Tijdelijk €25 aanbetaling

Village Huttopia Dieulefit

We hebben de beste aanbieders voor Camping Village Huttopia Dieulefit voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 43 reviews
+31

7.3GoedScore uit 43 reviews
  • 6.2Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

43 Reviews over Village Huttopia Dieulefit

• 7Karen01-08-2022

Mooie rustige camping met geweldig zwemmeertje

De village ligt heel erg mooi. Wel wat afgelegen van wat er in de Drome te doen is. Dit was voor ons de derde keer Huttopia en wat opvalt is het slechte comfort van het zit-meubilair in de huuraccommodaties. De stoeltjes op het terras zitten echt niet lekker en ook het bankje niet. Neem dus zelf wat comfortabels mee (wij hadden een Lamzac bv en hebben daar nog een ligstoel gekocht). Eten in restaurant viel helaas tegen maar overal wel een aanrader.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Esther30-08-2021

Luxe vakantiedorp met Huttopiasfeer op pracht plek

Wij hadden een trappeurtent die schoon oogde bij binnenkomst, maar als je wat beter keek, erg vies was, grote stofvlokken en bladeren onder de bedden en onder de keuken. Het tapijt en de hor zaten vol met gaten.

Voor de rest een mooie en gezellige tent, met een fijn terras. De badkamer is erg klein en een beetje behelpen. Het sanitairgebouw iets verderop is veel fijner als je gaat douchen, ruime hokjes en een goede straal.

Het personeel is vriendelijk, maar maakt veel foutjes en ze ogen wat onervaren. Het meertje is ideaal om in te suppen. En het zwembad is simpel, maar groot genoeg.

Verder is het een mooie camping op een prachtige plek. Met een hele gezellige sfeer! En overal veel grote vlinders en een leuk natuurgebied er om heen.

In het restaurant serveren ze heerlijke poké bowl. Voor een ijsje kun je het beste in het dorp zelf iets halen. Het ijs op de camping is heerlijk, maar kost €5,-

• 7Peter26-08-2021

Okay, maar niet bijzonder.

Redelijke camping. Plaatsen zijn prima (wij hadden tent gehuurd) ligging camping is prachtig. Personeel vriendelijk. Menu restaurant meer dan goed. Wel heeft de rest een echt uitstraling van een camping van een grotere organisatie. Tegen einde van ons verblijf gingen er in het toilet gebouw 50% van de WC’s en Douches op slot. Schoonmaak en onderhoud van toiletgebouw is wel een punt en zeker onder de maat.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Fam. van Hamersveld11-02-2021

Een van onze leukste vakanties hier!

Superleuke camping, zowel rust en ruimte als gezelligheid. Wij hadden een Cabane en dat was gewoon top. Zwembad, maar ook fijn dat er zwemvijver is. Voor kids veel diverse georganiseerde activiteiten, maar ook gewoon vrij gebruik van buitenspeelgoed en spellen. Wel op tijd aanmelden en ouders soms erbij vanwege slecht Engels of Nederlands spreken van animatie. Eten kleine kaart maar verrassend smaakvol. Een van onze leukste vakanties hier!

• 9Eetgelegenheden
  • 6Familie Miske26-06-2020

(Prijzig) Vakantiedorp met privacy

Pluspunten: - Ruim opgezet vakantiedorp met privacy - Mooie omgeving - Vriendelijk personeel

Verbeterpunten: - Zwembad is wel erg klein voor het aantal accomodaties en kampeerplaatsen. Wij waren hier in juni dus was het nog erg rustig. Zelfs dan was t zwembad af en toe krap. -Brood is redelijk aan de prijs. -Zitgelegenheid bij accommodatie is onder de maat. De harde metalen stoeltjes zien er leuk uit ziet maar zitten verschrikkelijk. -Sanitaire voorziening in onze tent (trappeur) was wel erg krap. Letterlijk 10 cm om langs de wc-bril naar de douche te lopen. Misschien omdat wij lange Hollanders zijn, maar op de wc kon je niet fatsoenlijk zitten zonder je knieën tegen de muur te drukken. -Geen aflegruimte voor bagage of kleding in tent -Meer een vakantiedorp dan camping qua sfeer. Ook erg hoge prijzen voor accomodaties in hoogseizoen. -Geen ‘normaal’ ijsje te krijgen. Alleen rechtsdraaiende bio eco sorbet a 5 euro p/s

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Wouter26-08-2017

Leuk, maar niet met een tent

De camping is zeer gericht op huisjes (cabana's etc). Dus als je wilt kamperen kun je het slecht treffen hier: weinig fraaie plekken, niet al te best sanitair.

