Hotel Le Fleutron

6Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Divonne-les-Bains

Op vakantie geweest naar Le Fleutron?

6Voldoende

6 reviews over Hotel Le Fleutron

• 6René Post23-02-2007

schone mobile homes. Klein onverwarmd zwembad. Slecht restaurant. Campwinkel die weinig heeft. Wel een Nederlands sprekende hostess. Een speeltuin bestaande uit maar liefst 1 glijbaan. 2 tennisbanen en een pingpongtafel. Voor de kids dus niet echt wat. Het weer: het ligt tussen de bergen, wat ontzettend mooi is, maar voor het weer .... nee, we hebben veel regen gehad gedurende twee weken. De omgeving verder is prachtig. 10 km van de Zwitserse grens. Meer van Geneve. Geneve, Lausanne, kijkt uit over het meer. In Divonne les Bains ligt één van de mooiste golfbanen van Europa. Voor ons niet nog een keer.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 7Laura Wiering en Maaike Mik25-12-2006

Wij als oudere jongeren vonden het een zeer geschikte camping met veel Nederlanders en genoeg recreatie, ook voor de kleinere kinderen. De omgeving was ook zeer mooi met mooie stadjes dichtbij. Met mooi weer uitzicht op de mont-blanc. Alleen de camping winkel was van mindere kwaliteit, er waren niet veel producten te koop. Groetjes Laura en Maaike

Gereisd met familie in augustus 2006

• 7Tirza14-11-2006

Prima camping. Klein maar gezellig. Klein, eenvoudig zwembad, maar prima voor de 3 kleine kinderen die we bij ons hadden. De caravan was erg schoon en netjes bij aankomst. Campingwinkel is inderddad waardeloos, brood kun je beter in het dorpje halen. Bij de snackbar hebben ze overheerlijke pizza's en salades!

Gereisd in november 2006

• 5Danny29-08-2006

saaie camping, weinig voor kinderen te beleven, klein zwembad,campwinkel is 3x niks en restaurant stelt helemaal niks voor..... Wel een hele mooie omgeving. Voor ons was het dan ook de eerste en laatste keer.

Gereisd in augustus 2006

• 7Roy Veldman25-06-2006

Leuke terassen camping, de stacaravan hebben we via Touroperator gehuurd. Zwembad aan de kleine kant, en zowel het peuterbad als het grote bad te koud voor kleine kinderen. Kampwinkel mag geen naam hebben, datgene wat je nodig hebt is er niet! Sanitair voor zover wij kunnen oordelen was netjes. Omgeving is prima zo aan de rand van de Jura.

Gereisd in juni 2006

0 tips over Hotel Le Fleutron