Camping Campéole La Nublière

Camping Campéole La Nublière

Bij Camping Campéole La Nublière is het strand netjes en schoon, maar waterschoenen zijn vanwege de kiezels wel aan te raden. Hier kun je kiezen uit verschillende accommodaties zoals een stacaravan met airco. De campingplaatsen zijn gezellig opgesteld, maar wel met voldoende privacy. In het zuidelijke puntje van het meer van Annecy.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole La Nublière voor je op een rij gezet:

163 reviews over Camping Campéole La Nublière in het Nederlands

Prachtig gelegen camping

Jan
21-6-2016

Ruime camping direct aan het meer met goed sanitair in verwarmd gebouw. Plaatsen ruim maar bij regenperiode ook zeer nat. Toegang tot de plaatsen tussen dicht bij elkaar staande en slecht gesnoeide bomen lastig. Wel mooi deze bomen. Prachtig uitzicht op omliggende bergen. Mooie uitvalsbasis voor vele uitstapjes.

Geweldig

Johan
21-6-2016

Geweldige camping, Mooie plek om van vakantie te genieten. Het meer is super mooi en schoon. de omgeving geweldig.

De camping heeft voldoende voorzieningen. Mooi, schoon en moderne toiletten.

een echte aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Super vakantie gehad

Familie
11-8-2015

Niet gereserveerd, maar veel keuze uit plekken. Wij stonden aan het gedeelte bij het meer, op een schaduwplek die bij de hitte erg fijn was. Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt en het water is altijd warm! Ook genoeg douches aanwezig, wachten hoefde nooit! Erg handig zijn de familiedouches waar je met jonge kinderen fijn kan douchen.

Het meer is ook heerlijk! Goede watertemperatuur en het loopt erg geleidelijk af. Ideaal voor jonge kinderen. Wat ons betreft een aanrader!

Mooie camping.

Jolanda
6-8-2015

Leuke camping waarbij je niet dicht op elkaar staat, genoeg ruimte is voor caravan, voortent, kleine tent en auto. Goede prijsverhouding. Prima sanitair, goed schoon en voldoende warm water. Heerlijk aan het meer waar sinds kort aan de rechterkant honden in het water mogen. Wel waterschoenen aan te raden. Winkel op de camping. Genoeg jeugd rond de 14/16 jaar. Deze waren te vinden bij wifipunt of het strandje. En niet gereserveerd maar toch voldoende plaats. WiFi is slecht!! En betaald. Voor ons voor herhaling vatbaar.

geweldige locatie slechte accomodatie

de winter
6-8-2015

WIj hadden een stacaravan geboekt al eens eerder gedaan dus onze eigen tuinstoelen mee, zodat het ook een zit caravan werd, maar ik had wel wat meer mee kunnen nemen zoals schaar, snijplank en afvalbak..kijk dat er weinig pannen enz zijn oke maar geen afvalbak ? enfin de caravan stonk ook enorm, ik kon natuurlijk gaan vragen om andere caravan maar wij hadden er een tussen de huisjes en die lag prima, 'vrij' uitzicht , leuk stukje gras voor veranda en de andere caravans hadden voornamelijk uitzicht op de achterkant van een andere stacaravan en lagen soms aan de 'doorgaande' weg daar zou ik echt niet willen zitten, wij hadden twee weken smoor heet weer dus enkel buiten gezeten maar als je een dag regen hebt heb je daar niets te zoeken, de omgeving is wel helemaal geweldig midden in de bergen binnen 1,5 uur bij de mont blanc
en andere fantastische bergtoppen en overweldigende natuur, het strand aan het meer is top groot grasveld en honden werden gedoogd voor ons een plus

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Mooie plek aan een fantastisch meer

Boersma
5-8-2015

Een pagan tent geboekt. Prima! Ideaal door eigen sanitair. goed warm water aanwezig. Ligging van deze tenten soms onlogisch. Wij hadden super geluk. Onze buren keken echter tegen onze achterkant aan. Op andere plekken wel een logische indeling. Stacaravans soms super locatie soms wat dicht op elkaar. Altijd voldoende privacy! Meer echt super met een fijn privé strandje. Waterschoenen aan te raden! Winkeltje prima met dagelijks vers brood (wit en bruin) en croissants. Ook friet en pizza af te halen. Speeltuin matig. Kinderen vonden het leuk! Animatie leuk, ook nl sprekend. Karaoke en disco op de camping, wij stonden daar helaas dichtbij, is wel om klokslag 22.30u afgelopen. Kortom mooie camping, zeker geschikt voor (kleine) kinderen! Ook goed weer gehad deze 2 weken!! Aanrader: Annecy, bezoek aan de grotten en waterval, adventure parc in talloires en natuurlijk parapenten. Zelfs onze dochter van 7 heeft het gedaan!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Mooie ligging, camping zelf niet bijzonder.

Marjan
3-8-2015

Onze eerste indruk was niet heel positief. Wanneer je de camping binnenrijdt, zie je dat het groen slecht onderhouden is. Onkruid, hoog gras, paden die halverwege ophouden. Ook kreeg je direct het gevoel ''hutje mutje''.Wij kwamen met een caravan. Wij hadden toevallig een grote plek in een hoek, maar de meeste plekken vond ik wel aan de kleine kant. Het sanitair is wel goed en schoon. Douches waren ook warm. Plekken voor afwassen hadden altijd koud water.

Er is een winkeltje, waar je de meeste boodschappen kunt doen en de hele dag vers stokbrood en croissants kunt halen (wel duur). Vanaf een uur of 1800 kan je hier ook patat, pizza of gebraden kip kopen.

Voor de kinderen is er wel een plek met springkussens, een sportveld en klimrek. En er is een animatieprogramma voor jonge kinderen. En de camping ligt natuurlijk wel aan het meer. Dus volop waterplezier.

We hebben op zich een prima vakantie gehad, maar deze camping zullen wij zelf niet meer bezoeken.

zon,water en zwevers

corrodenburg
11-10-2014

14 dagen in een houten chalet ,gehuurd van de eigenaar in Nederland. Perfekte plaats om de omgeving te bezoeken en dat kan je goed.Er is zoveel te zien ,dat hebben de vorige schrijvers al verteld.Wifi ontvangen kan alleen bij de ingang en daar staan overdekte tuinbanken .Normaal kost het € 10,00 per week.Wij zijn van 6-9 tot 20-9 hier geweest(winkel ging 14e dicht??] en hebben hier prachtig weer gehad.De camping sluit 21-9,maar de chalets[ 42x] kunnen het hele jaar gehuurd worden. Het chalet van ons was voorzien van alles, Ned.TV, vaatwasser en wasmachine ,douche, enz. groot terras en overdekt, en 3 fietsen. Landingsplaats van de paragliders was op de camping aan het meer van Annecy en een groot veld om te landen ,1km verderop. speciale fietspaden over de vroegere spoorrails gaan helemaal naar Annecy toe. Franse en Duitse Supermarkten op 7km .

Gereisd Met partner in Sat Sep 06 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping.

ws
4-9-2014

Tijdens de zomervakantie hier 2 weken verbleven. Hebben genoten. Camping is prachtig aan het meer gelegen. Omgeving erg mooi. Je kan wandelen, fietsen en er is qua uitstapjes ontzettend veel te doen. Camping ligt er mooi bij. Staat van het het sanitair is top. Netjes en zeer schoon. Kampeerplaatsen zouden wat extra extra onderhoud mogen krijgen, liggen nu nogal wat kuilen en stenen. Wanneer dit nog gedaan zou worden is het wat ons betreft een 10 waard.

Gereisd Met partner in Thu Jul 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel nederlanders

eveliengeuze
26-8-2014

Heel veel nederlanders op deze camping. Als je van karaoke (in het nl), disco, circus op de camping houdt, zeker heen gaan. Zo niet. Andere plek zoeken. Ligging is mooi, aan het meer, maar daar kan je niet met de hond komen. Wel een prima plek voor pubers.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole La Nublière in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole La Nublière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.