Camping La ferme de la Serrazstersterstersterster

7.9Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Doussard (Haute Savoie)

7.9Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de la Serraz voor je op een rij gezet:

Meer camping info

100 reviews over Camping La ferme de la Serraz

• 8petra09-08-2012

leuke camping in een prachtige omgeving

Wij gaan morgen richting huis en hebben hier een prima vakantie gehad. Camping is niet groot maar lekker rustig en kinderen (8 en 10) hebben het hier prima naar de zin gehad. De omgeving is prachtig. Leuke plekjes aan het meer (veel wel betaald, ca 7 euro voor 4 pers.). Zwembad niet groot, maar lekker warm en prima te doen. Caravans schoon, wel dicht op elkaar maar wij hadden leuke buren. Ook wij staan in het pad bij het apartmentencomplex. Hebben het niet echt als overlast ervaren, maar idd hond die soms aanslaat, soms muziek (niet storend) en af en toe zijn ze aan het klussen maar deze mensen hebben dan ook geen vakantie. Mensen van touroperator (ecamp) zijn heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Wifi goed, 35 euro voor 2 weken. Col de la Forclaz, Seyenthenax, la Sambuy zijn echt de moeite waard. Wij betaalde 1000 euro voor 2 weken in het hoogseizoen en hebben er een heerlijke vakantie voor gehad. Wat ons betreft een echte aanrader!

• 7irene01-08-2012

kleine eenvoudige camping

Wij zijn net 3 dagen terug van 2 weken la Serraz.Wij vonden het een kleine camping zonder een centraal gedeelte.Onze stacaravan (nr.136) staat erg dicht op de anderen.Er staat alleen een beukenhaag tussen en je hoort en ziet veel van elkaar.Kleine veranda naast stacaravan.We vonden het vrij duur voor wat we kregen.Nu al 2x de ervaring met touroperator dat we een mindere plek op camping hebben!Andere straatjes op camping waren qua ligging echt beter!!Helaas weet je nooit waar je zit van te voren.Er staat wel degelijk een appartement met 3 huizen midden op de camping,hier hadden wij best wel eens last van!! Wrs is camping hier omheen gebouwd. Omgeving is schitterend!! Er is veel te doen;er is een prima fietspad rond het meer,dit is vrij bijzonder voor Frankrijk.Er wordt dus heel veel gefietst daar!Het Meer is top om van alles te doen.Op camping iedere ochtend vers brood,sap en eieren.Grote intermarche in Faverges,6 km verderop,Zwembad is simpel maar onze 3 zoons vermaakten zich daar goed

• 7vdplas3328-07-2012

Eenvoudige rustige camping

Rustige, nette camping met een schitterend uitzicht op de bergen. Eenvoudige facilliteiten (klein restaurantje, speeltuin, eenvoudig zwembad zonder glijbaan oid). Camping is leuk voor kleine kids, tieners vervelen zich echter hier. Meer ligt op 1.5 km, strandje (kiezels, dus waterschoenen mee) bij port Doussard/camping Noubliere. Mooier strand (zand) bij St. Jorioz. Veel parasailers, die starten vanaf Col de Forclaz of vanuit Tailoires. Hier is ook een klimbos. Annecy is prachtig, maar ook Geneve is aan te rijden. Rodelen in Sambuy, kloof in Gorges du Fier, kasteel in Lovagny etc. Het weer was prachtig, wij komen zeker een keer terug.

• 8Staat v/h sanitair

• 4Langendoen28-07-2012

Ook nooit meer !!!!

Net als een eerdere reactie gaan we zeker nooit meer naar deze camping! Dit komt omdat onze gehuurde caravan ongeveer 2 meter van het appartementen complex stond ( die er dus zeker wel staat! ) dit zorgde voor veel overlast zoals een waakhond,mensen die dus achter onze caravan zaten op tijdstippen dat normale mensen gaan slapen. Harde muziek op dezelfde onmogelijke tijdstippen....enz enz We hoorde van de mensen van touroperator ( die heel erg vriendelijk waren) dat het complex er al stond voor de camping er was, en de camping is er dus omheen gemaakt?? we zijn van ellende een dag eerder weg gegaan, niet alleen ivm dat appartementen complex, maar ook omdat er aan de voorkant ook totaal geen privacy was. Het eten op camping was wel prima, en als je niet bij dat gebouw staat, geloof ik best dat het er prima vertoeven is. Maar wij werden er niet blij van!!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Van Loo17-07-2012

Prima camping

Fijne rustige camping. Behulpzame en vriendelijke medwerkers vantouroperator. Wij hadden geboekt via touroperator en hadden een ruim uitgeruste stacaravan. Na 23.00 is het echt stil op de camping. Het dorpje is een paar minuten lopen, hier heb je een supermarkt en wat andere winkels. Annecy is prachtig en ook de col de la Serclaz is zeer de moeite waard, mooi uitzicht hier over het meer. Iets verder rijden maar zeer de moeite waard is een bezoek aan Chamonix/Mont Blanc. Maar er is nog veel meer te doen in de omgeving, parapenten, canyoning en uiteraard allerlei watersporten. Wij hebben hier een fijne vakantie gehad in een mooie omgeving met, niet onbelangrijk, mooi weer!

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Annie Rijkers08-07-2012

Mooie rustige camping

Het was een mooie, rustige camping. Kleinschalig, maar het dorpje met diverse winkels was maar op ongeveer 300 meter afstand van de camping. Mooi zwembad, zonder toeters en bellen. Prachtig gelegen nabij het meer van Annecy en de bergachtige omgeving. We hebben ons daar prima vermaakt op onze wielrenfietsen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Ruud30-06-2012

Geweldige camping!

La Serraz is echt een supercamping. Er is veel te doen op de camping en in de omgeving. Je kunt wandelen, zwemmen en plaatsjes bezoeken. Annecy is een aanrader om heen te gaan. Ook is er een kabelbaan in de buurt.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2012

• 8piet_daphne24-06-2012

Prachtige rustige camping

Deze camping is rustig en gezellig.Andrew en Hellen waren twee fantastische mensen die alles deden om je het naar de zin te maken.Met de auto ben je zo in Annecy, behalve in t weekend, dan is het echt file rijden. De stacaravan was prima en schoon. Het restaurantje prima voor op een camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Co13-06-2012

Mooie uitvalsbasis

Goed onderhouden camping met fraaie plaatsen van de stacaravans,gelegen in een prachtige omgeving we zijn naar Genéve de Mont Blanc en een grote trip naar de Galibier en Col d'Izoard geweest,verder is Annecy een gezellige stad en de omgeving van het meer is ook prachtig,brood was in deze periode niet verkrijgbaar op de camping maar 5 minuten lopen naar het dorp is de bakker ieder moregn om 7.00 uur open,de accomodatie is niet duur ,geboekt via touroperator. Goed Wifi netwerk 25 euro voor 7 dagen.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8pieter en Daphne10-01-2012

Heerlijk!

Heerlijke camping, geweldige mensen van touroperator, niets was hen teveel! Schitterende omgeving, veel bergen te bekijken.Stadje Annecy ook erg leuk, maar in het weekend zeer drukke weg om er heen te rijden. Stacaravan was prima, maar de bedden waren verschrikkelijk.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

8 tips over Camping La ferme de la Serraz

• piet_daphne, 24-06-2012

Leuke uitstapjes in de buurt. Bezoek vooral col de la Forclaz. Vanaf daar werkelijk een prachtig uitzicht over het meer van Annecy. Loop je nog verder naar boven kan je de paragliders zien springen, schitterend!

• Bert, 26-09-2012

Omgeving is super mooi. campings aan het meer zijn aanraders

• Yvon Winkelmolen, 12-08-2012

Annecy, Le Sambuy, Col de la Forclaz

5 vragen over Camping La ferme de la Serraz

• Ilse, 16-12-2012

Welke tour operator waar op de camping

Wie kan mij vertellen bij welke TO (of bij de camping zelf?) ik het best terecht kan om niet in de straat gelegen aan het appartementencomplex terecht te komen?

Eef, 21-05-2013

De camping zelf.De touroperators zijn niet objectief naar mijn zin

• Halewijn, 09-05-2012

plattegrond camping La ferme de la Serraz

Wie heeft er een plattegrond van deze camping? Of wie weet er welke mobil homes in mooie straatje staan (die met hegjes tussen de mobil homes) en welke in het straatje waar ze naast elkaar staan zonder hegjes?

Alvast bedankt!

Langendoen, 28-07-2012

Wij hadden caravan nr. 130 van Eurocamp en stonden in het minste straatje van de camping. We hebben geen plattegrond, maar dat staatje had een appartement ingang en had inderdaad hegjes tussen de mobile homes. Je kan het beste achteraan staan.

• fam. vd Brink, 26-04-2012

Regels shorts in zwembad

Mag je op deze camping echt geen shorts aan in het zwembad of valt het wel mee?

Langendoen, 28-07-2012

Toen wij in het zwembad waren was er geen controle en konden de mannen dus gewoon een short aan.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig