Camping La Source du Jabron

Camping La Source du Jabron
8,6

10 tips over Camping La Source du Jabron

michielcarolien_hammer, 8-8-2015
Vrijdagmarkt in Dieulefit. oud stadje Poet-laval. De bakker in de hal van Super U. Grote Leclerc in Valreas, half uurtje rijden.
mascarpone, 28-12-2014
- Art-home restaurant in Dieulefit is top
J, 15-8-2014

let op de wasmachine, gooi hier geen nette bovenkleding in.

Dieulefit is een mooi plaatsje en er is een leuke markt op vrijdagmorgen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Source du Jabron voor je op een rij gezet:

sieta, 10-8-2014

tips voor eigenaar:

Prullenbakken plaatsen op meerdere plekken op camping, betere schoonmaak sanitair, putjes in douches schoonmaken, zorgen voor warm water, schoonloop mat bij toiletgebouw, gaten in wanden maken van de douchen en toiletten, de camping eens goed snoeien, gras maaien, wat meer contact maken met de gasten, loop eens een rondje over de camping en maak eens een praatje! Logische indeling van het restaurant en gezelliger maken, buiten het terras wat gezelliger maken,

fam.spijkerman, 26-7-2014
De camping ligt in een heel mooi stukje frankrijk met in de buurt prachtige franse dorpjes . goede super markt in de buurt , voor de auto reizigers binnen 1,5 uur : de Mont ventoux, gorges du ardeche, Avignon en waterval du durby.. ook dieulefit is een gezellig stadje met een mooie markt op vrijdag .camping is een aanrader en normaal in juli altijd warm weer.
Cas , 11-2-2014
Hoewel niet heel veel keus, toch de keuken proberen, heerlijk! En als je ergens ontevreden over bent, melden, de eigenaren staan voor je klaar en open voor ideetjes. Het klimparcours is geweldig.

Vicky de Groot, 18-9-2013
Ga mee kanoën op de rivier de Drôme (georganiseerd vanaf de camping), het klimpark naast de camping is een hit voor de hele familie (bij ons klom er een jongetje van net 4 mee).
BO, 10-9-2012
Het naast de camping gelegen klimbos een echt een aanrader!
Hofste, 27-8-2012
vraag een overkapping aan als je een stacaravan gaat huren.
Marie, 6-8-2012
Zorg dat je met de caravan via Dieulefit naar de camping toe gaat, doe je dat niet dan ga je via de bergen en met een caravan is dat vrij lastig ( eigen ervaring)