Camping Campéole La Nublière

7.4Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Doussard (Haute Savoie)

7.4Goed

• 7.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Bij Camping Campéole La Nublière is het strand netjes en schoon, maar waterschoenen zijn vanwege de kiezels wel aan te raden. Hier kun je kiezen uit verschillende accommodaties zoals een stacaravan met airco. De campingplaatsen zijn gezellig opgesteld, maar wel met voldoende privacy. In het zuidelijke puntje van het meer van Annecy.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole La Nublière voor je op een rij gezet:

184 reviews over Camping Campéole La Nublière

• 3Janssens01-09-2019

Nooit meer

Vieze vuile camping met luie jobstudenten. Rondrijden met het golfkarretje maar poetsen is niet aan de orde. Bij klacht op de receptie zei men dat hun personeel geen Slaven waren. Verder waren er heel veel Duitse para penters die feesten als de beesten. Boeltje opgeruimd want dit is troep. U bent verwittigd. Ik snap niets van al die positieve recensies.

• 1Staat v/h sanitair

• 7Di Ros26-07-2019

Fantastisch, maar volgend jaar bij de buurcamping

Al jaren komen wij op camping LA NUBLIËRE maar dit jaar gingen wij er nog een keer heen omdat we dachten verrast te worden met een nieuw zwembad een soort zwemparadijs volgens de grote aanplakposters op de hekken. Ja we werden er door verrast vorig jaar dat een deel van de camping was afgezet en er flinke werkzaamheden aan de gang waren tijdens onze vakantie, Hoopvol gingen we er heen. Maar toen kwam de ontnuchtering. Wat wij hadden verwacht was een grote domper op onze vakantie. LA NUBLIËRE begint kapsones te krijgen. En daarom dit review om mensen die met verwachtingen daar heen gaan ook teleurgesteld zullen worden. We kregen van de receptie te horen dat het zwembad bedoeld was voor mensen die daar ook de welness bezoeken!! Dat kost dan wel eu.20,00p.d. entree voor 2u badderen. Kinderen mogen er niet komen.Later kwam een meisje kaarten langs brengen met eu.5,00 korting op de entree. Wij hebben ervoor bedankt! Het meer is ook prima

• 7Staat v/h sanitair

• 2018
    6mario12-09-2018

mooie streek,behoorlijke camping

sanitair moet beter worden schoongemaakt,vooral oud sanitair vies.Personeel niet vriendelijk,weinig medewerking,je moet alles zelf uitzoeken. Plaatsen goed. ligging goed

• 5Staat v/h sanitair

• 8M.H26-08-2018

We komen zeker nog een keertje terug.

Een fijne rustige camping aan het einde van het meer Annecy. Zeer schone en nette toiletgebouwen. Toiletpapier helaas niet aanwezig. Maar kleine moeite om zelf mee te nemen. Douches zijn inbegrepen. Om 23.00 uur sluit de poort en de toegang naar het strandje. De bewaking neemt het dan over. Er is een campingwinkel aanwezig. Erg duur maar voor noodgevallen en vers brood kun je er prima terecht. Er is een animatie. Maar hier hebben we niet aan deelgenomen. Volgend jaar zomer 2019 is er een waterplaats / speelplek voor de jongsten. Op het moment word hier nog aangebouwd. Het strand netjes en schoon. Waterschoenen aanbevolen dit ivm de stenen in het meer! Het uitzicht is een sprookje. Bergen rondom wat weer mogelijkheden biedt aan de mensen die van hoogte houden en sportief zijn aangelegd. De paragliders en deltavliegers dansen dan ook met tientallen tegelijk in de lucht.

Diverse huuraccomodaties aanwezig. Wasmachines € 5,-

We komen

• 8Gery Debels07-01-2018

Thuiskomen

Het is zowat een eeuwigheid geleden dat wij er, toen nog met het ganse gezin, voor het eerst kwamen. wij kampeerden toen op een nieuw aangelegde plaats zonder elektriciteit en beleefden er een prachtige week. Sindsdien is deze camping een regelmatige landingsplek voor een 10 tal dagen. Sinds een achttal jaren in de maand juni. De sfeer op de camping is heel gemoedelijk en ondanks zijn grootte toch rustig tijdens de nacht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In de maand juni is reserveren niet nodig, al merken wij dat de bezetting de laatste jaren veel groter geworden is. Het meer en zijn strand zijn een ongelooflijk pluspunt; De fietspiste naar Annecy een aanrader! Voor ons is deze camping een beetje als "thuiskomen". Naast de andere plaatsen waar wij in onze maand vakantie kamperen is deze camping een haast vaste landingsplaats geworden...

• 9Staat v/h sanitair

• 9Mevr. Louwen04-01-2018

Prachtige vakantie gehad!

Het beste punt: de omgeving is geweldig! Binnen een half uur rijden heb je zoveel leuke dingen om te doen en mooie omgevingen te bekijken. We hebben ons geen moment verveeld. (tips: stad Annecy, la Sambuy, Fort de Tamié) Wat betreft de camping, het is best eenvoudig met goed en schoon sanitair! Je hebt wel gelijk toegang tot het meer met een eigen gedeelte 'strand' van de camping. Alleen bij de receptie kunnen ze redelijk Engels, verder niet. Het zijn best ruime plekken met gras, geen klagen. Je hebt een eenvoudig winkeltje, en in de buurt zijn grotere supermarkten. Wij hebben ons hier enorm vermaakt met zijn tweeën omdat er zoveel te doen is in de omgeving, maar met kinderen zou ik het niet gelijk aanraden. Er is erg weinig vermaak en de speeltuin is summier. (Hou er ook rekening mee dat het niet altijd even mooi weer is, het kan bij het meer van Annecy ook wel een enkele dagen regenen).

• 2017
    8Di Ros19-08-2017

Het is hier echt genieten van de natuur

Je eigen toiletpapier meenemen op de toiletten. Wifi alleen gratis in voorseizoen. Met Acsi-pas is het dan wel veel goedkoper tot half juli , eu.17,00 Alles wordt echt goed schoon gehouden. Het bomenbestand op de camping is al flink uitgedund, jammer! Personeel is erg vriendelijk. 'Savonds na 11u. wordt je van het gemeentestrand naast de camping door bewaking aangehouden. Ze stellen je enkele vragen en dan mag je doorlopen.

• 8chantal16-05-2017

Heerlijk

Kan niet anders zeggen dan dat we al aantal keren op rij hier heerlijke zomers hebben gehad. Schoon sanitair, prima camping winkel en geweldige ligging. Jammer dat het riviertje nu niet meer te gebruiken is voor recreatie, maar dat is het enige min punt. Stel niet mega hoge eisen en geniet van een paar weken back to basic en de natuur

• Oude reviews

10Elise05-09-2016

Geweldige camping!

Ik kom hier al vier jaar telkens met plezier terug. De sfeer is super relaxed en alles goed voor elkaar. De plekken zijn ruim, en betaalbaar. Ook kwamen we eerder aan als gepland en dat was geen probleem. Wij zitten hier nog twee dagen en stroomt nu wel leeg, maar dat maakt de vakantie niet minder mooi. Tweede thuis en van mijn part zal dit een vier sterren camping moeten worden!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Jan21-06-2016

Prachtig gelegen camping

Ruime camping direct aan het meer met goed sanitair in verwarmd gebouw. Plaatsen ruim maar bij regenperiode ook zeer nat. Toegang tot de plaatsen tussen dicht bij elkaar staande en slecht gesnoeide bomen lastig. Wel mooi deze bomen. Prachtig uitzicht op omliggende bergen. Mooie uitvalsbasis voor vele uitstapjes.

11 tips over Camping Campéole La Nublière

• Karin, 03-09-2013

canyoning, col de la forclaz, sambuy/ sehtynex/ , leuke marktjes de stad annecy zelf en natuurlijk het prachtige meeer

• Moniek, 05-08-2013

Parachute springen en canyoning. Ook het bezoeken van Sambuy (sneeuw bovenaan de berg) en Annecy is erg leuk.

• Everardus, 06-08-2013

het nabijgelegen natuurgebied is wel leuk om één keer te bekijken,maar niet als het erg warm is.Dus 's morgens vroeg og tegen zonsondergang.Let op de landende parapenters op de strook welke aan de camping aansluit

29 vragen over Camping Campéole La Nublière

• Martijn, 27-06-2019

Koelkast huren

Is het mogelijk om een koelkast te huren op een kampeerplaats?

Jantien, 24-07-2019

Jazeker dat kan. Wel borg betalen.

• Al, 12-06-2019

Koelkast huren

Is het mogelijk om een koelkast te huren op de camping?

• Martin Kremer, 09-06-2019

Haringen

Kan iemand mij vertellen of ik hier standaard ijzeren haringen kan gebruiken of dat ik rotspennen moet gebruiken?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig