Camping Le Simon de Verthier

7.3Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Doussard (Haute Savoie)

7.3Goed

• 6.3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

3 reviews over Camping Le Simon de Verthier

• 2017
      8Rooda21-07-2017

Heerlijk eenvoudige camping

Deze camping is misschien niet de modernste maar heeft wel alles wat nodig is. Er tot laat in de avond baguette en croissant te bestellen voor de volgende ochtend. Het is een kleine en rustige camping waar veel parapenters staan. Daarnaast op prima afstand van de omgeving. Het dorp doussard is met de fiets prima te bereiken. Hier gaan wij zeker nog een keer heen!

• 7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

6Christiana26-07-2015

Een simpele camping de omgeving te verkennen

Wat gedateerde camping.Wel echt Frans.Jammer wat ver van het meer.Maar om vandaaruit de omgeving te bekijken prima geschikt.Uitzicht op de omliggende bergen. s'middags al vroeg in de schaduw en s'morgens wat laat zon vanwege de bergen

• 6Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Le Simon de Verthier