Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kampeer aan het meer van Annecy in de Franse Alpen bij Camping International du Lac Bleu. Er is voor iedereen wel wat te doen op de camping dankzij het sportterrein, de speeltuin en de game room. De kids vermaken zich in de kidsclub. In de omgeving kun je paragliden, surfen, varen, grotten bezoeken, bergwandelen en nog veel meer.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

368 Reviews over International du Lac Bleu

• 8Nancy09-09-2022

Super fijne camping

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad!! Onze plek 801 direct aan het meer, met geweldig uitzicht. Onze 4 kinderen met leeftijd tussen 14 en 7 jaar, hebben het allemaal ook heerlijk gehad. Nederlandse animatie is top!! Vriendelijke mensen aan de receptie. Toiletgebouw was niet altijd schoon, maar dat ligt meer aan de jonge kinderen die zelf naar het toilet gaan. Wij komen zéker nog een keer terug! Eetgelegenheden en winkeltje op loopafstand

• 9fam. Boots27-08-2022

Geweldige gezinscamping!

Wat een fijne camping op een geweldige locatie! Alle plaatsen liggen dicht bij het water en strandje, het uitzicht hier is echt prachtig. Sanitair is prima, voldoende aanwezig en (meestal) schoon. Er is een mix van alle leeftijden en Fransen, Nederlanders, Engelsen en Duitsers. Voor kinderen en tieners is er leuke animatie. Brood is te koop op de camping of net erbuiten bij een supermarktje. Restaurant op de camping maar in de buurt ook genoeg restaurantjes, ook om af te halen. Wat ons betreft een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10E.Verdinges13-08-2022

Een parel aan het meer

Erg mooi gelegen aan het meer en ook wat faciliteiten betreft een camping waar we terug zullen komen.Omgeving bevalt ons ook bijzonder goed .Opvallend vriendelijke medewerkers,zeker bij de receptie.

• 8Linda Vries09-08-2022

Heerlijk verblijf

Wij stonden op het A gedeelte en daar waren we heel blij mee. De andere kant vd camping is drukker, masr het is maar net waar je van houdt.

Sanitair gebouw kan hier en en daar een update gebruiken. Maar alles werkt naar behoren.

Via een doorgangetje loop je zo naar het haventje en het publieke strand.

Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad.

We hebben een heerlijke vakantie gehad

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Anja09-08-2022

Supervakantie

Zoals al vele jaren weer een heerlijke tijd gehad. Dit jaar samen met kinderen en kleinkinderen. Onze 3 jarige kleindochter was helemaal weg van het zwembad en de grote glijbaan. Volgend jaar willen zij ook weer graag terug. Wij over een paar weken nog van het naseizoen genieten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Riki09-08-2022

Zeker terugkomen

Weer een keer naar Lac Bleu geweest en wat blijft het een feest om hier te verblijven. Prachtige omgeving en daarom allen al de moeite waard. We stonden op een van de vele plaatsen welke direct aan het meer liggen, maar ook de ander plaatsen liggen heerlijk half zonnig/schaduw met mooi uitzicht. We vonden ook het dit jaar gerenoveerde restaurant best een aanwinst. Maakten verschillende mooie trips in de omgeving, de camping ligt heerlijk centraal.Het was heerlijk ook de jeugd zo te zien genieten.Geen Disco maar juist op avontuur.Leuk!!

• 10Emilie Webers08-08-2022

Wauw, prachtig, een camping super voor iedereen!!!

Mooie camping, met veel voorzieningen zoals een groot zwembad met meerdere baden, glijbaan, jacuzzi, restaurant met afhaal pizza en bakker voor vers brood en andere lekkernijen. Ruime en schone plekken voor douchen, afwassen, chemisch toilet. Een sportpark waar je ook kan voet en basketballen en een pingpong tafel. En dan het beste van alles, een super uitzicht op het prachtige meer van annecy, een net vernieuwde stijger. In de buurt zat leuke dingen te doen, mooie bergtochten/paden, dorpjes en de stad Annecy ( zeker een dag uitje waard!), Verder ook de mogelijkheid om via de camping activiteiten te boeken zoals canyoning en parasailen. Naast de camping is een plek om boten/paddels/ kano's te huren. Heerlijk verblijf gehad en in een huisje toen wij op bezoek waren bij opa en oma die al jaren op deze camping komen met de caravan. Uitstekende camping, ook fijn contact met de medewerkers die meerdere talen spreken waaronder Nederlands.

• 6Marloes08-08-2022

Vergane glorie, niet 5 sterren waardig

Mooie ligging gelijk aan het meer en leuk (surf)barretje net buiten de camping. Zwembad is niet groot maar voldoende voor kinderen tot ca 12 jaar, leuke glijbanen en lagunebad met stroomversnellingen. Restaurant op de camping zeer goed! Wij stonden op het tweede gedeelte vlakbij de openbare toegangsweg naar het strand welke ‘s ochtends al vroeg voor veel geluidsoverlast zorgde zoals het legen van glasbakken, vuilniswagens, auto’s. Hygiëne ondermaats, het sanitair wordt slechts een keer per dag schoongemaakt met bevuilde toiletten, vloeren tot gevolg. Het hoofdgedeelte wordt voornamelijk bezet door een grote groep Nederlanders die ieder jaar terugkomen en een vaste kliek vormen. Om bij het hoofdgedeelte te komen moet je eerst de openbare weg over, dus ook kinderen om naar de speeltuin te kunnen; jonge kinderen kunnen hier dus niet zelfstandig naartoe lopen. Vergane glorie en zeker niet 5 sterren waardig.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Anja07-08-2022

Top vakantie

Prachtige ligging, ruime plekken, netjes onderhouden. Sanitair wat verouderd maar in goede staat. Veel jeugd wat erg leuk was voor onze kinderen. Jammer dat er nergens plek voor ze is, ze worden overal weggestuurd. Misschien een leuk idee om voor de latere avond de kantine/restaurant ter beschikking te stellen. Gelijk mooie inkomstenbron voor de camping ☺️. Zwembad is leuk, maar wel erg klein waardoor er irritaties kunnen ontstaan. Een badmeester op de stoel zou daar ook zeker in kunnen bijdragen.

Misschien ook een idee om wat meer prullenbakken te plaatsen bij het zwembad/kantine.

• 5Eetgelegenheden
  • 5An04-08-2022

Mooie locatie maar erg onhygiënisch

Locatie is prachtig, hygiëne ver onder de maat. Zwembadwater is troebel. Dochter had na een week in het zwembad een dubbele oorontsteking. Ergste is dat de chemische toiletten letterlijk naast de afwasbakken worden geleegd. Sta je in de poeplucht af te wassen! En vervolgens moet je geluk hebben dat de spetters van het omspoelen van die wc’s niet op je afwas spetteren. Heel smerig en een 5 sterrencamping onwaardig.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar