Camping La ferme de la Serraz

Camping La ferme de la Serraz
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de la Serraz voor je op een rij gezet:

75 reviews over Camping La ferme de la Serraz in het Nederlands

5 sterren onwaardig

Paul
21-8-2016

Mooie camping. Echter veel te duur en 5 sterren onwaardig. Vies sanitair, aantal douches en toiletten absoluut niet genoeg voor het formaat van de camping. Soms geen toiletpapier, en regelmatig koude douches. De uitbater is een soort autoritaire bullebak die het ogenschijnlijk niets interesseert wie er op de camping staat. Blaft ook personeel af waar gasten bij staan. Zeker in hoogseizoen niet naar toe gaan! Wellicht of season beter te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

redelijke camping

ronald
21-7-2015

wij zijn hier begin juli een week geweest. Het is een camping voor fietsers en evt wandelaars. Er is een miniclub, maar verder geen animatie.

Er is geen winkeltje, wel kun je 's ochtends en 's middags melk, jus en brood krijgen.

Zwembad is niet spectaculair, maar lekker om af te koelen.

Meer is te lopen, maar wel een flink eind. En er staat Wel een appartementencomplex in het midden van de camping. Ik heb een foto bijgevoegd. Hier kwam idd herrie vandaag. Touroperator 3 sk stacaravans hebben de beste plekken. Mooi uitzicht, avondzon en geen last van de herrie.

Je komt hier echt voor de rust, niet voor het vertier.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Nooit meer naar deze camping!

Angelique
5-9-2014

Wij hebben hier een vakantie geboekt voor 15 dagen via touroperator. Toen wij aankwamen bleek er in 1 toiletgebouw geen warm water te zijn. De eetgelegenheid die bij de camping zit is tot 22.00 geopend in de maanden juli en augustus maar als je om 20.30 komt om nog iets te eten te bestellen heeft de kok er al geen zin meer in. Gelukkig is de plaatselijke pizzeria goedkoper en lekkerder en wil die wel verdienen aan zijn gasten.

Vanaf 1 September was het eetgelegenheid gesloten zoals wij ook wisten namens touroperator. Maar dat was niet het enige. Zo is er nu ook een toiletgebouw gesloten. En het water in de douchen bij het tweede toiletgebouw is over de 40 graden. Dat is dus zeker niet aangenaam wanneer dit meermaals Door verschillende gasten wordt aangegeven doen ze niks aan. Over de reisorganisatie zijn we zeer tevreden. Deze camping nooit meer!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

D-reizen

Fijne camping met niet al teveel poespas

Tientje82
2-9-2014

Prima naar ons zin gehad, geboekt bij touroperator, grote caravan. Jaren geleden met de caravan geweest was ook goed. Ik zou er niet snel met tieners heen gaan. Ik ben altijd enorm kritisch op mijn vakantieadressen en erger me snel maar deze camping vind ik echt meer waard dan een 6,5!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Net goed genoeg voor doorgangscamping!!!!

wilgenboom
4-8-2014

Afgelopen za voor 1 n8 n mobil home via een touroperator gedaan, dit als tussenstop voor rit vanuit Rome. Mobil home staan in de buurt van woonhuizen. Vond het personeel ronduit onbeschoft. Vanuit de receptie zonder enig vriendelijk woord verwezen naar touroperator .Na inchecken moesten we wachten. Een druk pratende medewerker vond dat we onze auto moesten verplaatsen, dit gedaan. Vervolgens komt een andere medewerker vragen wat we op de camping kwamen doen (meer asociale dan sociale controle). En of ik de auto een meter naar achter kan rijden. Zwembad was lekker, maar vrij eenvoudig. Kinderbadje stelde niets voor.

We waren blij dat het maar voor 1 nachtje was!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Dit nooit meer ! Kakkerlakken in de caravan !

Smulders
3-8-2014

In Annecy weet je dat het weer wisselvallig kan zijn. Daarover dus geen klagen. Wel als onze caravan (als enige) geen veranda blijkt te hebben. Wordt dan een natte/modderige bedoening. Ook konden wij onze auto (als enige) niet naast de caravan parkeren. Vervolgens treffen wij kakkerlakken aan in het bed van mijn dochter, in een koffer met kleren en loslopende exemplaren. De touroperrator medewerkerster ontkent (zou voor het eerst zijn?). Andere Nederlanders tegenover ons klagen echter ook. Het zwembad is eenvoudig, maar goed, hoewel dit natuurlijk niet de enige reden zal zijn waarom je wel moet gaan naar deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prachtige rustige plek,

De jong
2-8-2014

Vriendelijke ontvangst, ook midden in de nacht. Mobilehome erg schoon. twee persoonsbed aan de smalle kant en wat doorgezakt. Mobile home stond erg in de schaduw , daardoor houten plankier spekglad en gevaarlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Rustige camping, mooie stacaravan

Mariette
27-8-2013

wij hebben op deze camping een heerlijke vakantie gehad. rustige niet zo massale camping vlakbij het meer. dorpje doussard ligt op loopafstand, hier is echter niet veel te vinden behalve de nuttige dingen zoals supermarkt/pin automaat. De stacaravan van touroperator is perfect. Lekker ruim, keurig netjes met een houten veranda eraan vast. Het Franse stel (waarvan de heer ook wat Nederlands spreekt) is zeer gastvrij en doen hun werk perfect! zwembad is eenvoudig met voldoende ligbedden! Omgeving is erg mooi! Annecy ligt op 20 min rijden, wat het best te bereiken is om rechtsom het meer te rijden. Andere kant sta je vaak in de file! Super vakantie gehad

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Rustige camping met grote schaduwrijke plekken

Ireen
9-8-2013

Wij gebruikten een mobil home van de camping zelf. Prima plek met overdekte veranda (heerlijke schaduw plek) Jammer dat je nergens vanaf de camping de bergen kon zien. En het meer van Annecy was best ver weg, moest je toch steeds de auto voor nemen. Eten op de camping was prima en voordelig. Brood en croissants smorgens waren heerlijk. Veel mooie dingen te doen in de omgeving, alhoewel het moeilijk was om een rustig plekje aan het meer te vinden (veel smalle stukjes groen langs de weg die bomvol met toeristen zaten). Prima personeel op de camping, en elke avond om 10 uur was het stil en donker. Geen radio's overdag, veel gezellige Engelsen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Rustig, veel schaduw en heerlijk zwembad

Marjolijn
8-8-2013

Mooie rustige camping met veel schaduw. Vriendelijke ontvangst, leuke miniclub en lekker en niet te duur eten in het restaurant. Grote plaatsen en de haringen kunnen gewoon de grond in. Water alleen in het sanitair gebouw dus een jerrycan is aan te raden.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La ferme de la Serraz in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La ferme de la Serraz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.