Hotel Arcalod

Hotel Arcalod

4 reviews over Hotel Arcalod in het Nederlands

Goed hotel, vriendelijke eigenaren, mooie ligging.

Harry Blokzijl
19-9-2016

Afgelopen juni met een grote groep van 50 fietsers naar Doussard geweest en gelogeerd in hotel L'Arcolot in Doussard nabij meer van Annecy. Prachtige omgeving om te fietsen wandelen en touren met de auto te maken. Hotel is een echt familie hotel en ademt die sfeer ook uit. Erg vriendelijke eigenaren en personeel. Altijd tijd voor een praatje en inlichtingen voor tripjes in de omgeving. Hotel is goed verzorgd, goede ligging en heeft een mooie grote tuin met groot zwembad met voldoende ligstoelen e.d. Hotel is netjes, schoon en verzorgt. De maaltijden zijn van prima kwaliteit en gevarieerd.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Voor 1 overnachting O.K maar niet voor vakantie

Eef
1-7-2013

Was maar voor één nacht,maar een vakantiehotel is dit niet echt. ik kom hier dus NOOIT meer terug

Gereisd Alleenreizend in april 2013

goede sfeer, veel te doen en goed eten

barbara
1-9-2011

Wij hadden hier tien dagen een toptijd. Het hotel ligt in Doussard, een klein dorp aan de zuidkant van het Lac d’Annecy. Door de hartelijke eigenaren, het aardige personeel en de goede mix van gasten van alle leeftijden voel je je er direct thuis. Iedere dag organiseert het hotel een activiteit waarop je kunt intekenen, van bergwandelen, tot rodelen, waterfietsen en boogschieten. Daarnaast is er een kleine fitnessruimte en zijn er fietsen te leen, waarmee het vrije fietsparcours (voie verte) tussen Annecy en Albertville bereden kan worden, dat vlak langs Doussard loopt. Uitstekende Franse keuken, ruim gesorteerd ontbijtbuffet. Ruime familiekamers met balkon. (Voor die kamers wordt de 4e persoon niet in rekening gebracht) Goede deal dus, vooral voor gezinnen met iets oudere kinderen die zelfstandig de straat tussen het hotel en daarbij behorende ruime tuin (met mooi zwembad, ruim voldoende ligstoelen, pingpongtafel en jeu de boulebaan) kunnen oversteken.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Arcalod voor je op een rij gezet:

Zeer gastvrij met veel faciliteiten

Sanne
6-8-2011

Dit hotel wordt gerund door een enorm gastvrij echtpaar. Het heeft een gunstige ligging ten opzichte van het meer van Annecy, de bergen waar je heerlijk kan wandelen, het dorpje Doussard en het fietspad langs het meer. Het hotel heeft naast een zwembad in een ruime tuin ook allerlei andere voorzieningen waar gratis gebruik van kan worden gemaakt, waaronder fietsen. Het eten is ook prima en alles in een gemoedelijke sfeer met prachtig uitzicht op de bergen. Wij hadden met ons gezin een family room die keurig verzorgd was. De kinderen (7 en 10) hebben zich ook uitstekend vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcalod in Doussard (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcalod zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.