Camping International du Lac Bleu

Camping International du Lac Bleu
7,9

Kampeer aan het meer van Annecy in de Franse Alpen bij Camping International du Lac Bleu. Er is voor iedereen wel wat te doen op de camping dankzij het sportterrein, de speeltuin en de game room. De kids vermaken zich in de kidsclub. In de omgeving kun je paragliden, surfen, varen, grotten bezoeken, bergwandelen en nog veel meer.

254 reviews over Camping International du Lac Bleu in het Nederlands

Gaan we zeker weer naar toe

Keuvel
10-6-2019

Echt een camping waar we telkens weer graag naar toe gaan,omdat we genieten van het wondermooie uitzicht en de prima onderhouden camping en het strand. Het zwembad is ook vanaf de opening half april verwarmd en ook het restaurant is dan opn.Vanaf eind mei is ook het meer voldoende opgewarmd om er te zwemmen. Vanaf het haventje naast de camping vertrekt er een rondvaarboot naar Annecy en dat is echt een aanrader.

Super mooie camping.

Joke Maclean
9-6-2019

Deze Camping is het gewoon het einde . Aan het meer uitzicht rondom bergen. Zeer helder schoon water. Mooie grote plekken . Fijn zwembad. Goed restaurant. Lekker vers brood de hele dag. Vriendelijk personeel. Elke ochtend strand aangeharkt. Zeer verzorgde plekken .Ik heb nu al heimwee. Zwemmen in het meer . En de omgeving is ook zo mooi .En zo kan ik wel doorgaan.

Een aanrader

Augenov
15-3-2019

Méér dan prima camping aan immer mooie meer van Annecy,prima uitvalsbasis om de boeiende omgeving te bezoeken

Gereisd Met partner in april 2018

Eenmaal hier geweest,wil je elk jaar terug

Anja
14-3-2019

Fijne camping, goede voorzieningen. 1 douchegebouw recent gerenoveerd.ruime afgebakende plaatsen. Schitterend gelegen,direct aan het meer.We komen hier al 32 jaar. Er loopt wel een weg langs,die je hoort.

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijk aan het prachtige meer.

Tommie
6-2-2019

Prachtige aan het meer van Annecy gelegen camping. Super mooi en fijn water direct vanaf de camping. Onze kinderen hebben genoten van het meer. Prachtige plek om te parapente. Je loopt vanaf de camping naar het dorp. Je loopt vanaf de camping naar verhuur voor bootjes en waterfietsen. Je kan met de boot naar Annecy. Dat is een stuk beter te doen dan met de auto. Prachtig uitzicht. Leuk restaurantje met bar. Een leuk zwembad. Niet te groot maar gewoon leuk. Naast het meer niet veel meer nodig. Het was er toen wij er waren heeerlijk warm. Wel kan het weer soms wat omslaan. Maar dit duurt nooit echt langs was onze ervaring. Dag bracht wel wat wenselijke verkoeling. Er zijn mooie plaatsen langs het meer. Wij stonden iets meer aan de zijkant. Ook top. Aan de wegkant is het wel iets drukker qua geluid van de weg. Sanitair was helemaal prima. Leuk voetbalveldje en speelterrein waar veel kinderen samenkomen.

Leuke vakantie gehad.

Danielle
12-1-2019

Mooist gelegen camping van het meer vonden wij. Mooi strand wel met kiezel dus zwemschoenen zijn wel nodig. Mooi zwembad. En santiar ook goed en schoon. Nederlandse animatie deden het heel leuk. En de lidl lag in de buurt.Enige min punt was het restaurant eten was niet veel soeps. We gaan zeker nog eens terug.

Heerlijk, recht aan het water.

Marc Webers
3-9-2018

Geweldige plek. Ik ben er vroeger met mijn kinderen geweest, nog steeds een van de beste campings van Europa.

Gereisd Met partner in september 2016

Camping 10 restaurant 2

Peter Urlings
1-9-2018

De camping is nog steeds top. Dit jaar hebben we een stacaravan gehuurd. Alles perfect in orde.

Vorige twee vakanties 2016 en 2014 gingen we iedere avond in het restaurant eten. Dit jaar alleen de avond van aankomst. Het lijkt hier op een hilarische aflevering van ik vertrek. Brood niet opgegeten? Geen probleem de mensen aan de tafel hiernaast hebben ook net besteld, zij zullen ervan smullen. Vier rumsteaks besteld. Oei denkt kok ik heb er nog maar drie. Die Hollandse mop heeft het toch niet in de gaten, gewoon een entrecote serveren en dom lachen. Wij gaan de rest van de vakantie toch maar naar het dorp.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch, een klein paradijsje

S. Hulshof
28-8-2018

we komen hier al voor het 3e achtereenvolgende jaar( totaal de 5e keer) knusse camping gelegen aan een super mooi meer. Het restaurant heeft een nieuwe eigenaresse die het niet op orde heeft en er een potje van maakt, hopelijk volgend jaar beter. iig staat de reservering voor volgend jaar alweer.

Prachtige locatie, fijne camping!

Marieke
27-8-2018

Wij stonden op het annexe gedeelte van de camping. Dit gedeelte ligt door een weg gescheiden van het hoofdgedeelte. Het is ons prima bevallen, lekker rustig zowel overdag als s’avonds. Even een klein stukje lopen naar het zwembad en de grotere speeltuin maar dat vonden wij geen probleem. Leuke kids club en mooi zwembad, niet heel groot maar verder prima en heerlijk verwarmd voor de kleintjes. Sanitair netjes en schoon en heerlijk warm water. Alleen de weg was wel erg goed hoorbaar, dat is wel een minpunt maar daarvoor zit je wel pal aan het meer zelf. Restaurant op de camping zelf prima. Supermarkt op 2 min rijden in Doussard. Heerlijk om zo dicht op het meer te zitten, genoeg vertier op en rond het meer en in de nabije omgeving. Sta plekken niet heel groot dus weinig privacy en ondergrond met kiezels. Prima camping, we hebben een leuke vakantie gehad voor 10 dagen maar vinden 5 sterren wel heel hoog beoordeeld.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International du Lac Bleu in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International du Lac Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.