Camping La ferme de la Serraz

Camping La ferme de la Serraz
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de la Serraz voor je op een rij gezet:

75 reviews over Camping La ferme de la Serraz in het Nederlands

Geen idee waarom die 5 sterren?

Eef
21-5-2013

Na week gelukkig vertrokken.Ongezellig,ongeintersseerd personeel.Hoop Stacaravans dicht op elkaar gepropt,voorgeinstallerde tenten..Het is misschien allemaal wel in goede staat,maar wat ongezellig.Het meer ligt zo ver weg en dan de Anwb-gids vermelden "Camping aan meer" .Voor ons niet meer

Gereisd Met partner in mei 2013

Echt noot meer!

Bert
26-9-2012

Camping op zich wel leuk. Plaatsen zijn ruim en veel schaduw. Ligt in zeer rustig dorpje en eigenlijk net te ver van het meer. Eigenaar is niet prettig en onbeschoft tegen zijn personeel en gasten. Onze caravan was bijna uitgebrand door kortsluiting in omvormer en moesten daardoor eerder weg. Maar hadden een paar daarvoor gevraagd of we ook nog wat langer konden blijven staan. De gereserveerde periode liep bijna af. Trouwens je moet hier vooraf betalen. Dit werd door hem gezien als reservering en wilde het gehele bedrag voor de geplande dagen betaald hebben incl. reserveringskosten! Ik viel van verbazing zowat om. Als je dus vraagt of je wat langer kunt blijven is dit dus een reservering? ik kampeer al zo'n twintig jaar maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Uiteraard niet betaald en hij ontplofte zowat op mijn opmerking dat ik niet ga betalen voor wat ik ook niet heb gehad. En dus ook niet heb gedaan. Al met al een nare nasmaak.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijk relaxte camping

Sandra
2-9-2012

We zijn hier 2 weken geweest met onze kinderen (4 en 8 jaar). De mobile homes van touroperator stonden in een aparte 'straat' op de camping, waardoor er alleen verkeer van deze mobile homes langs kwam. Lekker rustig. Veel schaduw en veel privacy door de bomen en hagen. De mensen bij de receptie zijn behulpzaam en spreken Engels. Het restaurant is niet groot en vaak erg druk, dus soms moet je iets langer wachten, maar het eten is erg goed. Het zwembad bestaat uit een peuterbadje en een bad dat langzaam dieper wordt. Doordat er geen duikplanken en glijbanen zijn heel overzichtelijk, erg prettig met kleine kinderen. In de omgeving mogelijkheid om te fietsen (goede fietsen met kinderzitje te huren op de camping), te duiken (duikcursus voor kids in t zwembad), te parapenten (ook voor kids) en te wandelen. Annecy is een mooie stad aan het meer, met een mooi park waar je heerlijk kunt picknicken. In het plaatsje Doussard supermarkt op 10 min. lopen. Markt op maandag. Veel vriendelijke Fransen

Afknapper

D. van Well
20-8-2012

In juli verblijven wij op de Camping La Serraz in de prachtige Haute-Savoie (Doussard). Bij aankomst bleken we een stacaravan toebedeeld te hebben gekregen op enkele meters van een appartementengebouw. Een grote teleurstelling want van een "mooi uitzicht op de bergen rondom", zoals beloofd in de wervende tekst in brochure, was geheel geen sprake. Daarbij kwam dat vanuit dit appartement ook een hoop herrie kwam. Overdag vooral klusgeluiden en ’s avonds (en twee maal ’s nachts) konden we “genieten” van versterkte muziek, ruzies en blaffende honden.

Uiteraard hebben we meteen bij aankomst bij de touroperator in NL en de vertegenwoordiger op de camping aan de bel getrokken maar die konden niets voor ons doen.

Een afknapper; we moesten het er mee doen en hebben onze tijd vooral buiten de camping doorgebracht. Gelukkig biedt de omgeving veel moois en (sportief) vertier.

Prachtige omgeving!

Marjan
16-8-2012

We zijn een week op deze camping geweest en hadden een stacaravan van ecamp. Caravan was prima, alleen de bedden wat klein. Camping is mooi, grote schaduwrijke plekken. Fijn zwembad met prachtig uitzicht op de bergen. Wij hebben 1 avond wat gehoord van mensen in het appartamentencomplex maar hebben dat zeker niet als storend ervaren. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Heerlijke vakantie gehad!

damkat
14-8-2012

prima gezellige camping. wij hadden een stacaravan van ecamp en die was wel wat verouderd maar verder niet erg. hadden speciaal een stacaravan met magnetron geboekt. bleek bij aankomst dat er in deze type geen megnetron zit terwijl dit wel zo was beschreven. werd wel gelijk opgelost door ons een magnetron van de voorraad te geven.

ook wij stonden in het pad met tegenover ons het appartementencomplex. af en toe wel wat geluiden en ruzieende fransen gehoord. maar niet erg storend. het kan je ook gebeuren dat je buren lawaaig zijn. zo dus ook met het appartementen complex.

omgeving erg leuk, zwembad goed. ook het peuterbadje voor ons kleine mannetje. eten van het restaurant op de camping erg lekker. zowel daar eten als afhaal.

kortom erg tevreden en wij zouden nog wel eens terug keren misschien

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Een aanrader!

Yvon Winkelmolen
12-8-2012

Camping ligt 2 km van het meer van Annecy op loopafstand van klein dorp met supermarkt. Op camping een (afhaal)restaurant, prijzig maar lekker. Ook zwembad met ligbedden prima en er zijn fietsen te huur. Aardig en behulpzaam bij receptie, spreken ook Engels. Omgeving is prachtig en er is voldoende te beleven voor jong en oud, vooral op sportief gebied: wandelen, fietsen, parapenten, watersporten. Annecy is een relaxte stad met opvallend vriendelijke mensen, leuk park, diverse evenementen. Zowel de camping als de omgeving is de moeite waard om naar terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitzicht op een flatgebouw

Marjolein Zaal
10-8-2012

Camping La ferme de la Serraz was voor ons een grote teleurstelling. Ondanks een vroege boeking bij de touroperator en het duurste type stacaravan hadden we een zeer slechte plek, op nog geen tien meter afstand van een flatgebouw. De bewoners van de flat keken recht onze stacaravan in. Het ergste was nog de geluidsoverlast: 's nachts blaffende honden en ruziënde Fransen, overdag slechte Franse housemuziek en zaagmachines. Zie de video. Het personeel van de camping riep alleen maar dat ze er niets aan konden doen. We zijn maar eerder naar huis gegaan. De omgeving is prachtig: Het meer van Annecy en de wandelmogelijkheden zijn een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

leuke camping in een prachtige omgeving

petra
9-8-2012

Wij gaan morgen richting huis en hebben hier een prima vakantie gehad. Camping is niet groot maar lekker rustig en kinderen (8 en 10) hebben het hier prima naar de zin gehad. De omgeving is prachtig. Leuke plekjes aan het meer (veel wel betaald, ca 7 euro voor 4 pers.). Zwembad niet groot, maar lekker warm en prima te doen. Caravans schoon, wel dicht op elkaar maar wij hadden leuke buren. Ook wij staan in het pad bij het apartmentencomplex. Hebben het niet echt als overlast ervaren, maar idd hond die soms aanslaat, soms muziek (niet storend) en af en toe zijn ze aan het klussen maar deze mensen hebben dan ook geen vakantie. Mensen van touroperator (ecamp) zijn heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Wifi goed, 35 euro voor 2 weken. Col de la Forclaz, Seyenthenax, la Sambuy zijn echt de moeite waard. Wij betaalde 1000 euro voor 2 weken in het hoogseizoen en hebben er een heerlijke vakantie voor gehad. Wat ons betreft een echte aanrader!

kleine eenvoudige camping

irene
1-8-2012

Wij zijn net 3 dagen terug van 2 weken la Serraz.Wij vonden het een kleine camping zonder een centraal gedeelte.Onze stacaravan (nr.136) staat erg dicht op de anderen.Er staat alleen een beukenhaag tussen en je hoort en ziet veel van elkaar.Kleine veranda naast stacaravan.We vonden het vrij duur voor wat we kregen.Nu al 2x de ervaring met touroperator dat we een mindere plek op camping hebben!Andere straatjes op camping waren qua ligging echt beter!!Helaas weet je nooit waar je zit van te voren.Er staat wel degelijk een appartement met 3 huizen midden op de camping,hier hadden wij best wel eens last van!! Wrs is camping hier omheen gebouwd. Omgeving is schitterend!! Er is veel te doen;er is een prima fietspad rond het meer,dit is vrij bijzonder voor Frankrijk.Er wordt dus heel veel gefietst daar!Het Meer is top om van alles te doen.Op camping iedere ochtend vers brood,sap en eieren.Grote intermarche in Faverges,6 km verderop,Zwembad is simpel maar onze 3 zoons vermaakten zich daar goed

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La ferme de la Serraz in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La ferme de la Serraz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.