Camping Le Taillefer

Camping Le Taillefer
8,8

8 reviews over Camping Le Taillefer in het Nederlands

Gemoedelijke rustige en mooie camping

Chris en Marloes
30-8-2018

Eind augustus verbleven wij op plaats 8. Een ruime plek met gras. De camping is geweldig! Rustig en een gemoedelijke sfeer. De camping telt 30 plekjes. Brood en friet is te bestellen. De goed Engels sprekende eigenaresse staat voor je klaar en wil je met alles helpen. Uitzicht op de bergen is fantastisch. Wasmachines en drogers zijn aanwezig. Ook een tafeltennistafel, voetbaltafel en fietsverhuur. Wifi is rondom het sanitairgebouw is goed en ook gratis. Op de camping zelf is er geen wifi aanwezig (voor ons is vakantie telefoons en laptops wegleggen en niet 24/7 maar bereikbaar zijn of andere prikkels). Rondom het meer kun je prachtig fietsen over de mooie fietspaden. Geen restaurant, animatie of zwembad. Op dit moment past dat erg goed bij ons en vermaken we ons prima. Strandjes op loop/fietsafstand prima te doen. Wij komen op deze camping en deze omgeving zeker terug!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Komen zeker terug !

Jaap
21-10-2017

Een geweldige camping, sanitair ietsje oubollig maar zeer goed schoongehouden. Lieve en behulpzame beheerders, spreken Engels. Geen zwembaden etc. Komen hier zeker terug !!!! Geen negatieve dingen te melden.

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijke camping

Bram
14-8-2016

Met 4 vrienden een reis gemaakt door Frankrijk en hier een week gezeten. Mooie ruime plekken en een goed Engels sprekende campingeigenares. Sanitair is erg schoon, wel lichtelijk verouderd. Elke ochtend brood te bestellen. Supermarkt op ongeveer 10 min rijden. Het meer is wel 20 min lopen bergaf, maar veel plekjes langs het meer waar je prima kan zitten. Annecy op een half uur rijden, erg leuke stad voor een dagje. Veel te doen in de omgeving, wij hebben een ochtend gecanyoingt, wat ons €75 pp kostte, maar wat zeker het geld waard was. Kortom, een prima camping voor het geld dat je ervoor betaald.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

rustige ruime camping

Anneke
30-7-2015

Rustige camping op enige afstand van alle drukte rond het meer. Ligt wel tegen grotere camping aan maar daar hebben wij geen last van gehad. Zeer vriendelijke eigenaresse. Spreekt goed Engels en is zeer behulpzaam bij zoeken naar uitstapjes. Wat ouder maar zeer schoon sanitair. Mooie en ruime plaatsen. Voor sommigen wellicht een uitdaging: op deze camping moet je voor je eigen vermaak zorgen. Op de camping is alleen een pingpong,- en een voetbaltafel!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prima rustige (doorreis)camping

Doortje
25-8-2013

Gedateerd maar zeer schoon sanitair. Goede douches. Zeer betaalbaar. Op tafeltennistafel na niets te doen voor kids. Ligt aan redelijk drukke weg. Vriendelijke eigenaren. Hebben 3 nachten gestaan op doorreis, zou er met kinderen niet langer willen staan. Heerlijk rustig tijdens hoogseizoen, merkt niets van het massatoerisme. Brood voor volgende dag te bestellen.

Kortom prima camping, zou er tijdens doorreis weer willen staan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Een wat gedateerde camping met weiniog comfort

Eef
20-6-2013

Is een goede uitgangsbasis voor de omgeving.De plaats aan het meer in niet echt van belang

Gereisd Met partner in mei 2013

Heerlijk rustige plek!

Farmstra
26-8-2012

Na een zeer vriendelijk onthaal door de Madame des huizes zijn we naar ons plekje gebracht. Een ruime plek op een camping met zo'n 32 plaatsen. Iedereen heeft een heerlijk ruime plaats. Madame spreekt goed engels en heeft de zaakjes prima voor elkaar! Voor wie houdt van het bed and breakfastachtige sfeer kamperen zit hier goed. De drukte in de buurt is snel op te zoeken. Brood, drankjes en kleine versnaperingen zijn te krijgen op de camping. Er is WIFI aanwezig. Men geeft leuke tips voor uitstapjes. De rest moet uzelf verzorgen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

heerlijke plek

silvia
27-6-2012

Terrasvormig terrein rond een boerderij, grote plaatsen en rust

Gereisd Met partner in juni 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Taillefer in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Taillefer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.