Camping La ferme de la Serraz

Camping La ferme de la Serraz
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de la Serraz voor je op een rij gezet:

75 reviews over Camping La ferme de la Serraz in het Nederlands

Leuke camping in prachtige omgeving!

Mandy
14-1-2019

Kleine camping in de buurt van Lac d'annecy (1,5 tot 2 km). Fijne vakantie gehad op deze camping. De tent was goed en netjes. Camping is een prima uitvalbasis. Het is er fantastisch! Het water van het meer is ook heerlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch en zeer betaalbaar. Wij komen er terug

Ron Colin
5-8-2018

Wij hebben via touroperator een stacaravan met 3 slaapkamers gehuurd. We zijn hier zeer tevreden over. De stacaravan was keurig en stond in een laantje met veel bomen en dus prima schaduw tijdens de warme periode waarin we zaten. In tegenstelling tot eerdere recensies hebben wij een behoorlijke gastvrijheid en service ervaren. Prima faciliteiten op de camping die in een werkelijk prachtige omgeving ligt. Vindt je georganiseerde activiteiten op een camping zelf belangrijk, dan moet je hier niet zijn want er is geen animatieteam aanwezig.. Maar dat heb je daar naar onze mening ook echt niet nodig.

Slechte prijs/kwaliteitverhouding

Wolters
14-8-2017

Wij stonden op 1 van de onofficiële plekken op het grasveld voor de speeltuin. Ik deel eerdere (negatieve) beoordelingen met betrekking tot de onvriendelijkheid van de beheerder, het gebrek aan warm (douche en afwas) water en slechte hygiëne. Brood op de camping is duur, beter is het om even het centrum in te lopen (5 min) en daar lekkerder en goedkoper brood te halen. Ook voor een portie patat moet €4,50 worden betaald. Camping is veel te duur €55,-/nacht voor wat je er voor terugkrijgt. Bovendien kan er kan niet met pinpas betaald worden bij de receptie. Tip voor gezinnen met kinderen: De Treasure Hunt boekjes met wandeltochten (ook in het Nederlands) die verkrijgbaar zijn bij de lokale VVV.

D-reizen

Fantastische familiecamping op prachtige locatie !

Fam. Stolk
13-8-2017

Heerlijk kleinschalige camping met gezellige sfeer. Onze kinderen van 4 en 6 jaar wisten direct de weg op de camping. Personeel is super vriendelijk, Zwembad fantastisch, sanitair super schoon en geen wachtrij, broodjes (crossaint en stokbrood) heerlijk en super vers. Als accomodatie hadden wij een safari tent, ook helemaal top. Locatie geweldig, wat een prachtig uitzicht op de omliggende bergen. Ik ben echt verbaasd door andere minder positieve reviews. Voor mindere punten van de camping moet ik ook even nadenken: beperkte animatie voor kleine kinderen en winkeltje en eetgelegenheid zijn ook summier. Maar voor de rest een geweldige familiecamping waar ik graag nog eens terugkom.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2 dagen zonder stroom, nooit meer

geen 5 sterren waard, amper 3
8-8-2017

richting het meer van Annecy gereden met eigen caravan zonder reserveren, vonden na lang zoeken een camping waar nog veel plaats was en nu weten we ook waarom. receptioniste was vriendelijk, eigenaar des te onvriendelijker, norse man die van in zijn kantoor bevelen riep naar de receptioniste. plaatsen waren matig, camping redelijk schoon. Door hevig onweer was bij ons de zekering uitgevallen, wij gaan vragen aan de eigenaar om deze terug aan te zetten. We kregen meteen een preek, dat de mensen te veel stroom gebruiken en dat hij nu heel de camping moest gaan afzoeken wie de dader was ??? terwijl enkel bij ons de stroom was uitgevallen door het onweer, we begrijpen de reactie van de eigenaar nog steeds niet. toen het donker werd hadden we nog steeds geen stroom, dan maar met enkele verlengkabels op zoek gegaan naar een andere stroomaansluiting (aangezien er weinig volk was, was dat geen probleem) en die werkte wel. We zijn 2 dagen later vertrokken en nog steeds stond de zekering op onze plaats niet aan. Ook vind de eigenaar dat er te veel water gebruikt wordt en zet de watertoevoer naar de douches regelmatig uit (heel leuk als je net met ingezeept haar onder de douche staat), ook is er niet echt warm water, toiletten waren ook niet zo proper. Zonder zwembad krijgt die camping van ons nog geen 2 sterren en ze ligt ook veel te ver van het meer, daar moet je al een fiets voor hebben.

Gereisd Met partner in juli 2017

Ligging goed, prijs kwaliteit slecht

Wilco
5-8-2017

Ligging van de camping is prima. De faciliteiten van de camping zijn erg wisselend. Sanitair is gedateerd (op zich geen probleem) maar wel smerig, wc papier is geregeld op. En de douches zijn en blijven koud, ook na het indienen van klachten. Zwembad / speeltuin zijn goed. Evenals de campingplaatsen. Er is animatie aanwezig, maar daar is alles mee gezegd. De dame die die dit regelde is meer met de telefoon bezig dan met haar werk. Ze kwam ongeïnspireerd over. Wat me opviel is dat de camping veel meer plaatsen verkoopt dan toegestaan. Buiten de poort, in de tuin van de eigenaar en voor de nooduitgang staan camping gasten.

Bovenstaande meegenomen is de prijs kwaliteit verhouding (55 euro) voor een plek zonder water erg slecht.

Gezellige camping vlakbij het Meer van Annecy

Freddy Bosma
5-8-2017

Wij verbleven een week op deze camping met een vouwwagen. Naast kampeerplekken veel verhuur, met name achter op de camping. Camping ligt niet direct aan het meer, echter op enkele minuten afstand. Prima fietsomgeving. Restaurant op de camping is prima (pizza, patat) en brood is 's morgens zonder te reserveren verkrijgbaar. Camping is in onze ogen niet 5 sterren waardig, sanitair is verouderd (tenminste het gebouw bij de ingang). Slechts twee wc's aan de herenzijde, drie douches. Douches zijn koud, evenals het water om de afwas te doen. Animatie is er, stelt niet heel veel voor. En er is 1x in de week een (gratis) duikles in het zwembad. De kinderen hebben zich prima vermaakt, genoeg Nederlandse kinderen aanwezig. Voetbalveld werd niet gemist. Leuke mix van nationaliteiten, naast Nederlanders ook veel Fransen en Engelsen. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Camping niet 5 sterren waard

Kim
11-7-2017

Samen met mijn ouders 2 mobil homes gehuurd op de camping, mooie camping en goede ligging maar echt geen 5 sterren waard. De mobil homes staan erg dicht op elkaar, waren niet goed schoongemaakt en hadden een hele slechte douche, waar echt amper water uitkwam. We hebben daarom gedoucht bij het sanitair van de camping, maar die was altijd koud. Op onze klacht werd niet gereageerd. De eigenaar is erg star en onvriendelijk.

Op de camping zelf is geen winkel, maar om de hoek van de camping zit een bakkertje en kleine supermarkt. Verder goed gegeten in het camping restaurant. Het zwembad is niet groot maar prima. Vlakbij de camping loopt een oude spoorbaan die is vervangen door een fietspad, geweldig om richting Annecy te fietsen en ik heb hier heerlijk (en plat) kunnen hardlopen.

Zelf zouden wij niet nogmaals voor deze camping kiezen, maar Annecy en de regio is ons zo goed bevallen dat we hier zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd Met partner in juli 2017

Prima camping

H.van Kessel
14-4-2017

Mooi Mobil home op een heerlijke plek. Fantastisch zwembad en leuk personeel. Lekker gegeten in het kleine restaurant. Fijne fietsen gehuurd op de camping. Mooie route naar het stadje Annecy grotendeels langs het water.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping voor gezinnen met jonge kinderen

Familie Keurhorst
23-8-2016

Leuke rustige camping, we hebben een stacaravan gehuurd rechtstreeks. heerlijke week vakantie gehad met jonge kinderen, (voor oudere kinderen is het minder), prachtige omgeving om te fietsen. er is weinig animatie. Een leuk zwembad om af te koelen met genoeg ligbedden. Wij werden altijd vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Het eten hebben wij niet op de camping gehaald. Het ontbijt (brood) en avondeten zijn buiten de camping een stuk lekkerder!! Voor het meer moet je een stuk lopen of even met de auto. We hebben een prima week gehad, heerlijk rustig.

Fam Keurhorst,

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La ferme de la Serraz in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La ferme de la Serraz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.