Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Glandasse

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Glandasse voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 213 reviews
+43

8.1FantastischScore uit 213 reviews
  • 7.6Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Le Glandasse in Die, Frankrijk is een kleinschalige vakantiebestemming. Deze camping is gelegen aan de rivier de Drôme, waar de kinderen een dam kunnen bouwen en je met een band stroomafwaarts kunt gaan. Mountainbiken, wandelen of een avondje naar de pub zijn slechts een paar van de activiteiten die mogelijk zijn in de omgeving.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

213 Reviews over Le Glandasse

• 8J.26-08-2022

Mooie camping, zeer geschikt voor kinderen

Leuke camping met goed onderhouden en schoongehouden sanitair (geen wc-papier). Mooi gelegen aan de rivier, die direct vanaf de camping te bereiken is. Op het veldje bij de ingang van de camping is de passerende trein behoorlijk aanwezig. Het spoor ligt hier ca. 5 á 10 meter van de camping. Meerdere keren per dag passeert de trein. De eerste rond 6 uur en de laatste rond 23 uur. Dorp en supermarkten zijn vlakbij, de omgeving is prachtig!

• 9Roy Wenting23-08-2022

Mooie camping aan rivier in prachtige omgeving

Kleine gemoedelijke camping aan de Drôme rivier. De camping heeft een bosgedeelte aan de rivier en laantjes wat verder van de rivier. Wij stonden in het schaduwrijke bosgedeelte, waar veel mooie plekjes zijn. De kinderen vonden het spelen met stenen in de rivier erg leuk bij laag water. Het zwembad met twee ondiepe baden is ook fijn en overzichtelijk met kleine kinderen. Het sanitair is simpel maar erg schoon. Alleen de douche kraan kende soms maar twee standen, gloeiend heet of ijskoud. De omgeving vonden we echt geweldig. Die is een idyllisch stadje. Col de Rousset, het klimpark bij Hirondelle, de grot van Chorange en vlindertuin waren leuke uitstapjes, ook met kleintjes. Binnen een half uur rijden van de camping is er enorm veel te zien, wat leuk is op dagen dat het wat minder warm is. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom echt een aanrader, fijne camping in een prachtig gebied!

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Hanneke22-08-2022

Geweldig!

Wij hebben met onze kinderen van 12, 10 en 7 twee weken genoten op deze camping. We verbleven in een stacaravan. De camping is niet heel groot en overzichtelijk en daardoor hadden onze kinderen snel vriendjes gemaakt. Het zwembad is prima. Meestal voldoende bedjes of stoelen. De rivier is geweldig! Niet overal diep genoeg om te zwemmen, maar wel met een band van een 'stroomversnelling'. Loop je een stuk door, dan is er een rots waar je vanaf kan springen. Restaurant op de camping is goed. Pizza's uit de houtoven zijn heerlijk! Ook de omgeving is prachtig en er zijn diverse activiteiten te doen. Watervallen, klimbos, rodel- en kabelbaan, grotten, leuke stadjes, etc. Enige minpunt is dat er vlak naast de camping en spoor loopt waar een paar keer per dag een trein langskomt (van 5.30 tot 23.00 ongeveer). Maar dat kan niet op tegen alle plussen van deze camping.

• 7J.20-08-2022

Mooie camping waar hygiëne aandacht verdiend.

Leuke camping met veel kinderen in een prachtige omgeving waar veel te doen is. Bij het zwembad is het goed vertoeven, al is het aantal ligbedjes beperkt, net zoals schaduw. Wij stonden op een prachtige plek aan de rivier in het bos gedeelte met veel schaduw. Voor stroom moesten we alleen een aardig eind 'verlengen', daarnaast waren er geen waterpunten in de buurt, hiervoor moesten we naar het sanitair gebouw. En daar was dan gelijk het minpunt, het sanitair. Het was gedateerd en niet altijd even schoon en er stonden bijna altijd wachtrijen, ook was er geen wc papier en zeep aanwezig. Dus met je wc-rol over de camping..waar vind je dat nog?? En helemaal na Corona geen zeep? Hygiënisch was het niet. Bij het grote sanitair gebouw was het qua wachtrijen beter. Verder een prima restaurant waar vooral de pizza's heerlijk waren. We hebben een fijne tijd gehad!

• 5Staat v/h sanitair
  • 3Jos18-08-2022

Prima camping, vreselijke eigenaren!

Door persoonlijke omstandigheden hebben we maar 1 nacht op deze camping gestaan. De ontvangst was al niet hartelijk maar de wijze waarop ze omgingen met de reden van ons gedwongen plotselinge vertrek was ronduit onmenselijk. Geen greintje empathie of medeleven en alleen maar wijzen naar de voorwaarden. Onbegrijpelijk dat dit soort mensen een camping runnen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Ermers11-08-2022

Zolang de jeugd het maar fijn heeft!

Mooie ruime camping. Plekken aan rechterzijde camping (rivier) zijn zeker aan te raden. Vooral met de hitte. Sanitair netjes. Restaurant prima, al moet het niet te druk worden. Riviertje is heerlijk, maar ook veel discussies/ruzies tussen Fransen en Nederlands gezien over het niet mogen bouwen van dammen. Ook bijzonder dat je Fransen ziet wild kamperen en kampvuurtjes maken en overal in de natuur ziet roken, maar dat eigenaresse boos over de camping loopt en alle Nederlanders de schuld geeft dat ze vuurtje stoken. Idem over de tieners die voor overlast zouden zorgen, waar wij zelf absoluut geen last van hadden. Voor kinderen is dit echt een hele leuke camping! Zwembad top, al is speedo verplicht. Klimbos is super gaaf! Voor wandelen/hiken/hardlopen is het zeer matig in deze regio. Overigens is het opvallend hoeveel lege plekken er op de camping zijn.

• 10I.J. Huisken06-08-2022

Super leuke camping; zeker het bezoeken waard!

Super leuke camping in Die, waar twee keer per week een markt is. De camping leent zich uitstekend voor sportieve activiteiten in de omgeving. De camping plekken zijn ruim en sanitair is prima. De ontbijtservice is er fijn en de eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De rivier stond dit jaar wat laag, waardoor kanoën helaas niet mogelijk was. Wel prima kunnen vermaken met bouwen van dammetjes en dobberen in de rivier. Het zwembad is heerlijk voor een koele duik. De kinderen vermaakten zich elke avond bij het sportveld en de rivier. Restaurant is prima, lekker eten. Enige nadeel is de trein die enkele keren per dag langs rijdt. Op de website staat niets vermeld over het nauwe tunneltje dat je moet passeren om de camping te kunnen bereiken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10I. Huisken06-08-2022

Super leuke camping; zeker het bezoeken waard!

De camping ligt in het leuke/gezellige dorpje Die waar twee maal per week een hele leuke markt is te bezoeken. De omgeving leent zich uitstekend voor mooie (berg)wandelingen en sportieve activiteiten. De plekjes op de camping zijn mooi groot en mooi beschut tegen de zon. De kinderen hebben zich prima vermaakt met leeftijdsgenoten en waren elke avond te vinden op het activiteitenveld en langs de rivier. Deze laatste had dit jaar helaas wat minder water, waardoor kanoën helaas niet mogelijk was. Wel heerlijk kunnen dammen bouwen en van de stroomversnelling af. Het zwembad is heerlijk voor een koele duik. De campingeigenaren zijn erg betrokken bij hun gasten en staan iedereen graag te woord. Ontbijtservice was erg fijn en het eten in het restaurant op de camping is prima. Op de website wordt niets beschreven over het nauwe tunneltje dat gepasseerd moet worden om naar de camping te rijden. Enige nadeel is de trein die langs rijdt (ca 6x pd)

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Evelien Jacobs01-08-2022

Geweldig!

Een aanrader! Mooie camping, veel mooie plekken. Wij hadden plaats 65 met veel schaduw en tegenover de faciliteiten. Toiletten worden meerdere malen per dag schoongemaakt, super netjes allemaal! Het zwembad is mooi, goed onderhouden en schoon. Ook mooie voetbalplek, jeux de boulebaan en overkapping voor de jeugd. De rivier heeft geen strandje, maar keien, neem dus waterschoenen mee. Het is er heerlijk toeven om te zwemmen, dammetjes te bouwen en te vissen. De trein en weg die langs de camping lopen hadden wij geen hinder van. Restaurantje had een lekkere kaart, niet te uitgebreid maar gewoon goed. En verse pizza's. Goede prijzen. Animatie gelukkig niet overdadig. Aardige eigenaars, altijd druk aan het werk en heel behulpzaam. Prachtige omgeving. Het is dat wij ieder jaar een andere plek willen bezoeken maar anders kwamen we zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Schep22-06-2022

Erg fijne camping!

Een hele mooie rustige camping met mooi zwembad. Voldoende en schoon sanitair. Heel vriendelijke eigenaar van wie je zelf een plek mag uitzoeken. Ook het personeel van het restaurant is heel vriendelijk. Het geluid van het verkeer van de nabij gelegen weg is hoorbaar maar dat is niet storend. Mooie wandeling op de col de Rousset waar je de Vale Gieren kunt spotten. Met de racefiets kun je deze berg, met veel haarspeldbochten, ook goed beklimmen.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar