Camping International du Lac Bleu

Camping International du Lac Bleu
8,3

247 reviews over Camping International du Lac Bleu in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk, recht aan het water.

Marc Webers
3-9-2018

Geweldige plek.

Ik ben er vroeger met mijn kinderen geweest, nog steeds een van de beste campings van Europa.

Camping 10 restaurant 2

Peter Urlings
1-9-2018

De camping is nog steeds top.

Dit jaar hebben we een stacaravan gehuurd. Alles perfect in orde.

Vorige twee vakanties 2016 en 2014 gingen we iedere avond in het restaurant eten. Dit jaar alleen de avond van aankomst. Het lijkt hier op een hilarische aflevering van ik vertrek. Brood niet opgegeten? Geen probleem de mensen aan de tafel hiernaast hebben ook net besteld, zij zullen ervan smullen.

Vier rumsteaks besteld. Oei denkt kok ik heb er nog maar drie. Die Hollandse mop heeft het toch niet in de gaten, gewoon een entrecote serveren en dom lachen.

Wij gaan de rest van de vakantie toch maar naar het dorp.

fantastisch, een klein paradijsje

S. Hulshof
28-8-2018

we komen hier al voor het 3e achtereenvolgende jaar( totaal de 5e keer) knusse camping gelegen aan een super mooi meer. Het restaurant heeft een nieuwe eigenaresse die het niet op orde heeft en er een potje van maakt, hopelijk volgend jaar beter. iig staat de reservering voor volgend jaar alweer.

Prachtige locatie, fijne camping!

Marieke
27-8-2018

Wij stonden op het annexe gedeelte van de camping. Dit gedeelte ligt door een weg gescheiden van het hoofdgedeelte. Het is ons prima bevallen, lekker rustig zowel overdag als s’avonds. Even een klein stukje lopen naar het zwembad en de grotere speeltuin maar dat vonden wij geen probleem. Leuke kids club en mooi zwembad, niet heel groot maar verder prima en heerlijk verwarmd voor de kleintjes. Sanitair netjes en schoon en heerlijk warm water. Alleen de weg was wel erg goed hoorbaar, dat is wel een minpunt maar daarvoor zit je wel pal aan het meer zelf. Restaurant op de camping zelf prima. Supermarkt op 2 min rijden in Doussard.

Heerlijk om zo dicht op het meer te zitten, genoeg vertier op en rond het meer en in de nabije omgeving. Sta plekken niet heel groot dus weinig privacy en ondergrond met kiezels.

Prima camping, we hebben een leuke vakantie gehad voor 10 dagen maar vinden 5 sterren wel heel hoog beoordeeld.

Rita V.B
25-8-2018

een prachtige ligging en accomodatie zeer proper,alles was oke,komen reeds jaren naar de camping

Genieten!

Marlies Poortinga
25-8-2018

Prachtige camping aan het water. Zeer goed onderhouden en vriendelijk! Een echte aanrader!

altijd weer fijn om op camping lac bleu te zijn!

j vasseur
24-8-2018

ligt aan een drukke doorgaande weg; ondanks de geluidswal is het verkeer hoorbaar. De ligging direct aan het meer van Annecy is perfect!

Heerlijke camping op een geweldige plek

Manon Fleurke
24-8-2018

Heerlijke camping, ruime plekken, schoon sanitair.

We komen hier al jaren en blijven zeker nog terugkomen. Wat wel opvalt is dat er relatief weinig vernieuwing is op de camping. Wat wij wel missen is een watervoorziening per plaats. Er is nu per straatje 1 watertap punt. Per plek een aansluiting zou echt een goede aanvulling zijn voor deze heerlijke camping.

Restaurant is wel wat achteruit gegaan nu er een nieuwe eigenaar op zit. Zeker qua klantvriendelijkheid en prijs 😉

Wij zijn net terug van een heerlijk verblijf in Frankrijk.

We stonden op plaats 114, naast de speeltuin. Deze plek was voor ons erg ideaal, deze lag direct naast de speeltuin en sportveld. Zo konden onze kids van 2 en 4 hun gang gaan.

Na een dag regen bleek deze plek iets minder ideaal bij het sportveld.......... Er was een vervelende urine lucht erg overheersend aanwezig. ws is het voor de kids te ver lopen naar het toiletgebouw en doen ze hun behoefte in de aangrenzende bossen. Hier kan de campingeigenaar overigens weinig aan doen.

Wij vonden de ligging bij het meer erg mooi. Al is het strand bij mooi weer wat klein. Zwembad is door onze kids goedgekeurd! Erg leuk.

Toiletten vonden wij niet schoon, er lag stof op de urinoirs....... onfrisse geur, vlekken op tegels die er 2 weken later nog zaten.

Douche en wasfaciliteiten overigens prima.

Goede campingwasmachines.

veel te doen in de omgeving.

Leuke minidisco.

Lekker brood verkrijgbaar

Mooi gelegen knusse camping, maar helaas aan drukke N-weg, waardoor je om 05.30 uur uit je slaap gewekt en uit je tent getrild wordt door vrachtwagens met luidruchtige opleggers. Vanaf 08.00 uur vliegt er een gemotoriseerde parapenter boven de camping als een vervelende mug. De WiFi is gratis maar werkt niet. Al jaren niet. Volgens eigenaar camping kan de gemeente geen goed netwerk betalen. (Ook 4G werkte vaak niet).

Dus vanwege geluidsoverlast een onvoldoende.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International du Lac Bleu in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International du Lac Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.