Camping Le Glandasse

Camping Le Glandasse
8,5

26 tips over Camping Le Glandasse

fam-joling, 18-8-2016

* Wandeling Croix de Justin (mooi uitzicht op Die)

* Kanoën op de Drome

* Klimpark in Die

* Col de Rousette (met step de berg af!)

* Lavendelroute (met de auto)

* Bezoek aan Jaillance (Clairette de Die) Erg leuk!

* Markt in Die op woensdag en zaterdag

* Chatillon-en-Diois, erg mooi plekje met kunsttentoonstelling in

de caves

* Je kunt erg mooi wandelen in dit gebied (wandelkaart bij VVV)

* Valence ligt op een uur rijden. In de zomer zijn veel winkeltjes gesloten i.v.m. vakantie v.d. Fransen

Eva, 10-8-2016

-Glace du Diois (het rode huis richting Gap) heerlijk ijs!

-Steppen vanaf de col de rousset

-Een bezoek aan Pontaix en dan over de voetgangersbrug door het steegje richting de watervalletjes!

-De markt in Die op woensdag en zaterdag

-Restaurant Salon de thé (tchaiwalla) je zit er inderdaad prachtig onder de druivenranken -dankzij tip van iemand hier op zoover zijn wij er heen gegaan-

- Een bezoek aan Jaillance. Gratis NLe rondleiding + proeverij.

-De hollandse snackbar is leuk met kinderen

peeetor, 16-8-2015
Vanaf de camping kijk je tegende Col de Justin aan. (de berg met de zendmasten). Je kunt deze berg ook oprijden met de auto. Is erg smal en je moet geen tegenliggers tegenkomen want dan wordt het spannend. Uiteraard gaan de achte sportievelingen deze berg op wandelen. Je krijgt er een fantastisch uitzicht over Die en de vallei en bergen voor terug. Erg mooi!

HJMT, 9-8-2015
Steppen bij Coll Rousell, skelteren bij Valdrôme, Chatillon de Diois mooi oud stadje, Die zelf natuurlijk ook met erg leuke markt op zaterdag en woensdag, vallei de Roanne heerlijk om te zwemmen op afgelegen plekken.
Danny Claes, 14-7-2015
De Nederlandstalige rondleiding bij de wijnproducent van Jaillance Clairette de Die was heel fijn. In de zomer is er dagelijks gratis een Nederlandstalige rondleiding met op het einde een proeverij. Zeer boeiende en duidelijke uitleg van Daphne (https://www.facebook.com/JaillanceNL/timeline)
JDelsink, 4-2-2015
De omgeving van Die is prachtig, rij een berg op voor spectaculair uitzicht en mooie wandelroutes. Vergeet niet wat Clairette de Die te drinken (en mee te nemen)

natasja, 15-9-2014
Het dorpje er naast (Die) was erg leuk. En als je van fietsen houd is het erg leuk de Col de Rousset te fietsen.
natasja, 15-9-2014
ilse_23, 27-8-2014

Kampvuur bij de rivier met marshmallows is een aanrader om te doen.

Markt in Die

Col de Rousset, bovenaan met step van skipiste af

Klimpark voor kinderen

Kees Akkermans, 25-8-2014
Col de Rousset ( en dan met de step naar beneden), Cirque d'Archiane en de hele verdere Vercors zijn verplichte kost voor dagtrips.