Wat leuk is aan de camping is de ligging vlakbij Dieulefit waar je heerlijk kunt eten. Verder is het zwembad heel schoon, het is een internationale camping en er is vers ijs te krijgen aan de bar. Ook zwemmen in het meertje is een aanrader.

Tijdens ons verblijf was er sprake van een mottenplaag. Hierdoor kon je in de avond niet buiten zitten. De camping beweerde dat dit binnen een a twee dagen was opgelost, maar wij hebben er de hele week last van gehad. Op sommige dagen was het zo erg dat het restaurant niet open kon. Tot slot het sanitair: hier werd in de ochtend 3 minuten voor uit getrokken (2 wc's en 3 douches).

Als je wilt kamperen met een tent in dieulefit: kies een andere camping in de buurt.

• 7Eetgelegenheden

Responsable Réservation, 14-09-2017

Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience on our campsite. Indead we make homemade ice creams at the restaurant, perfect to enjoy a snack in the afternoon near the swimmingpool! We are sorry for the butterflies, but we are a wilderness campsite and sometimes nature is stronger than us. Unfortunately we can't control it. Despite this disadvantage, we hope to see you again in Huttopia Dieulefit. Best regards.

• 9Joeri22-08-2017

Fijne camping met mooie ruime plekken

Fijne camping in een mooie streek. Ruim zwembad, prima restaurantje met mooi terras. Mooie, ruime plekken met voldoende schaduw. Doordat de kampeerplaatsen niet tot op de millimeter keurig zijn afgebakend en er geen auto's bij de tent of caravan te mogen staan, doet de camping erg natuurlijk aan. Het personeel zou wat alerter en meer behulpzaam mogen zijn.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Pieter Tinbergen17-08-2017

Mooi met minpuntjes

Een vrij fijne week gehad in dit mooie gebied vlakbij het leuke dorpje Dieulefit en vrij dichtbij het pareltje le Poet Laval. De locatie zelf is vrij schoon en als je niet opziet tegen wat lopen op een camping zal je fijne tijd hebben. Ook moet je denken aan harde haringen. De onze redden het niet maar er zijn goedkoop goeie haringen te krijgen. Een groot minpunt was het eten. De frietjes waren minimaal al drie keer in de olie gebakken. Ook het animatieteam heb ik wel eens leuker meegemaakt en het speelgoed mag wel weer ge-update worden, alles is incompleet. Tenslotte is het meertje niet heel groot. Het zijn toch vrij kleine puntjes want de sfeer is leuk en het vertoeven midden in het bos met grote plekken geven je een vrij leuk campinggevoel.

• 3Eetgelegenheden

Responsable Réservation, 08-09-2017

Beste gast, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen. We zijn erg blij dat u heeft genoten van de gespendeerde dagen op de camping en wij nemen al uw feedback mee om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet,

• 8Jiosé Donkers24-07-2017

Mooie ligging, grote plaatsen

Geweldig mooi gelegen camping. Mooi zwemmeertje/ vismeertje. Leuk zwembad en speeltuintje. Mijn zoontje van 9 jaar had leuke vriendjes om mee te spelen, maar echt jammer dat de camping geen voetbalveldje had! Animatie is in Frans, dus daar heeft mijn zoontje geen gebruik van gemaakt. Geen kampwinkeltje, wel kan je bij de receptie wat levensmiddelen kopen, maar is minimaal. Weinig verlichting op de camping s avondss nachts als je naar de wc moet. Verder ook weinig prullenbakken op de camping. Wij hadden een hond bij en konden dan nergens het zakje poep weggooien...

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Responsable Réservation, 14-08-2017

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen omtrent Huttopia Dieulefit. Uw opmerking over het vuilnis nemen wij zeker mee! We zijn erg blij dat u een fijne tijd heeft beleefd op de camping en hopelijk mogen wij u in de toekomst wederom verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Huttopia

• 9Yvet22-07-2017

Paradijs! Prachtige camping in een vallei

Eén van de mooiste campings waar we zijn geweest! Pluspunten: Dichtbij het gezellige plaatsje Dieulefit Kindvriendelijk Ruime plaatsen Vriendelijk personeel

Mindere punten: Het zwembad (1 is verwarmd, 1 niet) is te koud voor echt kleine kinderen (in ons geval voor onze zoon van 1)

Tips: Route rijden naar Col du Valouse naar Bourdeaux. Kasteel in Grignan (we zijn niet naar binnen geweest, dorp en uitzicht is al mooi) Markt in Nyons

• 10Staat v/h sanitair

Responsable Réservation, 01-08-2017

Dear customer,

Thank you for your comments We are pleased to know that you enjoyed your stay in our natural campsite! We hope to see you again next season.

Best regards. .

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos incheckenBeschikbaar