Reviews over Dortan

Vriendelijke en rustige camping aan prachtig meer

Saskia,
    30-7-2015

Vriendelijke en rustige camping gelegen aan prachtig meer.

Zeer geschikt voor jonge kinderen.

Zeer schoon, ook het sanitair, dat zie je wel eens anders op franse campings!

Geen restaurant op camping maar wel een leuk restaurant verderop aan het meer.

Stokbrood en croissants bestellen voor ontbijt kan er ook.

Last but not least zeer goedkoop!

heerlijke camping

Martina,
    10-6-2010

Echt een super relaxte camping. Kwamen er bij toeval terecht.

Mooie ruime plaatsen. Kan op de camping met verschillende trappetjes naar beneden. Veel fransen hebben daar hun bootje aangemeerd. Er is ook een gezamelijke stijger waar je lekker kunt zitten, vissen, zwemmen. Mooi uitzicht over het meer.

's Avonds komen er mannen uit het dorp naar de camping om daar jeux des boulles te spelen. Geen restaurant of winkeltje op de camping maar op nog geen 3 min afstand ligt een eetgelegenheid aan het meer waar je simpele gerechten kunt eten.

Op 10 min afstand ligt een winkelcentrum waar je ook boodschappen kunt doen.

Wij vonden het zeker een aanrader en nauwelijks last van muggen, ondanks we aan het meer zaten.

ps. de camping heeft ook een paar leuke wandelingen over de berg die tegenover de camping ligt.

heerlijk rustig en ontspannen......

michael,
    5-8-2009

Een echte relaxte franse camping waar rust en privacy gegarandeerd zijn. De camping ligt aan het meer van Coisselet direct onder het drukkere meer van vouglans. Op de camping zelf is weinig te doen behalve een ping-pong tafel 2 wipkippen en een schommel. Er wordt iedere dag brood gebracht en het sanitair is oud maar schoon. De eigenaren zijn alleen de zomermaanden open. De tarieven zijn ouderwets, te goedkoop naarmijn idee. Voor vissers is dit, vanwege het meer,een walhalla. Perfect om te vissen. Boot mag gratis aan een van de steigers liggen. Aan de andere oever van het meer op 3 min. rijden is een strandje met een snackbar. Perfect voor kinderen. Iedere avond jeu de boules voor de receptie,maar om half 11 alles stil. Het uitzicht op de bergen en het meer rondom de camping is schilderachtig. Aanrader voor een ontspannen verblijf.