Camping La ferme de la Serraz

7.9Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Doussard (Haute Savoie)

7.9Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de la Serraz voor je op een rij gezet:

100 reviews over Camping La ferme de la Serraz

• 2017
    3geen 5 sterren waard, amper 308-08-2017

2 dagen zonder stroom, nooit meer

richting het meer van Annecy gereden met eigen caravan zonder reserveren, vonden na lang zoeken een camping waar nog veel plaats was en nu weten we ook waarom. receptioniste was vriendelijk, eigenaar des te onvriendelijker, norse man die van in zijn kantoor bevelen riep naar de receptioniste. plaatsen waren matig, camping redelijk schoon. Door hevig onweer was bij ons de zekering uitgevallen, wij gaan vragen aan de eigenaar om deze terug aan te zetten. We kregen meteen een preek, dat de mensen te veel stroom gebruiken en dat hij nu heel de camping moest gaan afzoeken wie de dader was ??? terwijl enkel bij ons de stroom was uitgevallen door het onweer, we begrijpen de reactie van de eigenaar nog steeds niet. toen het donker werd hadden we nog steeds geen stroom, dan maar met enkele verlengkabels op zoek gegaan naar een andere stroomaansluiting (aangezien er weinig volk was, was dat geen probleem) en die werkte wel. We zijn 2 dagen later vertrokken en nog steeds stond de zekering op onze plaats niet aan. Ook vind de eigenaar dat er te veel water gebruikt wordt en zet de watertoevoer naar de douches regelmatig uit (heel leuk als je net met ingezeept haar onder de douche staat), ook is er niet echt warm water, toiletten waren ook niet zo proper. Zonder zwembad krijgt die camping van ons nog geen 2 sterren en ze ligt ook veel te ver van het meer, daar moet je al een fiets voor hebben.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 6Kim11-07-2017

Camping niet 5 sterren waard

Samen met mijn ouders 2 mobil homes gehuurd op de camping, mooie camping en goede ligging maar echt geen 5 sterren waard. De mobil homes staan erg dicht op elkaar, waren niet goed schoongemaakt en hadden een hele slechte douche, waar echt amper water uitkwam. We hebben daarom gedoucht bij het sanitair van de camping, maar die was altijd koud. Op onze klacht werd niet gereageerd. De eigenaar is erg star en onvriendelijk.

Op de camping zelf is geen winkel, maar om de hoek van de camping zit een bakkertje en kleine supermarkt. Verder goed gegeten in het camping restaurant. Het zwembad is niet groot maar prima. Vlakbij de camping loopt een oude spoorbaan die is vervangen door een fietspad, geweldig om richting Annecy te fietsen en ik heb hier heerlijk (en plat) kunnen hardlopen.

Zelf zouden wij niet nogmaals voor deze camping kiezen, maar Annecy en de regio is ons zo goed bevallen dat we hier zeker nog een keer terugkomen!

• 1Staat v/h sanitair

• 9H.van Kessel14-04-2017

Prima camping

Mooi Mobil home op een heerlijke plek. Fantastisch zwembad en leuk personeel. Lekker gegeten in het kleine restaurant. Fijne fietsen gehuurd op de camping. Mooie route naar het stadje Annecy grotendeels langs het water.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

5Eef21-05-2013

Geen idee waarom die 5 sterren?

Na week gelukkig vertrokken.Ongezellig,ongeintersseerd personeel.Hoop Stacaravans dicht op elkaar gepropt,voorgeinstallerde tenten..Het is misschien allemaal wel in goede staat,maar wat ongezellig.Het meer ligt zo ver weg en dan de Anwb-gids vermelden "Camping aan meer" .Voor ons niet meer

• 4Staat v/h sanitair

• 4Langendoen28-07-2012

Ook nooit meer !!!!

Net als een eerdere reactie gaan we zeker nooit meer naar deze camping! Dit komt omdat onze gehuurde caravan ongeveer 2 meter van het appartementen complex stond ( die er dus zeker wel staat! ) dit zorgde voor veel overlast zoals een waakhond,mensen die dus achter onze caravan zaten op tijdstippen dat normale mensen gaan slapen. Harde muziek op dezelfde onmogelijke tijdstippen....enz enz We hoorde van de mensen van touroperator ( die heel erg vriendelijk waren) dat het complex er al stond voor de camping er was, en de camping is er dus omheen gemaakt?? we zijn van ellende een dag eerder weg gegaan, niet alleen ivm dat appartementen complex, maar ook omdat er aan de voorkant ook totaal geen privacy was. Het eten op camping was wel prima, en als je niet bij dat gebouw staat, geloof ik best dat het er prima vertoeven is. Maar wij werden er niet blij van!!

