Camping International du Lac Bleu

Camping International du Lac Bleu
8,5

231 reviews over Camping International du Lac Bleu in het Nederlands

Leuke camping aan verschrikkelijk mooi meer.

Vincent
12-2-2018

Genoeg faciliteiten, ligging perfect aan het meer. Prima zwembad. Animatie is prima, maar onze kinderen hebben daar niet veel mee.

s'Nachts hoor je de weg redelijk goed, maar wij zaten dan ook aan de rand.

Beste en gezelligste camping in Annecy

Romy
21-10-2017

Ideale camping! Kom hier al sinds ik jonger was, elk jaar naar dezelfde camping klinkt saai maar het is geweldig zoveel dingen die je kan doen, op het water, in de bergen of in de stad Annecy/Albertville. Op de camping zelf kan je ook heerlijk aan het water zitten of eten in het goede restaurant! Zeker maar dan ook zeker aan te raden !!

Verrassing aan het meer van Annecy

H.C.Stina
19-10-2017

Camping ligt aan het meer,volgens mij als een van de weinigen.Veel te beleven of gewoon lekker in de omgeving relaxen.Wij hadden geluk dat er n kabelbaan vlakbij open was zodat we een prachtige bergwandeling hebben kunnen maken.Camping had dit jaar net heel nieuw sanitair netjes verzorgd.Ook het zwembad was aangenaam verwarmd.Restaurant van de camping was erg gezellig en vriendelijk geprijsd.We gaan zeker nog eens terug

Formdable!

Leila
14-8-2017

Geweldige camping!! Goed verzorgt en een mooi schoon sanitair. Uitstekende wifi verbinding en vele leuke dingen te doen in de omgeving. TOP!!

Prachtig gelegen, hutje mutje kamperen

Kate
13-8-2017

Iedere grasspriet is bezet, dus hutje mutje kamperen. Op annexe is het iets ruimtelijker maar hier is behalve een tafeltennistafel die tussen de stinkende vuilcontainers staat niets te doen. Voor zwembad en vermaak moeten de kinderen op annexe een gevaarlijke weg oversteken waar zebra of waarschuwingsborden ontbreken.

Verwarmde zwembad is klein maar fijn. Soms is er toezicht van een tiener die dan vooral druk is met andere tieners. Dit viel zelfs onze jonge kinderen op. Animatie stelt niet zo veel voor en is vooral gericht op kleuters.

Sanitair op annexe is redelijk schoon, er zijn toiletbrillen en een groot pluspunt is dat er altijd warm water is, ook voor de afwas. Een regelrechte aanfluiting is dat je voor 5 euro je was mag doen tussen vieze dekens in een smerig hok.Het winkeltje op de naastgelegen camping is handig en verder zijn er genoeg supermarkten in de omgeving. Het restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt, heeft de sfeer van een kantine. Niet erg uitnodigend.

Het meer is prachtig en op zonnige dagen is het heerlijk op het openbare (kiezel)strand. Campingstrandje stelt niet veel voor. Weer is wel instabiel. Omgeving is mooi. Het is wel erg druk rond het meer. De (enige) weg van en naar Annecy is altijd filerijden en in de stad is het vechten om parkeerplek. Annecy is prachtig maar de omliggende dorpjes zijn niet bijster interessant. Na 1 vakantie hebben wij het wel gezien hier.

Wat een prachtlocatie!

Sylvia
12-8-2017

Zeer mooi gelegen camping vlak aan het meer. Ruime, zeer nette douches. Je kan heel wat uitstapjes maken. Weinig avondanimatie maar voor ons geen must. Zeker een aanrader.

Camping viel zwaar tegen

k. dirksen
4-8-2017

Prijs veel te duur voor wat je krijgt. Kleine campingplaatsen, zwembad op foto s veel groter dan in het echt. Kinderen ook schaafwonden door ruwe tegels bij het zwembad. Amper/ geen plaats om aan het meer te kunnen liggen. In ochtend al geen wc papier meer en de hele dag door stikt de wc naar urine. 1 wc ruimte voor jele camping. In ochtend moet je in de rij staan om te kunnen plassen.nAnimatie vooral gericht op kleinere kinderen. Als je vraagt of er die week ook nog een keer een voetbaltoernooi wordt georganiseerd krijg je als antwoord: afhankelijk of wij daar zelf wel zin in hebben.....Voor oudere kinderen vind ik het niets. Of je moet er elk jaar komen want er liepen wel wat ouderen rond maar integratientotaal niet mogelijk. Echt een vaste kliek. Doussard zelf vreselijk saai. Enige positieve vonden wij de warme douche en de vriendelijkheid bij de broodjes/ afhaalservice en de lekkere pizza ' s.

Mooie camping op supermooie locatie

Marjolein
31-7-2017

Het is een mooie camping op een prachtige locatie, direct aan het meer van Annecy.

Onze meiden (15 en 13 jaar) hebben zich ook super vermaakt met de vele leeftijdgenootjes.

Het enige wat ons evt tegenhoudt om terug te komen, is het wisselvallige weer. Maar daar kan de camping natuurlijk niks aan doen.

Camping en omgeving zijn echt een aanrader!

Mooie camping op schitterende locatie aan het meer

J.J. Hoeksma
23-7-2017

Laatste week Juni en 1e week Juli waren we hier in een Mobile Home. Het Mobile Home was nog maar 2 jaar oud en zag er tip top uit met mooie keuken en nette badkamer en toilet. Enige minpunt was dat de bedden wat hard lagen. We hebben genoten van de overdekte veranda met we uitzicht op het meer.

De camping is uitermate geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Er is een mooi aangelegde en veilige speeltuin en een zwembad wat bestaat uit verschillende baden en met toezicht. Het zwembad wordt meerdere keren per week schoon gemaakt en elke dag controle op de waterkwaliteit. De ligbedden waren zo goed als nieuw en er was altijd plek. Het kiezelstrand is klein maar met een prachtig uitzicht.

Er is geen winkeltje op de camping maar op 5 minuten loopafstand is een kleine supermarkt. Voor de grote boodschappen is Faverges op 10 minuten rijden. Er is een prima restaurant op de camping waar je 's ochtends ook brood kan halen. De omgeving is prachtig met name Annecy en met treintje naar Mer de Glace in Chamonix. Vanaf de Col de la Forclaz heb je een schitterend uitzicht over het meer en kan je de parachutisten naar beneden zien gaan.

Er was in de avonduren weinig animatie maar in het hoogseizoen is er zo nu en dan wel wat te doen.

We komen hier zeker nog eens terug.

Genoten!

Margreet
8-7-2017

Genoten van prachtige bergafdalingen met onze kinderen van toen 10 en 7 jaar. Heerlijke verkoeling in meer en zwembad. Leuke animatie. Wij hadden prima plek voor vouwwagen en ruime bijzettent. Komen zeker een x terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International du Lac Bleu in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International du Lac Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International du Lac Bleu scoort een 8.5 uit 10 op basis van 277 reviews.