Camping La ferme de la Serrazstersterstersterster

7.9Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Doussard (Haute Savoie)

7.9Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de la Serraz voor je op een rij gezet:

100 reviews over Camping La ferme de la Serraz

• 7Dupon05-08-2008

Voor 1 keer wel leuk

Aardige camping, overzichtelijk en lekker zwembad. Bij aankomst alleen zwaar over de zeik...Na 10 uur gereden te hebben was er om 14.00 niemand te bekennen bij de receptie. Pas om 15.00 kwam een aardig meisje ons helpen en wees ons direct de weg naar onze mobil home. Die zag er keurig uit en alles is naar wens verlopen in de vakantie. Mooie omgeving en prachtig weer! Eigenaresse, sorry ik moet het zeggen, is een heks! Ieder ochtend zoekend naar dr hondje ( die je meestal schijtend aantrof, sorry) tussen de tenten, en waar je slechts 10 km op de camping mocht rijden, mevrouw heel wat harder rondscheurde in dr golfkar en je boos aankeek (ik ben zo leuk!). Niet sympathiek dus...

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2007

• 6uit Drenthe02-08-2008

Volgend jaar niet weer

Vriendelijk ontvangen door jongedame aan de balie. Deze had ons echter niet verteld dat je voor het zwembad bandjes moest kopen. We hadden verwacht dat zwemmen bij de (hoge)kampprijs was inbegrepen. We waren dan ook verbaasd dat Madam eigenaresse ons op norse wijze wilde wegsturen van het zwembad (alsof we een misdaad hadden begaan). Buitengewoon onaardig mens die je vanaf haar golfkarretje in het frans wat toeroept alsof je niet welkom bent. Toiletgebouw wordt goed schoongehouden, douches zijn overwegend lauw/koud met een miezerig straaltje en je moet om de 10 seconden op de knop drukken voor water. Afwassen op veel te kleine aanrechtjes waar je je spullen nauwelijks kwijt kan. Staanplaatsen zijn wel mooi. Vanaf 23.00 moet het muisstil zijn, daardoor wel een dooie boel. Oja, je moet contant betalen. Pinnen en creditkaart niet mogelijk. Als je dus (zoals wij) per dag maar 600 euro kunnen opnemen in het buitenland, moet je dagen van te voren beginnen met geld uit de muur te trekken...

• 6Staat v/h sanitair

• 8Fam van |Dieren01-08-2008

fijne vakantie, leuke camping

Net twee weken op deze camping doorgebracht. wij hadden een caravan gehuurd van de camping. Deze was prima in orde, en had een groot overdekt terras.De camping is niet groot, maar wel gezellig. Onze kinderen in de leeftijd van 16 tot 10 jaar hebben zich prima vermaakt. Het zwembad is leuk om even af te koelen. Alles ziet er netjes uit. Op de receptie vriendelijk geholpen. Twee keer in de week wordt er iets georganiseerd door de camping. . Het is makkelijk dat je zo naar het dorp kan lopen voor boodschappen. De omgeving is prachtig en er is veel te doen. We zijn er ook vaak op uitgetrokken om hiervan te genieten. Een prima vakantie dus.

• 8M. Cambeen31-07-2008

fantastische camping,midden tussen bergen

mooi camping met ruime plaatsen voor kampeerders. Goed onderhouden met mooi zwembad met ligstoelen en kinderbadje.Je moest wel voor 2 euro p.p. bandje kopen voor zwembad en mevr. de eigenaresse kwam dat goed controleren. Je kunt lekker eten in het restaurant op camping. De eigenaren van dit restaurant zijn superaardig en verkopen vanaf 7.30 ook brood e.d. Kinderanimatie is er alleen voor allerkleinsten,maar met Frans meisje wat alleen maar Frans praat. Wij hebben er 3 weken doorgebracht met super weer en onze dochter van 13 heeft zichzelf ook reuze vermaakt. Kortom een aanrader...

• 7De Baaf28-07-2008

Valt zeer mee (wat kunnen mensen zeuren...)

Chagrijnig mens? Ach, nee... natuurlijk, ze kijkt wat nors, maar probeer 'ns een woord Frans te spreken en je zult merken dat ze best mee valt. Overigens is de rest van het personeel (m.n. restaurant) uitgesproken vriendelijk. Wij zaten in een mobil home. Héél schoon, goeie prijs, echt goed. Weinig activiteiten op de camping, maar daar kwamen we ook niet voor. We hebben twee weken in de wijde omgeving ons prima vermaakt. En 's avonds het restaurant (eigenlijk meer een overdekte cafetaria... maar supergezellig). En "la grandmère" hebben we pas weer gesproken bij vertrek (en weer viel ze erg mee: "bon voyage" en een knijp in de wangen van ónze kleinste... prima toch?). Kortom: wie veeleisend is en wie "mama" lastig gaat vallen met kritische vragen, ontmoet misschien wat tegenwerking (maar prik daar 'ns doorheen...), en ben je iemand die gewoon genieten kan, dan is dit een prima camping!

• 7Bas G27-07-2008

drama

Na 2 dagen (92 Euro) hadden we het hier wel gezien. Eigenaresse niet klantvriendelijk en chagrijnig mens. Zwembadje is wel aardig. Alleen geen toegang met boxershorts (lange zwembroek.) Sanitair niet bijzonder, douches lauw water. Al met al gezien de prijs geen aanrader!!!!

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 3Rudi24-03-2008

De camping is een echte afknapper. Ik raad deze camping iedereen sterk af vanwege de volgende redenen: 1: de mensen die er werken zijn zeer onvriendelijk. We werden erg vriendelijk ontvangen. De zoon van de eigenares zit er altijd achter de balie met kauwgom in zijn mond, een zonnebril op en een boze blik. We voelden ons er niet echt gewenst... Daarnaast wordt er geen begrip getoond voor de gasten. Alles draait om het geld voor de familie die de camping beheert. Op de vijfde dag besloten wij fietsen te gaan huren en gingen wij naar de balie. De man verwees ons door naar hun huis om het aan zijn moeder te vragen. Vervolgens liepen wij daar heen en belden wij aan zoals hij ons gezegd had. Maar de vrouw wilde ons niet helpen omdat zij aan het eten was en zij gooide de deur letterlijk voor ons dicht. En dat zegt wel wat over hun gastvrijheid... Het is dus duidelijk dat je het niet van de camping moet hebben maar van de omgeving. NB: Er zijn géén activiteiten op de camping!!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Monique Arrebout07-08-2007

Camping la Serraz is een nette camping in het plaatsje Doussard ongeveer 1,5 km van het meer van Annecy. De camping is netjes, mooi zwembad (wel wat koud!), kleine speeltuin voor de kinderen. Restaurantje aanwezig voor wat simpele maaltijden, geen prima keuken. Brood kun je beter in Doussard kopen bij de plaatselijke bakker. Voor de jongelui is er een kleine speelruimte met flipperkasten en raceautomaten. Toiletten en douches zijn netjes en worden goed schoon gehouden. Al met al een prima camping. Alleen de eigenaresse is een beetje een chagerijn. Enne belangrijke tip zorg dat je als heer een strakke zwembroek meeneemt voor in het zwembad, shorts zijn niet toegestaan. En ze komt controleren.... Wij zijn op deze camping eind juli/begin augustus geweest en ons prima vermaakt.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7Dennis Morsch22-07-2007

reserveren heeft geen zin. Het gene wat men reserveerd krijg je niet. Geen bar, geen snack, geen brood, geen annimatie, geen pizza etc etc. Pas in het hoogseizoen. Wij zaten in het hoogseizoen en hadden niets van dat. Het antwoord van de man met de zwarte zonnebril achter de receptie was: ga maar naar het dorp daar heb je alles. Klantvriendelijkheid was ver te zoeken. ook bij aankomst geen lachje of van hoe was je reis. Nee de reservering werd uit je handen gepakt en verder hoorde je niets. ZEER JAMMER. EIGENLIJK GEEN ENE STER WAARD.

• 7Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2007

8 tips over Camping La ferme de la Serraz

• piet_daphne, 24-06-2012

Leuke uitstapjes in de buurt. Bezoek vooral col de la Forclaz. Vanaf daar werkelijk een prachtig uitzicht over het meer van Annecy. Loop je nog verder naar boven kan je de paragliders zien springen, schitterend!

• Bert, 26-09-2012

Omgeving is super mooi. campings aan het meer zijn aanraders

• Yvon Winkelmolen, 12-08-2012

Annecy, Le Sambuy, Col de la Forclaz

5 vragen over Camping La ferme de la Serraz

• Ilse, 16-12-2012

Welke tour operator waar op de camping

Wie kan mij vertellen bij welke TO (of bij de camping zelf?) ik het best terecht kan om niet in de straat gelegen aan het appartementencomplex terecht te komen?

Eef, 21-05-2013

De camping zelf.De touroperators zijn niet objectief naar mijn zin

• Halewijn, 09-05-2012

plattegrond camping La ferme de la Serraz

Wie heeft er een plattegrond van deze camping? Of wie weet er welke mobil homes in mooie straatje staan (die met hegjes tussen de mobil homes) en welke in het straatje waar ze naast elkaar staan zonder hegjes?

Alvast bedankt!

Langendoen, 28-07-2012

Wij hadden caravan nr. 130 van Eurocamp en stonden in het minste straatje van de camping. We hebben geen plattegrond, maar dat staatje had een appartement ingang en had inderdaad hegjes tussen de mobile homes. Je kan het beste achteraan staan.

• fam. vd Brink, 26-04-2012

Regels shorts in zwembad

Mag je op deze camping echt geen shorts aan in het zwembad of valt het wel mee?

Langendoen, 28-07-2012

Toen wij in het zwembad waren was er geen controle en konden de mannen dus gewoon een short aan.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig