Géén boekingskosten

La ferme de la Serraz

FrankrijkRhône - AlpsDoussard (Haute Savoie)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La ferme de la Serraz voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 105 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

105 Reviews over La ferme de la Serraz

• 9Miranda S01-09-2022

Fantastische camping, een aanrader!

Een nette en mooie camping. Wij verbleven er met 2 kinderen (15 en net 18) in een mobile home comfort met 3 slaapkamers. Wij hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We voelden ons welkom. We werden persoonlijk naar onze mobile home gebracht. Je kunt fietsen huren op de camping, hebben wij gedaan. Prima bevallen en goed advies gekregen voor rondje om het meer fietsen. Prachtige omgeving. Om te wandelen, af en toe dagje strand aan het meer, paar keer naar Annecy. Onze kinderen zijn nog wezen paragliden, ze vonden het een fantastische ervaring. Chamonix is ook een aanrader om naar toe te gaan. Wij deden boodschappen bij de Lidl en Intermarche op ongeveer 6 km afstand van de camping. Wij denken er over om er nog een keer naar toe te gaan terwijl we normaal gesproken nooit 2 keer naar hetzelfde gaan. Minpuntje was het restaurant op de camping. Kan beter.

• 5Schäfer25-08-2022

Zeker geen 5 sterren camping!

Vijf jaar geleden waren wij ook op deze camping die toen nog charme had met mooie plekken. Door overname is de charme er helaas van af. Deels komt dit doordat veel mooie kampeerplekken ruimte hebben moeten maken voor (te) grote vakantiewoningen. Het sanitair en het restaurant zijn helaas niet gemoderniseerd. Stroomvoorziening op de kampeerplekken is belabberd, sommige stroomkasten staan gewoon open zodat er nog meer stekkers ingestoken kunnen worden. Levensgevaarlijk voor kleine kinderen! Ook valt ons op dat, ondanks een nieuwe parkeerplaats veel auto’s bij de tent of caravan worden geplaatst waardoor je het gevoel krijgt op een parkeerplaats te staan ipv een camping. Dit is niet wat wij van een 5 sterren camping verwachten. Als laatste, het zwembad is wel mooi aangelegd maar dat was 5 jaar ook al zo!

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 5Wendy24-08-2021

[email protected]

Jammer dat ze ons niet in de gelegenheid stellen om 2 nachten extra te verblijven, alleen omdat ze de site commercieel wilde verhuren voor minimaal 3 nachten, echt belachelijk! Te dure camping voor wat je krijgt! geen dumpplek voor grijswater

• 3Eetgelegenheden
  • 5Wendy15-08-2021

Nooit meer

• 4Eetgelegenheden
  • 7Roos28-08-2020

Rustige, kleinschalige maar prettige camping

Rustige, kleinschalige maar prettige camping. Wij verbleven in een blauwe rent a tent bungalowtent. De tent was van alle gemakken voorzien. Op de camping is niet veel te doen, geen winkeltje of andere “extra’s”. Er is een afhaalrestaurant waar je ook kan eten maar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Sanitair is schoon en er is eigenlijk altijd plek, water soms heel heet en soms alleen koud. Op de camping staan veel opgezette tenten en stacaravans. Zwembad klein en niet bijzonder, wel is er bijna altijd een vrij ligbedje te vinden.

In de omgeving is genoeg te doen. Met de boot naar annecy, col de la forclaz, la sambuy, gorges du Fier etc. De kleine dorpjes in de omgeving stellen echter niet veel voor. Klein supermarktje met vers brood en pizzeria op loopafstand van de camping was heel prettig. 10 dagen was prima qua duur. Veel mensen op doorreis. Half augustus hebben wij heerlijk weer gehad. Al met al een prima camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Fam. Sterk23-08-2020

Leuke kleine camping met zwembad, prima lokatie.

Prima uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. De bergen, het meer en Annecy. Op de camping is een klein restaurantje waar je prima een hapje kunt eten. Ook verkopen ze er in de ochtend brood (vooraf bestellen). Op loopafstand is ook een bakker/kruidenierswinkel en in het dorpje een supermarkt waar je alles kunt krijgen. Tips: fietsen om het meer, parapenten, met de boot naar Annecy, boot huren en wandelen in de bergen.

• 8Eetgelegenheden
  • 7S.04-08-2020

Prachtig

Last minute een stacaravan via Rent a Tent gehuurd. Prima caravan echt alles zat erin. 1 minpunt het bed, matras was af! Camping zelf mooi groen, met mooie groene hagen tussen de caravans, aan de rand van het dorp. Leuk zwembad, wel fris en te klein als de camping helemaal vol staat. Supermarkt en bakker in dorp. Omgeving werkelijk prachtig, dagje naar het meer (betaald parkeren niet duur) de bergen in wandelen, rodelen en nog veel meer. Ook Annecy een mooie stad om heen te gaan. De plekken voor tent of toercaravan van verschillende grootte, sanitair ook prima! Klein bar/restaurantje op camping met simpele kaart zelf geen gebruik van gemaakt.

• 8fam W07-08-2019

Prachtige omgeving, een aanrader!

Prima camping! Kleine camping, zwembad is prima voor een frisse duik. Vanuit camping is het 2,5 km lopen naar het meer van Annecy. Bij het meer is ook een parkeerplaats (betaald) als je t te ver lopen vind. Zwemgelegenheid bij het meer viel ons erg tegen. Maar een heel klein strandje waar je terecht kon. Wel een prachtige omgeving. Vooral de bergen zijn erg mooi. Leuke dorpjes, gezellige marktjes. In Doussard (op loopafstand) is een supermarkt aanwezig. We hadden een stacaravan via touroperator. Erg vriendelijke en behulpzame jongen die de zaakjes voor touroperator regelde. Stacaravan was netjes, doorsnee caravan. Door de prachtige omgeving veel gezien en gedaan. Zeker doen: paragliden, naar Sambuy, bootje huren op het meer van Annecy, berg Semnoz,

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Renate04-08-2019

Heel fijne vakantie!!

Super mooie omgeving rustige camping klein maar schoon zwembad. We hadden een safaritent gehuurd alles was netjes en schoon sanitair was meestal netjes en schoon niet altijd helaas!! Maar wij hebben een heel fijn verblijf gehad!

• 9Mandy14-01-2019

Leuke camping in prachtige omgeving!

Kleine camping in de buurt van Lac d'annecy (1,5 tot 2 km). Fijne vakantie gehad op deze camping. De tent was goed en netjes. Camping is een prima uitvalbasis. Het is er fantastisch! Het water van het meer is ook heerlijk!

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar