Camping La ferme de la Serraz

Weer vandaag17°
Camping La ferme de la Serraz
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de la Serraz voor je op een rij gezet:

13 reviews over Camping La ferme de la Serraz in het Nederlands

Fantastisch en zeer betaalbaar. Wij komen er terug

Ron Colin
5-8-2018

Wij hebben via touroperator een stacaravan met 3 slaapkamers gehuurd. We zijn hier zeer tevreden over. De stacaravan was keurig en stond in een laantje met veel bomen en dus prima schaduw tijdens de warme periode waarin we zaten. In tegenstelling tot eerdere recensies hebben wij een behoorlijke gastvrijheid en service ervaren. Prima faciliteiten op de camping die in een werkelijk prachtige omgeving ligt. Vindt je georganiseerde activiteiten op een camping zelf belangrijk, dan moet je hier niet zijn want er is geen animatieteam aanwezig.. Maar dat heb je daar naar onze mening ook echt niet nodig.

Gezellige camping vlakbij het Meer van Annecy

Freddy Bosma
5-8-2017

Wij verbleven een week op deze camping met een vouwwagen. Naast kampeerplekken veel verhuur, met name achter op de camping. Camping ligt niet direct aan het meer, echter op enkele minuten afstand. Prima fietsomgeving. Restaurant op de camping is prima (pizza, patat) en brood is 's morgens zonder te reserveren verkrijgbaar. Camping is in onze ogen niet 5 sterren waardig, sanitair is verouderd (tenminste het gebouw bij de ingang). Slechts twee wc's aan de herenzijde, drie douches. Douches zijn koud, evenals het water om de afwas te doen. Animatie is er, stelt niet heel veel voor. En er is 1x in de week een (gratis) duikles in het zwembad. De kinderen hebben zich prima vermaakt, genoeg Nederlandse kinderen aanwezig. Voetbalveld werd niet gemist. Leuke mix van nationaliteiten, naast Nederlanders ook veel Fransen en Engelsen. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

5 sterren onwaardig

Paul
21-8-2016

Mooie camping. Echter veel te duur en 5 sterren onwaardig. Vies sanitair, aantal douches en toiletten absoluut niet genoeg voor het formaat van de camping. Soms geen toiletpapier, en regelmatig koude douches. De uitbater is een soort autoritaire bullebak die het ogenschijnlijk niets interesseert wie er op de camping staat. Blaft ook personeel af waar gasten bij staan. Zeker in hoogseizoen niet naar toe gaan! Wellicht of season beter te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtige rustige plek,

De jong
2-8-2014

Vriendelijke ontvangst, ook midden in de nacht. Mobilehome erg schoon. twee persoonsbed aan de smalle kant en wat doorgezakt. Mobile home stond erg in de schaduw , daardoor houten plankier spekglad en gevaarlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Rustige camping met grote schaduwrijke plekken

Ireen
9-8-2013

Wij gebruikten een mobil home van de camping zelf. Prima plek met overdekte veranda (heerlijke schaduw plek) Jammer dat je nergens vanaf de camping de bergen kon zien. En het meer van Annecy was best ver weg, moest je toch steeds de auto voor nemen. Eten op de camping was prima en voordelig. Brood en croissants smorgens waren heerlijk. Veel mooie dingen te doen in de omgeving, alhoewel het moeilijk was om een rustig plekje aan het meer te vinden (veel smalle stukjes groen langs de weg die bomvol met toeristen zaten). Prima personeel op de camping, en elke avond om 10 uur was het stil en donker. Geen radio's overdag, veel gezellige Engelsen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Rustig, veel schaduw en heerlijk zwembad

Marjolijn
8-8-2013

Mooie rustige camping met veel schaduw. Vriendelijke ontvangst, leuke miniclub en lekker en niet te duur eten in het restaurant. Grote plaatsen en de haringen kunnen gewoon de grond in. Water alleen in het sanitair gebouw dus een jerrycan is aan te raden.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt noot meer!

Bert
26-9-2012

Camping op zich wel leuk. Plaatsen zijn ruim en veel schaduw. Ligt in zeer rustig dorpje en eigenlijk net te ver van het meer. Eigenaar is niet prettig en onbeschoft tegen zijn personeel en gasten. Onze caravan was bijna uitgebrand door kortsluiting in omvormer en moesten daardoor eerder weg. Maar hadden een paar daarvoor gevraagd of we ook nog wat langer konden blijven staan. De gereserveerde periode liep bijna af. Trouwens je moet hier vooraf betalen. Dit werd door hem gezien als reservering en wilde het gehele bedrag voor de geplande dagen betaald hebben incl. reserveringskosten! Ik viel van verbazing zowat om. Als je dus vraagt of je wat langer kunt blijven is dit dus een reservering? ik kampeer al zo'n twintig jaar maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Uiteraard niet betaald en hij ontplofte zowat op mijn opmerking dat ik niet ga betalen voor wat ik ook niet heb gehad. En dus ook niet heb gedaan. Al met al een nare nasmaak.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Een aanrader!

Yvon Winkelmolen
12-8-2012

Camping ligt 2 km van het meer van Annecy op loopafstand van klein dorp met supermarkt. Op camping een (afhaal)restaurant, prijzig maar lekker. Ook zwembad met ligbedden prima en er zijn fietsen te huur. Aardig en behulpzaam bij receptie, spreken ook Engels. Omgeving is prachtig en er is voldoende te beleven voor jong en oud, vooral op sportief gebied: wandelen, fietsen, parapenten, watersporten. Annecy is een relaxte stad met opvallend vriendelijke mensen, leuk park, diverse evenementen. Zowel de camping als de omgeving is de moeite waard om naar terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen

anne
10-8-2011

We zijn net terug en hebben ca 10 dagen met onze eigen tentrailer op deze camping gestaan (kinderen 13, 10 en 8 jaar). Iedereen heeft een leuke vakantie gehad, ondanks het niet altijd perfecte weer. Aantal voordelen vonden we: overzichtelijke camping, gezellige drukte toch vrij rustig, mix van meerdere nationaliteiten, leuke omgeving waar genoeg te doen is, mooie ligging. Sanitair was redelijk, maar werd nogal intensief gebruikt. Verder stoorden de oudere kinderen stoorden zich aan slecht werkende (en later dure) Wifi.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping!

J. Tomassen
27-8-2010

Bij toeval op deze camping terecht gekomen. Aangezien wij nooit reserveren blijft het altijd zoeken. Wij zijn heel tevreden over deze camping. Ruime plaatsen, sanitair was keurig, nooit vies, prima zwembad en eindelijk eens een Fransman die patat & pizza's kan bakken. Personeel was heel vriendelijk, zeker in het restaurant. Helaas moesten we naar één week weer verder. We gaan er zeker nog eens terug. In de omgeving is heel veel te doen. Ook onze kinderen van 9 & 13 vonden het hier heel leuk. Veel verschillende nationaliteiten. De madam met poedel tja die hoort er gewoon bij. Geen negatieve ervaringen mee gehad. Reactie op reviews uit 2009/2008. Wij hoefden geen polsbandjes voor het zwembad te kopen, die kregen we erbij. Het water in de douches was gloeiend heet. In het dorpje, op loopafstand zit een redelijk grote supermarkt. Hij is groter binnen dan je van buitenaf zou verwachten. 'S avonds volledige rust. Dat vinden wij heerlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La ferme de la Serraz in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La ferme de la Serraz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.