Camping Village Huttopia Dieulefit

• Jacuzzi
Meer camping info

38 reviews over Camping Village Huttopia Dieulefit

• 6Wouter26-08-2017

Leuk, maar niet met een tent

De camping is zeer gericht op huisjes (cabana's etc). Dus als je wilt kamperen kun je het slecht treffen hier: weinig fraaie plekken, niet al te best sanitair.

Wat leuk is aan de camping is de ligging vlakbij Dieulefit waar je heerlijk kunt eten. Verder is het zwembad heel schoon, het is een internationale camping en er is vers ijs te krijgen aan de bar. Ook zwemmen in het meertje is een aanrader.

Tijdens ons verblijf was er sprake van een mottenplaag. Hierdoor kon je in de avond niet buiten zitten. De camping beweerde dat dit binnen een a twee dagen was opgelost, maar wij hebben er de hele week last van gehad. Op sommige dagen was het zo erg dat het restaurant niet open kon. Tot slot het sanitair: hier werd in de ochtend 3 minuten voor uit getrokken (2 wc's en 3 douches).

Als je wilt kamperen met een tent in dieulefit: kies een andere camping in de buurt.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

The Campsite Team, Responsable Réservation, 14-09-2017

Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience on our campsite. Indead we make homemade ice creams at the restaurant, perfect to enjoy a snack in the afternoon near the swimmingpool! We are sorry for the butterflies, but we are a wilderness campsite and sometimes nature is stronger than us. Unfortunately we can't control it. Despite this disadvantage, we hope to see you again in Huttopia Dieulefit. Best regards.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Joeri22-08-2017

Fijne camping met mooie ruime plekken

Fijne camping in een mooie streek. Ruim zwembad, prima restaurantje met mooi terras. Mooie, ruime plekken met voldoende schaduw. Doordat de kampeerplaatsen niet tot op de millimeter keurig zijn afgebakend en er geen auto's bij de tent of caravan te mogen staan, doet de camping erg natuurlijk aan. Het personeel zou wat alerter en meer behulpzaam mogen zijn.

• 7Eetgelegenheden

• 7Pieter Tinbergen17-08-2017

Mooi met minpuntjes

Een vrij fijne week gehad in dit mooie gebied vlakbij het leuke dorpje Dieulefit en vrij dichtbij het pareltje le Poet Laval. De locatie zelf is vrij schoon en als je niet opziet tegen wat lopen op een camping zal je fijne tijd hebben. Ook moet je denken aan harde haringen. De onze redden het niet maar er zijn goedkoop goeie haringen te krijgen. Een groot minpunt was het eten. De frietjes waren minimaal al drie keer in de olie gebakken. Ook het animatieteam heb ik wel eens leuker meegemaakt en het speelgoed mag wel weer ge-update worden, alles is incompleet. Tenslotte is het meertje niet heel groot. Het zijn toch vrij kleine puntjes want de sfeer is leuk en het vertoeven midden in het bos met grote plekken geven je een vrij leuk campinggevoel.

• 3Eetgelegenheden

Personeel van Huttopia, Responsable Réservation, 08-09-2017

Beste gast, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen. We zijn erg blij dat u heeft genoten van de gespendeerde dagen op de camping en wij nemen al uw feedback mee om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 1Jiba21-07-2017

Mooie camping maar inflexibele staf en service

Plekken goed, lekker zwembad, leuk animatie programma, broodservice, mooie omgeving en sanitair meerdere keren schoon gemaakt. Maar de staf en service zijn ronduit slecht. Op de site plek zonder electra geboekt, je kunt wel een koelkast reserveren, maar ter plekke blijkt t niet te kunnen. Ondanks bij te willen betalen voor electra wil de staf gewoon niet meewerken, ze doen geen enkele moeite. Aantal plekken blak in de zon (oa nr30), don't go there.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

C, Responsable Réservation, 14-08-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Erg jammer dat u geen goede ervaring heeft gehad op onze camping. Wij nemen uw opmerkingen mee zodat wij de kwaliteit van onze diensten kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet, Huttopia

• 5Jacqueline20-07-2017

Helaas, meer verwacht!

