Camping La ferme de la Serraz

Camping La ferme de la Serraz
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de la Serraz voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping La ferme de la Serraz in het Nederlands

Nooit meer naar deze camping!

Angelique
5-9-2014

Wij hebben hier een vakantie geboekt voor 15 dagen via touroperator. Toen wij aankwamen bleek er in 1 toiletgebouw geen warm water te zijn. De eetgelegenheid die bij de camping zit is tot 22.00 geopend in de maanden juli en augustus maar als je om 20.30 komt om nog iets te eten te bestellen heeft de kok er al geen zin meer in. Gelukkig is de plaatselijke pizzeria goedkoper en lekkerder en wil die wel verdienen aan zijn gasten.

Vanaf 1 September was het eetgelegenheid gesloten zoals wij ook wisten namens touroperator. Maar dat was niet het enige. Zo is er nu ook een toiletgebouw gesloten. En het water in de douchen bij het tweede toiletgebouw is over de 40 graden. Dat is dus zeker niet aangenaam wanneer dit meermaals Door verschillende gasten wordt aangegeven doen ze niks aan. Over de reisorganisatie zijn we zeer tevreden. Deze camping nooit meer!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

op en top

Proost Y
1-8-2010

Zijn net terug van bijna 3 weken La Serraz, een zeer mooie, nette camping. Overdag levendig, al wordt er strikt op nagezien dat het vanaf ongeveer 22u stil is. 's nachts deed een man van de security zijn ronde en kon je er een muis horen lopen. Geen enkele keer overlast van iets gehad. Het personeel is vriendelijk en zorgde ervoor dat we ons direct thuis voelden. Zwembad was dik in orde, maar zeer druk. Staanplaatsen ruim en schaduwrijk. Sanitair werd 2 x per dag grondig schoongemaakt. Afhaalpizza's, kip + friet zijn redelijk goed, brood is zeer goed. Verder en prima uitvalsbasis voor vele activiteiten. Annecy, Faverges, Duingt, Albertville en zelfs Chamonix zijn allemaal vlot te bereiken. Aanraders zijn La Sambuy (rodelbaan, trampolines en stoeltjeslift) en grotte et cascade de Sythenex, beiden in Faverges. Info hierover vind je aan de receptie. Wel opletten: de weg naast het meer is soms zéér druk met soms lange files (in St-Jorioz), de andere kant van het meer is minder druk.

Gereisd Met vrienden in juli 2010
2007

Op zich is de camping zelf mooi en goed gelegen

J. Nieuwenhuis
20-8-2007

Op zich is de camping zelf mooi en goed gelegen. Eetgelegenheid stelt weinig voor alleen de dames die daar stonden waren vriendelijk. Maar de receptie en het ontvangst waren vreselijk en alle overige contacten ook: een meid van een jaar of 20 met een bonk kauwgom achter haar kaken, die erop eet alsof haar leven ervan afhangt, een ontfatsoenlijke jongeman met bril die je behandelt als een nummer en niet eens opkijkt van zijn cumputerscherm als je komt betalen en een ongelooflijk chagrijnige eigenaresse van in de 70. Alleen daarom al zou je er nooit meer komen. Klantvriendelijkheid kennen ze daar niet, het is gewoonweg bij het onbeschofte af!!!! Wat dat betreft verdienen ze absoluut geen drie sterren, zelfs niet één. Het wordt tijd dat er een siemand is die dat voluit gaat zeggen, want het is een zeer veel gehoorde klacht van zeer veel gasten!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2007

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La ferme de la Serraz in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La ferme de la Serraz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.