Camping Campéole La Nublière

Camping Campéole La Nublière

Bij Camping Campéole La Nublière is het strand netjes en schoon, maar waterschoenen zijn vanwege de kiezels wel aan te raden. Hier kun je kiezen uit verschillende accommodaties zoals een stacaravan met airco. De campingplaatsen zijn gezellig opgesteld, maar wel met voldoende privacy. In het zuidelijke puntje van het meer van Annecy.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole La Nublière voor je op een rij gezet:

163 reviews over Camping Campéole La Nublière in het Nederlands

Fijne camping, grote plek

A. Gunter
24-8-2014

Als het mooi weer is, kun je hier prima kamperen! Maar o wee als het regent, dan wordt het 1 grote modderpoel! Het terrein wordt niet onderhouden, je moet zelf grint en houten vlonders halen om het een beetje droog te houden Personeel erg vriendelijk! Sanitair prima schoon.

Gereisd Met partner in juli 2014

Prima

Dick B.
16-8-2014

Redelijk grote camping maar je staat wel krap op elkaar... veel grint / steentjes.... sanitair deels nieuw.... wij hadden hier een mobil home gehuurd - was prima / netjes - bedden redlijk (wel smal) en we stonden gelukkig op het ruimere deel waar je iets meer privacy had... tot ca. 22.00 uur is er de verschrikkelijke Karaoke (wie vind dit nu echt leuk?) 2x per week. elke avond wel iets qua vermaak -- maar voor kinderen tot 10 jaar.... Meer is prachtig (redelijk koud) Vuurwerk giga (Annecy) Paragliding / wielrennen / bergwandelingen / Annecy / kastelen etc. veel te zien / te doen - wij gaan zeker nog een x naar deze regio - niet per se naar deze camping (ons te groot en te gericht op kleine kinderen.....) er zitten 2 restaurants naast de camping + frietkraam en de prima camping winkel is van 8 tot 20 uur open en daar kun je ook een mini pizza halen + pizza (normaal formaat) bij de strandtent op het publieke strandje. tegenover camping tennisbanen. op 5 min rijden - Doussard supermarkt

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Zielloze camping, huisje.....VIES!!

Emma
14-8-2014

Een soort "huisje" gehuurd op deze camping. Nou ja, huisje...leek meer een barak van pvc. Gewoon een plastic vierkante bak. Met de mooie naam Holideole... Heel vies en heel erg vochtig. Bedden veel te klein en oude, erg dunne matrassen waar je je een hernia op ligt. Dat ze hier geld voor durven vragen is een schande! De camping ligt mooi. Daar is alles mee gezegd. Het is mijns inziens een zielloze camping. Er is geen kantine met barretje of andere gezellige verzamelplek voor even een glaasje of kopje koffie. (Dus ook geen tv voor bv de tour de France of voetbalwedstrijd) Geen zwembad, dus vermaak in het meer.

positieve punten? camping sanitair schoon De camping ligt mooi, genoeg natuur, evt bergwandelingen, strandje is wel prettig. Maar het is wel aan te bevelen om fietsen mee te nemen. Deze camping is geschikt voor mensen die vroeg naar bed gaan, nooit vertier op een camping zoeken, fietsen bij zich hebben of een boot. En van wandelen houden.

D-reizen

fijne camping direct aan het meer

ingrid eding-konings
11-8-2014

positief: ligging aan het meer met fijn grasveld, zelf plaats kiezen,grote plaatsen,veel schaduw, altijd warme douches,nooit hoeven wachten,80% Nederlanders,veel jeugd en uitstekend voor pubers,rustig 's avonds, vriendelijke receptie,fijne supermarkt, afhaalfriet goedkoop, vvv vlakbij, klein voetbalveld genoeg animatie voor kinderen,verbeterpunten:te weinig wc papier,tienergebouwtje zou fijn zijn,Sanitair mag schoner, maar moeilijk na veel regen.internet is slecht. kost 10 euro per week.We betaalden voor 3 personen boven de 18 c.a 36 euro per nacht.( met tent en auto). negatief: tijdens een zware regenbui op een vrijdagnacht zijn er minstens 10 fietsen gestolen, allemaal moutainbikes, die niet op slot stonden.. via het pad naar het meer kunnen vreemden op de camping komen, want er is geen poort. Er is wel bewaking, nadeel ligging: tussen half 8 en 8 uur gaat de zon onder; koelt gauw flink af. nadeel klimaat: veel regen. we zijn een week eerder vertrokken. Betalen hoeft pas bij vertrek.

prachtige ligging

Desiree
10-8-2014

Ben het met de vorige mensen eens, als ze slim zijn daar, doen ze iets aan de hobbelige plekken die snel vollopen bij regen. (en die hebben we helaas gehad maar dat is niet te regelen :( ) Sanitair is schoon maar zonder wc brillen. Er was wel wc papier. We zijn ivm het weer eerder verder getrokken en ondanks dat we gereserveerd hadden werden alleen de werkelijke dagen in rekening gebracht. Dat was goed geregeld. Schitterende omgeving en (oud) Annecy is een absolute aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Eenmalig qua camping. Omgeving is prachtig.

Alyonne
9-8-2014

Camping ligt mooi aan het meer. Prive strand, prachtig. De camping zelf vond wij erg tegenvallen, onverzorgd. Het sanitair ook erg vreemd, alles was door elkaar heen. De kleine kids hadden er weinig te doen. Animatie ook niet geweldig, met alle respect voor de dames hoor, maar elke week het zelfde programma. We hadden de pech dat we erg slecht weer hadden, dan is er weing te doen. Wij denken oprecht dat met mooi weer je daar prachtig zit. Maar wij zouden zeker niet meer naar deze camping gaan. Onze huurtent was overigens dik in orde.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping heeft veel groter potentieel

Hilko
3-8-2014

Moet objecttief blijven want aan het vele regen kan de camping niets doen, maar veel plaatsen stonden "onder water" zo hebben we ook grind van voren gehaald om in de voortent het moeras enigzins begaanbaar te houden. Strand en ligweide prima voor elkaar.Aan de Tolietgebouwen en schoonmaken kan menig 4-5 sterrencamping niet aan tippen. Maar het zegt iets dat de camping in hopogseizoen maar voor 60-70% gevuld is. Wifi is ergelijk en dus een drama en ze durven er nog geld voor te vragen ook.(maar na een paar dagen vakantie stoor ik me er niet meer aan :-) ) en de kinderen misten wel een soort van centrale plek zoals een terras o.i.d. Grasmaaien kennen ze ook niet, terrein ziet er een beetje verwaardeloost eruit. En toch is dit eigenlijk wel een hele mooie camping gezien de ruime plaatsen (vergeleken met andere campings in de buurt) mooie ligging aan het meer, nette en schone toiletgebouwen en mooi ligging. Met iets meer inspanning is hier een pracht camping van te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Goede camping op pracht locatie!

Björn
3-8-2014

La Nublière is een mooie goed onderhouden camping aan de voet van het meer d'Annecy met eigen privé strand. Het onthaal en personeel is zeer vriendelijk en verdient zeker een pluim. Wij verbleven in een stacaravan van Campéole, geboekt via Vancansoleil. De caravan was proper en net, maar staan heel dicht op elkaar, wij hadden een gevoel van gebrek aan privacy. De stacaravan van de buur stond op een drietal meter van ons terras, waardoor we gemakkelijk hun handel en wandel konden zien. Dat was een groot nadeel! Qua activiteiten op de camping zelf is het top. Zeer ruime kinderanimatie, kinderdisco, knutselen, gratis kermis, circus enz. Voor volwassenen zijn er karaoke- en dansavonden. Vluchten parapente- en ulm zijn er rechtstreeks te boeken via de camping. Ook veel te zien in de omgeving zelfs, wat lange autoritten bespaart. Elke Dag is er wel ergens een marktje in één van de pittoreske dorpjes langs het meer. Deze camping is zeker aan te raden als was het voor de locatie op zich.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

aan het meer is fantastisch.

kievit
3-8-2014

we zijn 2 weken geweest , prachtig meer en omgeving. het enige minpuntje was het wisselvallige weer. daardoor flinke hoosbuien gehad. het is wel belangrijk waar je je tent neerzet. andere mensen hadden veel water in hun tent staan. wij gelukkig niet!, goed kijken met opzetten dus. het winkeltje is handig en er is veel te zien in omgeving-> le grand filon,( mijn) en grotten. col de la forglaz, mooi uitzichtpunt.

maar het allermooiste is het meer, zo helder en een privestrand.

toiletten ook heel erg netjes

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prima camping bij goed weer

hulser78
1-8-2014

Prachtige groene camping op een paar meter lopen van het meer. Als het weer meezit kun je geen betere plek hebben dan hier. Mooi groen van opzet met veel bomen en alles staat er door elkaar. Campers, chalets, tenten, caravans...daardoor heb je leuk contact met iedereen om je heen. Omgeving is ook prachtig! Minpunten: Wisselend weer, veel regen. Wij hadden een Pagotel (een vierkante kliko met een puntdak) gehuurd. Dat viel effe tegen... Piepklein (dat wist ik), vochtig als ik een tent, erg vies, vol spinnenwebben en met muizen in huis die je 's nachts wakker houden. Er is WIFI bij de receptie. €10,00 per week en werkt nooit. In een week tijd is het me 4 keer gelukt om een minuut in te loggen. Gooi de weekprijs met € 10.00 omhoog en zorg voor fatsoenlijk WIFI op de hele camping. Welkom in 2014. Samengevat: bij mooi weer kan ik me geen mooier plekje voorstellen. Bij slecht weer is er weinig te doen en laat de huur accommodatie te wensen over. De stacaravans zagen er wel prima uit!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole La Nublière in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole La Nublière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.