Camping Campéole La Nublière

7.4Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Doussard (Haute Savoie)

7.4Goed

• 7.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Bij Camping Campéole La Nublière is het strand netjes en schoon, maar waterschoenen zijn vanwege de kiezels wel aan te raden. Hier kun je kiezen uit verschillende accommodaties zoals een stacaravan met airco. De campingplaatsen zijn gezellig opgesteld, maar wel met voldoende privacy. In het zuidelijke puntje van het meer van Annecy.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole La Nublière voor je op een rij gezet:

184 reviews over Camping Campéole La Nublière

• 7Erik04-09-2006

Prima camping! Mooie ligging, goed sanitair, de drukke weg valt best mee!

• 8Gait30-08-2006

Mooie camping, vlak aan het meer van Annecy. Zorg wel dat je niet aan de buitenkant van de camping komt te staan (slechte verlichting/geen stroom). Een ander nadeel is dat de camping door één relatief drukke weg wordt ontsloten, wat nog wel eens tot files kan leiden

• 8Kim06-07-2006

Hele mooie camping, op een perfecte plaats. Het meer is prachtig en de bergen zijn een uitdaging. Een camping geschikt voor alle leeftijden. Wij zijn nu al 8 jaar naar deze camping geweest, afgelopen jaar zijn we in nederland gebleven, maar nu hebben we weer heimwee naar La Nubliére! Een echte aanrader.

• 9lisa15-03-2006

het is een hele mooie camping! direct aan het meer.. echt een super mooi meer! er is genoeg te doen op de camping en in de omgeving! s'nachts geen overlast van jongeren.. van de drukke wegen heb ik ook niks van gemerkt.. het is zeker de moeite waard..!!het is zeker een aanrader..!!

• 8Franneke06-08-2005

ZEER goede camping in een prachtige omgeving! Ik was er de derde week vn juli. Erg goede bezetting en toch niet lawaaierig. Er is 's nachts toezicht. Voldoende annimatie en aktiviteiten voor iedereen. Ruime staanplaatsen. Vriendelijk onthaal. Ideaal gelegen, zo vlak aan't meer en vlakbij een prachtig fietspad. Niet zo goedkoop, maarja is camperen nog wel goedkoop...?

• 8ivo25-07-2005

echt een geweldig mooie camping. Direct aan het meer en wat voor een meer!!! De campingwinkel zag er goed uit met elke dag vers brood!! De omgeving is echt schitterend en er is veel te doen in de buurt. Voor ons is deze camping echt een toppertje vandaar dat we er ook alweer 2 jaar achter elkaar zijn geweest, en we zijn niet de enige....

• 8Heidi05-07-2005

Wij zijn van 18 juni tot 2 juli 2005 naar camping La Nubliere geweest. Wij vonden de camping netjes en lag echt op 30 seconden van het meer af. De omgeving is prachtig! Een echte aanrader.

De temperatuur was tussen de 30 en 39 graden!!!!

• 8ine01-06-2005

Mooie camping aan het meer gelegen. Wij zaten in een leuk chaletje met alles erop en eraan, wasmachine, droogmolen etc.. Het meer is echt prachtig. Je kunt vanaf de camping de parapenters over zien komen. En de rest van de omgeving is ook zeer mooi

11 tips over Camping Campéole La Nublière

• Karin, 03-09-2013

canyoning, col de la forclaz, sambuy/ sehtynex/ , leuke marktjes de stad annecy zelf en natuurlijk het prachtige meeer

• Moniek, 05-08-2013

Parachute springen en canyoning. Ook het bezoeken van Sambuy (sneeuw bovenaan de berg) en Annecy is erg leuk.

• Everardus, 06-08-2013

het nabijgelegen natuurgebied is wel leuk om één keer te bekijken,maar niet als het erg warm is.Dus 's morgens vroeg og tegen zonsondergang.Let op de landende parapenters op de strook welke aan de camping aansluit

29 vragen over Camping Campéole La Nublière

• Martijn, 27-06-2019

Koelkast huren

Is het mogelijk om een koelkast te huren op een kampeerplaats?

Jantien, 24-07-2019

Jazeker dat kan. Wel borg betalen.

• Al, 12-06-2019

Koelkast huren

Is het mogelijk om een koelkast te huren op de camping?

• Martin Kremer, 09-06-2019

Haringen

Kan iemand mij vertellen of ik hier standaard ijzeren haringen kan gebruiken of dat ik rotspennen moet gebruiken?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig