Camping Campéole La Nublière

Camping Campéole La Nublière
8,1

25 reacties Camping Campéole La Nublière

Sylvia, 16-1-2019

Lees veel berichten dat de WiFi erg slecht is. Klopt dit ?

Is er een duikplank aanwezig in het meer of is dit alleen een vlonder ?

annecy en temperatuur

Janneke , 11-5-2018
Wat is ongeveer de temperatuur in het hoogseizoen? Wij zoeken iets voor onszelf, samen met de hond.(met de tent) En willen daarom geen tropische temperaturen, maar wel redelijke temperatuur en iets mindere regenkans.

bootje mee

Sandra, 13-2-2018
wie weet hoe het zit met een kleine rubberboot ( met ong 15 pk max er achter). Mag dat gewoon en kun je hem in het water laten ( eigen boei? of huurboei?)
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole La Nublière voor je op een rij gezet:

D-reizen

moet ik reserveren voor deze camping

Paula, 3-1-2018
Wij willen deze zomer in augustus misschien naar deze camping. Eigenlijk boeken wij nooit en zien wij wel hoe het loopt. Kan dit op deze camping?

fietsen

Debby, 24-6-2017
zijn er fietsen te huur op de camping, of in de buurt?
1 reactie

BBQ

Saskia, 27-7-2016
Hallo weet iemand of je mag bbq-en met kolen of alleen elektrisch

hond

Peter, 14-2-2016

weet iemand van jullie of je ook met de hond op het strand mag ?

of mag dat alleen op het kiezelstrand naast de ligweide van de camping

0 reacties

Tips voor een mooie grote zon/schaduw plek?

geerdess, 17-6-2015
Heeft iemand hier tips (plaatsnr) voor ons voor een mooie grote kampeerplek waar zon en schaduw is?

Schaduw/zon plek

Simonet, 20-12-2014
Hallo, wie weet hoe 't zit met de staanplaatsen, vwb schaduw? Zijn 't vooral schaduwrijke plekken of juist zonnige plekken?

Draadloos Internet?

Koen, 5-7-2014
Weet er iemand als er op de camping draadloos internet is, en als deze gratis is?
2 reacties