Camping La ferme de la Serrazstersterstersterster

7.9Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Doussard (Haute Savoie)

7.9Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de la Serraz voor je op een rij gezet:

Meer camping info

100 reviews over Camping La ferme de la Serraz

• 8fam W07-08-2019

Prachtige omgeving, een aanrader!

Prima camping! Kleine camping, zwembad is prima voor een frisse duik. Vanuit camping is het 2,5 km lopen naar het meer van Annecy. Bij het meer is ook een parkeerplaats (betaald) als je t te ver lopen vind. Zwemgelegenheid bij het meer viel ons erg tegen. Maar een heel klein strandje waar je terecht kon. Wel een prachtige omgeving. Vooral de bergen zijn erg mooi. Leuke dorpjes, gezellige marktjes. In Doussard (op loopafstand) is een supermarkt aanwezig. We hadden een stacaravan via touroperator. Erg vriendelijke en behulpzame jongen die de zaakjes voor touroperator regelde. Stacaravan was netjes, doorsnee caravan. Door de prachtige omgeving veel gezien en gedaan. Zeker doen: paragliden, naar Sambuy, bootje huren op het meer van Annecy, berg Semnoz,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Renate04-08-2019

Heel fijne vakantie!!

Super mooie omgeving rustige camping klein maar schoon zwembad. We hadden een safaritent gehuurd alles was netjes en schoon sanitair was meestal netjes en schoon niet altijd helaas!! Maar wij hebben een heel fijn verblijf gehad!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Mandy14-01-2019

Leuke camping in prachtige omgeving!

Kleine camping in de buurt van Lac d'annecy (1,5 tot 2 km). Fijne vakantie gehad op deze camping. De tent was goed en netjes. Camping is een prima uitvalbasis. Het is er fantastisch! Het water van het meer is ook heerlijk!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    4Wolters14-08-2017

Slechte prijs/kwaliteitverhouding

Wij stonden op 1 van de onofficiële plekken op het grasveld voor de speeltuin. Ik deel eerdere (negatieve) beoordelingen met betrekking tot de onvriendelijkheid van de beheerder, het gebrek aan warm (douche en afwas) water en slechte hygiëne. Brood op de camping is duur, beter is het om even het centrum in te lopen (5 min) en daar lekkerder en goedkoper brood te halen. Ook voor een portie patat moet €4,50 worden betaald. Camping is veel te duur €55,-/nacht voor wat je er voor terugkrijgt. Bovendien kan er kan niet met pinpas betaald worden bij de receptie. Tip voor gezinnen met kinderen: De Treasure Hunt boekjes met wandeltochten (ook in het Nederlands) die verkrijgbaar zijn bij de lokale VVV.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Fam. Stolk13-08-2017

Fantastische familiecamping op prachtige locatie !

Heerlijk kleinschalige camping met gezellige sfeer. Onze kinderen van 4 en 6 jaar wisten direct de weg op de camping. Personeel is super vriendelijk, Zwembad fantastisch, sanitair super schoon en geen wachtrij, broodjes (crossaint en stokbrood) heerlijk en super vers. Als accomodatie hadden wij een safari tent, ook helemaal top. Locatie geweldig, wat een prachtig uitzicht op de omliggende bergen. Ik ben echt verbaasd door andere minder positieve reviews. Voor mindere punten van de camping moet ik ook even nadenken: beperkte animatie voor kleine kinderen en winkeltje en eetgelegenheid zijn ook summier. Maar voor de rest een geweldige familiecamping waar ik graag nog eens terugkom.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 4Wilco05-08-2017

Ligging goed, prijs kwaliteit slecht

Ligging van de camping is prima. De faciliteiten van de camping zijn erg wisselend. Sanitair is gedateerd (op zich geen probleem) maar wel smerig, wc papier is geregeld op. En de douches zijn en blijven koud, ook na het indienen van klachten. Zwembad / speeltuin zijn goed. Evenals de campingplaatsen. Er is animatie aanwezig, maar daar is alles mee gezegd. De dame die die dit regelde is meer met de telefoon bezig dan met haar werk. Ze kwam ongeïnspireerd over. Wat me opviel is dat de camping veel meer plaatsen verkoopt dan toegestaan. Buiten de poort, in de tuin van de eigenaar en voor de nooduitgang staan camping gasten.

Bovenstaande meegenomen is de prijs kwaliteit verhouding (55 euro) voor een plek zonder water erg slecht.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

8Familie Keurhorst23-08-2016

Prima camping voor gezinnen met jonge kinderen

Leuke rustige camping, we hebben een stacaravan gehuurd rechtstreeks. heerlijke week vakantie gehad met jonge kinderen, (voor oudere kinderen is het minder), prachtige omgeving om te fietsen. er is weinig animatie. Een leuk zwembad om af te koelen met genoeg ligbedden. Wij werden altijd vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Het eten hebben wij niet op de camping gehaald. Het ontbijt (brood) en avondeten zijn buiten de camping een stuk lekkerder!! Voor het meer moet je een stuk lopen of even met de auto. We hebben een prima week gehad, heerlijk rustig.

Fam Keurhorst,

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7ronald21-07-2015

redelijke camping

wij zijn hier begin juli een week geweest. Het is een camping voor fietsers en evt wandelaars. Er is een miniclub, maar verder geen animatie.

Er is geen winkeltje, wel kun je 's ochtends en 's middags melk, jus en brood krijgen.

Zwembad is niet spectaculair, maar lekker om af te koelen.

Meer is te lopen, maar wel een flink eind. En er staat Wel een appartementencomplex in het midden van de camping. Ik heb een foto bijgevoegd. Hier kwam idd herrie vandaag. Touroperator 3 sk stacaravans hebben de beste plekken. Mooi uitzicht, avondzon en geen last van de herrie.

Je komt hier echt voor de rust, niet voor het vertier.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 8Tientje8202-09-2014

Fijne camping met niet al teveel poespas

Prima naar ons zin gehad, geboekt bij touroperator, grote caravan. Jaren geleden met de caravan geweest was ook goed. Ik zou er niet snel met tieners heen gaan. Ik ben altijd enorm kritisch op mijn vakantieadressen en erger me snel maar deze camping vind ik echt meer waard dan een 6,5!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 4wilgenboom04-08-2014

Net goed genoeg voor doorgangscamping!!!!

Afgelopen za voor 1 n8 n mobil home via een touroperator gedaan, dit als tussenstop voor rit vanuit Rome. Mobil home staan in de buurt van woonhuizen. Vond het personeel ronduit onbeschoft. Vanuit de receptie zonder enig vriendelijk woord verwezen naar touroperator .Na inchecken moesten we wachten. Een druk pratende medewerker vond dat we onze auto moesten verplaatsen, dit gedaan. Vervolgens komt een andere medewerker vragen wat we op de camping kwamen doen (meer asociale dan sociale controle). En of ik de auto een meter naar achter kan rijden. Zwembad was lekker, maar vrij eenvoudig. Kinderbadje stelde niets voor.

We waren blij dat het maar voor 1 nachtje was!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

8 tips over Camping La ferme de la Serraz

• piet_daphne, 24-06-2012

Leuke uitstapjes in de buurt. Bezoek vooral col de la Forclaz. Vanaf daar werkelijk een prachtig uitzicht over het meer van Annecy. Loop je nog verder naar boven kan je de paragliders zien springen, schitterend!

• Bert, 26-09-2012

Omgeving is super mooi. campings aan het meer zijn aanraders

• Yvon Winkelmolen, 12-08-2012

Annecy, Le Sambuy, Col de la Forclaz

5 vragen over Camping La ferme de la Serraz

• Ilse, 16-12-2012

Welke tour operator waar op de camping

Wie kan mij vertellen bij welke TO (of bij de camping zelf?) ik het best terecht kan om niet in de straat gelegen aan het appartementencomplex terecht te komen?

Eef, 21-05-2013

De camping zelf.De touroperators zijn niet objectief naar mijn zin

• Halewijn, 09-05-2012

plattegrond camping La ferme de la Serraz

Wie heeft er een plattegrond van deze camping? Of wie weet er welke mobil homes in mooie straatje staan (die met hegjes tussen de mobil homes) en welke in het straatje waar ze naast elkaar staan zonder hegjes?

Alvast bedankt!

Langendoen, 28-07-2012

Wij hadden caravan nr. 130 van Eurocamp en stonden in het minste straatje van de camping. We hebben geen plattegrond, maar dat staatje had een appartement ingang en had inderdaad hegjes tussen de mobile homes. Je kan het beste achteraan staan.

• fam. vd Brink, 26-04-2012

Regels shorts in zwembad

Mag je op deze camping echt geen shorts aan in het zwembad of valt het wel mee?

Langendoen, 28-07-2012

Toen wij in het zwembad waren was er geen controle en konden de mannen dus gewoon een short aan.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig