Camping Campéole La Nublière

Camping Campéole La Nublière
7,4

Bij Camping Campéole La Nublière is het strand netjes en schoon, maar waterschoenen zijn vanwege de kiezels wel aan te raden. Hier kun je kiezen uit verschillende accommodaties zoals een stacaravan met airco. De campingplaatsen zijn gezellig opgesteld, maar wel met voldoende privacy. In het zuidelijke puntje van het meer van Annecy.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole La Nublière voor je op een rij gezet:

27 reviews over Camping Campéole La Nublière in het Nederlands

2008

supervakantie!

Anne-Marijn
10-9-2008

Wij hebben het erg naar ons zin gehad op deze camping met onze zoons van 6 en 2 jaar! We zaten in een chalet. We hebben veel ondernomen,want er is erg veel te doen in de omgeving. Ook als het weer wat minder is. Ook op het strandje hebben we ons zeer goed vermaakt. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Familie in augustus 2008

Een supergave camping

W. van Oevelen
1-9-2008

Een heel leukecamping met vriendelijk personeel bij receptie (behulpzaam)ligging aan het meer met heerlijk helder water camping goed verzorgd zo wel sanitair als in mobil home zelfs internet aanwezig ,lekker rustig veel te doen in omgeving met leuke plaatsen. Onze volgende vakantie weten we wel waar naar toe .ECHT EEN AANRADER.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 20:47:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantie IN het meer

Familie van Poort
29-8-2008

We lagen praktisch elke dag in het meer. De camping aan het meer is dus perfect geweest. Kinderanimatie voor Yasmin en Erik was heel leuk. Ze spraken alle talen daar. Geen nerveuze 'Ik versta het niet'-kids dus. De Mont Blanc maar ook Semnoz vonden we indrukwekkend. Ik kom er zeker een keer terug. Het sanitair kon trouwens wat schoner zijn. Maar camperen is IMPROVISEREN..

Gereisd Familie in juli 2008

Suncamp

lekker rustige camping, prachtige ligging

hanneke
7-8-2008

wij zaten in een chalet op deze camping, dus hebben we geen ervaringen met sanitair e.d. wij hadden twee tieners bij ons van 17, er is inderdaad voor hen niet veel te doen s`avonds, maar ze vermaken zich toch wel. we hebben ze niet horen klagen in elk geval. in de omgeving is veel te doen, fietsen, wandelen, zwemmen, parasailen,Annecy is ook erg gezellig. we hebben ook nog een etappe van de tour de france bezocht, was ook erg leuk.

Gereisd Familie in augustus 2008

rustige camping

Janny
21-7-2008

Camping ligt prachtig aan het meer van Annecy. We hadden een stacaravan, niet erg ruim maar door de veranda had je een grote overkapping met extra leefruimte. Onze klacht met de boiler werd direct doorgegeven en opgelost. We hebben het prima naar ons zin gehad ondanks een paar regenachtige dagen. Ga bij helder weer zeker naar de Mont Blanc, geweldig uitzicht. Voor de kinderen (16 jaar) is er verder weinig te doen, s avonds gaan ze met een groepje ergens zitten. In overleg met de security is veel mogelijk wanneer ze maar rustig zijn en de troep opruimen. Veel nederlanders aanwezig op deze camping.

Gereisd Familie in Mon Jul 21 2008 13:03:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

de la nubiere hebben we als een fijne Camping ervaren

Fam. Herbrechts
22-4-2008

de la nubiere hebben we als een fijne Camping ervaren. Vooral omdat onze twee dochters zich prima hebben geamuseerd: catamaran voor 5 euro, dansen in avond en overdag lekker spelen in kidsclub, ze hebben nog altijd penvrienden van de vakantie. dat vinden wij natuurlijk hardstikke leuk! wij hadden ook een mooie plek op de camping, vlakbij het meer en de speeltuin, zodat we de kinderen goed in de gaten konden houden en lekker bij de tent konden lunchen na het zwemmen. ik lees hier vanalles over slecht weer maar daar hebben wij in augustus geen last van gehad. maar het weer was overal een beetje anders dan normaal toch. augustus was de juli van vroeger. de meiden zeuren om terug te keren naar de la nubliere. wij twijfelen nog, vanwege de uitdaging van een nieuwe plek, maar eigenlijk lijkt het ons ook wel weer erg lekker om er terug te gaan. dat is dus nog een verrassing! wij vonden de la nubliere zeker een aanrader voor mensen met kleine kinderen in de basisschoolleeftijd.

Gereisd Familie in augustus 2006

2007

de eerste 2 weken van juli een chalet gehuurd via een een

familie met kinderen
30-11-2007

de eerste 2 weken van juli een chalet gehuurd via een particulier..een aanrader eigen sanitair..zelfs een wasmachine aanwezig. Helaas hebben we 11 dagen regen gehad..het hield gewoon niet meer op. We zijn er veel op uit gegaan wandelen, kastelen bezocht..er is heel veel te zien en te doen. Ons zoontje van 11 maanden in de rugdrager, geweldig. Prachtig meer..helaas maar 1x kunnen zwemmen..moet eerlijk zeggen dat we blij waren met ons chalet.soms de verwarming aan moeten doen, was het gewoon koud. Kamperen is niet mijn ding en als ik de modderpoelen zag..de tenten en caravans dicht op elkaar..was ik blij dat we een huisje hadden. Leuke vakantie gehad..maar volgende keer een meer zonzekere vakantie..

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben een chalet gehuurd op deze camping, die aan het

Annette Kastelein
20-9-2007

Wij hebben een chalet gehuurd op deze camping, die prachtig aan het meer van annecy ligt. Wij zijn in het bezit van een boot, en hebben prachtige tochtjes gemaakt. o.a. naar het schilderachtige annecy. Het chalet is voor 4 personen, leuk ingericht, en alles was ook aanwezig. Heerlijke bedden, kortom we hebben ons prima vermaakt, en zijn echt verliefd geworden op deze prachtige streek!! Ook al was het weer niet altijd oke, er is van alles te doen in de omgeving!! Grote aanrader!!

Gereisd Familie in augustus 2007

HET WAS FANTASTISCH!!!! kinderdisco, leuke activiteiten de

Familie Verduin
6-9-2007

HET WAS FANTASTISCH!!!! kinderdisco, leuke activiteiten voor de kids, ze missen de beide animators nog steeds: mirthe en margo! ik hoop dat jullie het lezen!!!!!!!

Gereisd Familie in juli 2007

Ook wij zijn net terug van 2 weken vakantie op deze camping

Manon
31-8-2007

Ook wij zijn net terug van 2 weken vakantie op deze camping. Op zich is het een erg mooie camping. Het sanitair waar iedereen het over heeft is inderdaad oud maar wordt WEL goed schoongehouden. Het is moeilijk om met vies weer het echt zo schoon te houden. Alleen zou het fijn zijn dat iedereen de plek waar hij/zij net heeft gezeten ook netjes zou houden!!! De douches zijn echt perfect maar het afwaswater is inderdaad koud/lauw. Wij hebben nog een minpunt, de weg waar de camping aan ligt. Het is echt een enorm drukke weg, iedereen die zegt dat het niet zo is heeft niet aan het begin van de camping gestaan! Handig om te weten, als je een tent huurt van onze touroperator sta je vrijwel aan het begin van de camping. Het vrachtverkeer raast vanaf 4 uur 's nachts over de deze weg, om het maar niet te hebben over het bevoorraden van de campingwinkel! De animatie voor de kleintjes is erg leuk maar kan me voorstellen dat oudere kinderen het hier niet leuk vinden, echt weinig te doen voor ze.

Gereisd Familie in augustus 2007

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole La Nublière in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole La Nublière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.