Camping heeft hele mooi plaatsen, maar er zijn maar weinig plaatsen recht, Om een tent op te zetten.. Houte picknick tafel is erg fijn.. Ook hier moet je we even zoeken naar een recht stukje! Zwembad is voldoende.. Voor kleine kids niet ideaal.. Geen pierenbad.. Houten vlonders geven snel splinters.. Qua service in het restaurant kan het inderdaad echt veel beter.. Sanitair dient opgeknapt te worden.. Duidelijk dat de focus op de huisjes ligt.. Management houdt zicht heel strak aan de verkeerde regels.. Autovrije camping is fijn, maar rij dan zelf niet als gekke in een golfkarretje... Steiger aan meer erg romantisch.. Zwemmen in de vijver kan. Snap het idee van huttopia, lijkt me ook ideaal.. Maar deze camping groeit het boven zijn pet..

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Camping Team, Responsable Réservation, 14-08-2017

Geachte gast,

Allereerst dank voor het nemen van de tijd om ons uw mening te sturen. Het spijt ons dat u niet van uw verblijf heeft genoten. Wij geven al uw feedback door aan ons team, in de hoop dat zij bijdragen aan de verbetering van onze diensten.

Met vriendelijke groet, Huttopia

• 1Jb20-07-2017

ongelooflijk slechte service bij dubbelboeking

Fijne camping in natuur met mooie plekken en prettige animatie. Bijzonder slechte service wanneer er iets fout gaat. Camping had dubbele boeking gemaakt, waardoor wij op dag 3 de tent moesten opbreken en op een andere plek weer moesten opbouwen! Zonder excuus of enige vorm van compensatie, wel onbeschofte campingmanager die van zijn probleem het onze maakte. We waren overigens helaas niet dr enige met dit probleem.... wij zijn fan van huttopia maar dieulefit is qua management en klantvriendelijkheid echt bijzonder slecht.

• 8Billy-Jane18-09-2016

Mooie camping

Mooie camping op een hele mooie plek. Mooie plaatsen met picknicktafel (Wij zaten op plaats 9). Veel electrapalen aanwezig. Leuk sanitairgebouw alleen jammer dat het de laatste dagen niet meer werd schoon gemaakt.Camping is autovrij,op zich een leuk idee, maar de meeste mensen snappen de route naar de P plaats niet en reden dus steeds precies bij ons voor de tent langs (stoffige weg). Dieulefit is een leuk dorpje met op vrijdag een leuke markt. Lopend vanaf de camping goed te doen. Geen wifi op camping, wel een computer bij de receptie met internet. Vriendelijk personeel.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 10Claudia15-09-2016

Ruimte en rust

Heerlijke natuurlijk aangelegde camping met fijne rustige animatie en verder wel alle faciliteiten aanwezig.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Fam de boer07-09-2016

Genoten!

Prachtige locatie, goed onderhouden, eco vriendelijk, ruime plekken, vriendelijk personeel, veel te doen in de omgeving, geen wifi, prima zwembad en als extraatje een mooi meer. Voor mensen die niet van grootschalige campings houden met allerlei vertier. Veel gezinnen met jonge kinderen. Animatie kleinschalig en passend bij t karakter en de sfeer van de camping.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Frans04-09-2015

Super camping, met zeer vriendelijk personeel

De plaatsen zijn ruim en mooi verdeeld over het terrein. De toiletten worden zeer goed schoongehouden. Het was een prima verblijf.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

7 tips over Camping Village Huttopia Dieulefit

• D & 3M, 08-08-2013 Rapporteren

Het eten in restaurant [email protected] (aromat)

• Mark en Liesbeth, 28-07-2013 Rapporteren

Ga de camping af via het weggetje bij de vuilnis onderaan de camping, in plaats van het heuveltje op. Scheelt weer een hellingproef

• Jolanda , 03-09-2012 Rapporteren

Niet zo geschikt voor oudere kinderen

6 vragen over Camping Village Huttopia Dieulefit

• janny, 01-06-2017 Rapporteren

tenten

zijn er ook open plekken waar de tenten kunnen staan of alleen maar plekken in het bos. Dus plekken met zon

Pieter Tinbergen, 19-08-2017

Die zijn er wel maar die zijn klein en hebben veel minder privacy.

• Janny Petersen, 01-06-2017 Rapporteren

Staanplaatsen tent

zijn er ook staanplaatsen voor de tent op open plekken of alleen maar in het bos? En hoe zit het dan met de zon s' avonds?

• oudevisser8, 09-03-2015 Rapporteren

internet

is er internet /wifi op de camping?

Camping Village Huttopia Dieulefit info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200