• 7Staat v/h sanitair

• 8Van Loo17-07-2012

Prima camping

Fijne rustige camping. Behulpzame en vriendelijke medwerkers vantouroperator. Wij hadden geboekt via touroperator en hadden een ruim uitgeruste stacaravan. Na 23.00 is het echt stil op de camping. Het dorpje is een paar minuten lopen, hier heb je een supermarkt en wat andere winkels. Annecy is prachtig en ook de col de la Serclaz is zeer de moeite waard, mooi uitzicht hier over het meer. Iets verder rijden maar zeer de moeite waard is een bezoek aan Chamonix/Mont Blanc. Maar er is nog veel meer te doen in de omgeving, parapenten, canyoning en uiteraard allerlei watersporten. Wij hebben hier een fijne vakantie gehad in een mooie omgeving met, niet onbelangrijk, mooi weer!

• 8Annie Rijkers08-07-2012

Mooie rustige camping

Het was een mooie, rustige camping. Kleinschalig, maar het dorpje met diverse winkels was maar op ongeveer 300 meter afstand van de camping. Mooi zwembad, zonder toeters en bellen. Prachtig gelegen nabij het meer van Annecy en de bergachtige omgeving. We hebben ons daar prima vermaakt op onze wielrenfietsen.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Ruud30-06-2012

Geweldige camping!

La Serraz is echt een supercamping. Er is veel te doen op de camping en in de omgeving. Je kunt wandelen, zwemmen en plaatsjes bezoeken. Annecy is een aanrader om heen te gaan. Ook is er een kabelbaan in de buurt.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8piet_daphne24-06-2012

Prachtige rustige camping

Deze camping is rustig en gezellig.Andrew en Hellen waren twee fantastische mensen die alles deden om je het naar de zin te maken.Met de auto ben je zo in Annecy, behalve in t weekend, dan is het echt file rijden. De stacaravan was prima en schoon. Het restaurantje prima voor op een camping.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Co13-06-2012

Mooie uitvalsbasis

Goed onderhouden camping met fraaie plaatsen van de stacaravans,gelegen in een prachtige omgeving we zijn naar Genéve de Mont Blanc en een grote trip naar de Galibier en Col d'Izoard geweest,verder is Annecy een gezellige stad en de omgeving van het meer is ook prachtig,brood was in deze periode niet verkrijgbaar op de camping maar 5 minuten lopen naar het dorp is de bakker ieder moregn om 7.00 uur open,de accomodatie is niet duur ,geboekt via touroperator. Goed Wifi netwerk 25 euro voor 7 dagen.

8 tips over Camping La ferme de la Serraz

• piet_daphne, 24-06-2012

Leuke uitstapjes in de buurt. Bezoek vooral col de la Forclaz. Vanaf daar werkelijk een prachtig uitzicht over het meer van Annecy. Loop je nog verder naar boven kan je de paragliders zien springen, schitterend!

• Bert, 26-09-2012

Omgeving is super mooi. campings aan het meer zijn aanraders

• Yvon Winkelmolen, 12-08-2012

Annecy, Le Sambuy, Col de la Forclaz

5 vragen over Camping La ferme de la Serraz

• Ilse, 16-12-2012

Welke tour operator waar op de camping

Wie kan mij vertellen bij welke TO (of bij de camping zelf?) ik het best terecht kan om niet in de straat gelegen aan het appartementencomplex terecht te komen?

Eef, 21-05-2013

De camping zelf.De touroperators zijn niet objectief naar mijn zin

• Halewijn, 09-05-2012

plattegrond camping La ferme de la Serraz

Wie heeft er een plattegrond van deze camping? Of wie weet er welke mobil homes in mooie straatje staan (die met hegjes tussen de mobil homes) en welke in het straatje waar ze naast elkaar staan zonder hegjes?

Alvast bedankt!

Langendoen, 28-07-2012

Wij hadden caravan nr. 130 van Eurocamp en stonden in het minste straatje van de camping. We hebben geen plattegrond, maar dat staatje had een appartement ingang en had inderdaad hegjes tussen de mobile homes. Je kan het beste achteraan staan.

• fam. vd Brink, 26-04-2012

Regels shorts in zwembad

Mag je op deze camping echt geen shorts aan in het zwembad of valt het wel mee?

Langendoen, 28-07-2012

Toen wij in het zwembad waren was er geen controle en konden de mannen dus gewoon een short aan.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig