel zijn behulpzaam en vriendelijk!

Ik kan iedereen die van rust, mooi uitzicht, geen massa toerisme deze camping aan bevelen!

Wij komen er zeker weer terug....!

Gereisd met partner in juli 2016

fred,
    3-7-2016

wij zijn er nu 3 keer geweest. een mooie camping, vriendelijke eigenaresse en erg schoon

Gereisd met partner in juni 2016

Leuke camping

Tom,
    29-9-2015

Leuke camping op 11km afstand van de stad Annecy verbonden met prima fietspaden. Het is een rustige camping met redelijk grote plaatsen en slechts één toiletgebouw. Niet modern maar wel schoon. De prijs per dag is redelijk hoog voor een gemeentecamping maar de prijzen zijn van alle campings aan het meer ongeveer gelijk. Stroom is duur en internet 10 euro voor de periode dat je er bent maar de verbinding bij de receptie is ronduit slecht. Na sluiting van de receptie op 8 uur al helemaal niet meer. Dat kan niet meer in deze tijd.

Negatief is dat na sluiting van de receptie er helemaal geen internet is en de poort gaat dicht waardoor er geen ingang of uitgang is. Heel vreemd.

Wat mij helemaal tegenstaat is dat ze per ongeluk een dag teveel hebben gerekend en dat ik na 5 mails en 3 telefoontjes van die "aardige" beheerster geen enkele reactie krijg.

Gereisd met partner in augustus 2015
Duingt scoort een 7 uit 10, op basis van 11 reviews