5 vragen over Camping La ferme de la Serraz

• Ilse, 16-12-2012

Welke tour operator waar op de camping

Wie kan mij vertellen bij welke TO (of bij de camping zelf?) ik het best terecht kan om niet in de straat gelegen aan het appartementencomplex terecht te komen?

Eef, 21-05-2013

De camping zelf.De touroperators zijn niet objectief naar mijn zin

• Halewijn, 09-05-2012

plattegrond camping La ferme de la Serraz

Wie heeft er een plattegrond van deze camping? Of wie weet er welke mobil homes in mooie straatje staan (die met hegjes tussen de mobil homes) en welke in het straatje waar ze naast elkaar staan zonder hegjes?

Alvast bedankt!

Langendoen, 28-07-2012

Wij hadden caravan nr. 130 van Eurocamp en stonden in het minste straatje van de camping. We hebben geen plattegrond, maar dat staatje had een appartement ingang en had inderdaad hegjes tussen de mobile homes. Je kan het beste achteraan staan.

• fam. vd Brink, 26-04-2012

Regels shorts in zwembad

Mag je op deze camping echt geen shorts aan in het zwembad of valt het wel mee?

Langendoen, 28-07-2012

Toen wij in het zwembad waren was er geen controle en konden de mannen dus gewoon een short aan.

• Douwe, 23-07-2011

Is wifi gratis?

Ik zou graag willen weten of het grbuik van de wifi op deze camping (slecht of niet...) gratis is! Alvast bedankt!

Robert Tibben, 31-07-2011

Beste Douwe,

We zijn net terug van 2 weken La Serraz (tot 30-07). De Wifi was heel slecht. Alleen bij de receptie en dan nog deed die het niet altijd. Scoringskans van 1 op 20 pogingen. Nu hebben ze deze week een Wifi-netwerk aangelegd, zodat je over de hele camping internet hebt. Daar voor moet je wel betalen: 2 uren a 5 euro of 9 euro per dag of 17 euro voor 2 dagen etc. Een Wifi-kaart kopen bij de receptie. Of dit werkt weet ik niet...Ik vond de prijs van 9 euro te duur...

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de la Serraz voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    Go4Holiday.nl

• Ineke, 13-06-2009

dekens

Hallo,

Ik wil graag weten of er in de mobile home dekens zijn of toch dekbedden. Als iemand dat me kan laten weten ben ik je zeer dankbaar.

Groetjes Ineke

M . Nieuwold, 26-06-2010

Dit is een copie van de info op de site van camping la serraz!

Vriendelijke groet, Martine

Under sheets, Blankets & Pillows included

Sheets & Bathroom Towels Not provided (available at the reception : 11€) Een comfortabel en origineel logement ! Wij bieden stacaravans en mobiele vakantiehuisjes, voorzien van alle comfort en kwaliteitsvoorzieningen, zowel binnen als buiten. Deze zijn geplaatst op staanplaatsen van 100 m2, met een schitterend uitzicht op de bergen.

Het water-, stroom- en gasverbruik is bij de huurprijs inbegrepen. Lakens worden niet verschaft.

MOBILHOME 1 SEMAINE 4 PERS.

19/06 > 03/07 : - 20% Frais dossier gratuit LUXE 4 : 328€ > 262€ LUXE 5 : 391€ > 312€ LUXE 6 : 489€ > 391€

03/07 > 10/07 : - 20% Frais dossier gratuit LUXE 4 : 518€ > 414€ LUXE 5 : 581€ > 464€ LUXE 6 : 679€ > 543€

DOWNLOAD OUR NEW BOOKLET

With the reservation form if you do not wish to book on this site