Camping Campéole La Nublière

Camping Campéole La Nublière

Bij Camping Campéole La Nublière is het strand netjes en schoon, maar waterschoenen zijn vanwege de kiezels wel aan te raden. Hier kun je kiezen uit verschillende accommodaties zoals een stacaravan met airco. De campingplaatsen zijn gezellig opgesteld, maar wel met voldoende privacy. In het zuidelijke puntje van het meer van Annecy.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole La Nublière voor je op een rij gezet:

32 reviews over Camping Campéole La Nublière in het Nederlands

Manfred Ribberink
11-8-2018

We zijn net een week terug van Camping La nubliere, maar we zouden alle vier zo weer terug willen. Nubliere is een middelgrote gezellige camping met ruime staanplaatsen ( We waren hier met eigen tent ) Je zult op deze camping geen keurige hegjes vinden en afgebakende plaatsen. Alles staat gezellig door elkaar heen en toch heb je voldoende privacy. De toilet gebouwen werden drie keer per dag schoongemaakt en er stonden er drie verspreid over de camping. Een heel groot pluspunt van deze camping, is dat hij direct aan het schitterende meer van Annecy ligt, omringt door de bergen en met uitzicht op col de Forclaz, waar de hele dag door paragliders vanaf springen. Op het meer was de hele dag aktie, van lekker dobberen met banden, luchtbedden en bootjes, tot aan de vroege vissers, waterskiërs n kleine rubber plezierbootjes. Naast de camping was een kleine kampwinkel, met voldoende aanbod ( wel duur )

Fantastische vakantie in een prachtige omgeving.

Familie Martens
26-7-2018

Geweldige vakantie gehad op La Nubliere. Onze kinderen van 10 en 13 jaar hebben zich prima vermaakt in het meer, op de springkussens en met de andere kinderen op de camping. Ze willen volgend jaar weer. Mooie ligging aan het meer met strand. Op het campingstrand kun je op het gras liggen en pal ernaast is het publieke bewaakte strand met fijn grind. Neem wel waterschoenen mee ivm kiezels. Wij huurden een premium stacaravan van de camping. Prima in orde en goed schoon. Volop mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. Dagje Annecy met de ferryboot. Paragliden vanaf planfait of Col de la Forclaz, col de Sambuy (topdag met o.a. rodelen, glijatracties en kabelbaan de berg op), fietsen rond het meer, wandelen in het naast de camping gelegen natuurgebiedje. Zwemmen, waterfietsen enz in het meer.

De camping was aan het verbouwen . We hadden er geen last van. Volgend jaar dus een nieuw receptiegebouw en een waterspeeltuin.

Prachtige omgeving maar veel te klein strandje

Cine
21-8-2016

Camping is goed verzorgd en ligt in prachtige omgeving. Enkele wat ruimere plaatsen (waarvan wij gelukkig een hadden) maar ons veel te druk (hutje mutje) en voor vakantie 'te' veel Nederlanders...jammer. Voelt niet als Frankrijk. Het strandje is prachtig maar te ver van staanplaats en ook hier weer hutje mutje. Genoeg aan eten en drinken in de buurt en ook de supermarkt is nabij

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Drukke camping

Baron
11-8-2016

Het was fijn dat wij hier zonder reservering een paar dagen hier konden verblijven. Goede ligging, aan het meer met privé-strand. Echter, voor ons een veel te drukke camping. Kleine plaatsen. Voor ons is dit niet een camping waar je een dag tot rust komt en daarom hebben wij veel ondernomen in de prachtige omgeving en zijn eerder weggegaan dan gepland.

Warme douche voor deze super fijne camping!

Rene
5-8-2016

Door pech met de auto moesten we paar dagen langer blijven. Medewerkers zijn zeer behulpzaam geweest bij het organiseren van alles. De camping heeft deze extra dagen niet doorberekent. Super relaxen sfeer op de camping en de compleet ingerichte Pagan tent met douche en toilet is een aanrader. Camping ligt aan het prachtige meer van Annecy en in de omgeving zijn zeer veel activiteiten te doen. Vooral voor de sportieve kampeerder is dit een absolute aanrader maar zeker ook voor gezinnen met (jonge) kinderen. Camping La Nubliere krijgt van ons DE WARME DOUCHE!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prachtige camping met top service

Familie Bronger
1-8-2016

Mooie camping met veel sportieve mogelijkheden in de directe omgeving. Wij hadden pech met onze caravan en zijn geweldig geholpen door de medewerkers bij de receptie. Top! Deze camping gaf ondanks onze pech een echt vakantiegevoel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Mooie camping.

Jolanda
6-8-2015

Leuke camping waarbij je niet dicht op elkaar staat, genoeg ruimte is voor caravan, voortent, kleine tent en auto. Goede prijsverhouding. Prima sanitair, goed schoon en voldoende warm water. Heerlijk aan het meer waar sinds kort aan de rechterkant honden in het water mogen. Wel waterschoenen aan te raden. Winkel op de camping. Genoeg jeugd rond de 14/16 jaar. Deze waren te vinden bij wifipunt of het strandje. En niet gereserveerd maar toch voldoende plaats. WiFi is slecht!! En betaald. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Prima

Dick B.
16-8-2014

Redelijk grote camping maar je staat wel krap op elkaar... veel grint / steentjes.... sanitair deels nieuw.... wij hadden hier een mobil home gehuurd - was prima / netjes - bedden redlijk (wel smal) en we stonden gelukkig op het ruimere deel waar je iets meer privacy had... tot ca. 22.00 uur is er de verschrikkelijke Karaoke (wie vind dit nu echt leuk?) 2x per week. elke avond wel iets qua vermaak -- maar voor kinderen tot 10 jaar.... Meer is prachtig (redelijk koud) Vuurwerk giga (Annecy) Paragliding / wielrennen / bergwandelingen / Annecy / kastelen etc. veel te zien / te doen - wij gaan zeker nog een x naar deze regio - niet per se naar deze camping (ons te groot en te gericht op kleine kinderen.....) er zitten 2 restaurants naast de camping + frietkraam en de prima camping winkel is van 8 tot 20 uur open en daar kun je ook een mini pizza halen + pizza (normaal formaat) bij de strandtent op het publieke strandje. tegenover camping tennisbanen. op 5 min rijden - Doussard supermarkt

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Zielloze camping, huisje.....VIES!!

Emma
14-8-2014

Een soort "huisje" gehuurd op deze camping. Nou ja, huisje...leek meer een barak van pvc. Gewoon een plastic vierkante bak. Met de mooie naam Holideole... Heel vies en heel erg vochtig. Bedden veel te klein en oude, erg dunne matrassen waar je je een hernia op ligt. Dat ze hier geld voor durven vragen is een schande! De camping ligt mooi. Daar is alles mee gezegd. Het is mijns inziens een zielloze camping. Er is geen kantine met barretje of andere gezellige verzamelplek voor even een glaasje of kopje koffie. (Dus ook geen tv voor bv de tour de France of voetbalwedstrijd) Geen zwembad, dus vermaak in het meer.

positieve punten? camping sanitair schoon De camping ligt mooi, genoeg natuur, evt bergwandelingen, strandje is wel prettig. Maar het is wel aan te bevelen om fietsen mee te nemen. Deze camping is geschikt voor mensen die vroeg naar bed gaan, nooit vertier op een camping zoeken, fietsen bij zich hebben of een boot. En van wandelen houden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

fijne camping direct aan het meer

ingrid eding-konings
11-8-2014

positief: ligging aan het meer met fijn grasveld, zelf plaats kiezen,grote plaatsen,veel schaduw, altijd warme douches,nooit hoeven wachten,80% Nederlanders,veel jeugd en uitstekend voor pubers,rustig 's avonds, vriendelijke receptie,fijne supermarkt, afhaalfriet goedkoop, vvv vlakbij, klein voetbalveld genoeg animatie voor kinderen,verbeterpunten:te weinig wc papier,tienergebouwtje zou fijn zijn,Sanitair mag schoner, maar moeilijk na veel regen.internet is slecht. kost 10 euro per week.We betaalden voor 3 personen boven de 18 c.a 36 euro per nacht.( met tent en auto). negatief: tijdens een zware regenbui op een vrijdagnacht zijn er minstens 10 fietsen gestolen, allemaal moutainbikes, die niet op slot stonden.. via het pad naar het meer kunnen vreemden op de camping komen, want er is geen poort. Er is wel bewaking, nadeel ligging: tussen half 8 en 8 uur gaat de zon onder; koelt gauw flink af. nadeel klimaat: veel regen. we zijn een week eerder vertrokken. Betalen hoeft pas bij vertrek.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole La Nublière in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole La Nublière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.