Tijdelijk €25 aanbetaling

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Pinède voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

313 Reviews over La Pinède

• 2R. Rijkers03-12-2022

Echt een domper.

Wij hadden een huisje en dit huisje was zwaar verouderd. Het stonk naar rook en muffigheid. Bij aankomst moet je de gehele keukeninboedel controleren (en dit zijn veel items). Doe je dit niet dan ben je verantwoordelijk voor de kosten van ontbrekende onderdelen. Dame achter de balie erg chagrijnig en veel jeugd met harde muziek. Verder een verouderd, vieze camping. Locatie is daarentegen prachtig.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Trijn04-09-2022

Fijne camping

Mooie camping.vriendelijk personeel. Heerlijk warme douchen en warm.afwas water.elke ochtend verse broodjes.mooie omgeving..jammer dat er geen zwembad bij is anders waren het 4 sterren.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Hanny17-08-2022

Leuke camping, teveel (overlastgevende) jongeren

Mooi gelegen camping aan de rivier. Ruime plekken, voldoende schaduw, waterpunt/stroom. Sanitair is iets verouderd maar de vriendelijke schoonmaakster deed haar werk voortreffelijk. Heerlijk zwembad, in de ochtend divers vers gebakken brood, 2 x per week een leuk bandje op het terras. (Nieuwe) eigenaren zijn erg vriendelijk, enthousiast en zitten vol ideeën voor het volgende seizoen. De omgeving nodigt uit: mtb, wandelingen, paragliden, rodelen, canyoning. Het enige nadeel aan deze camping zijn de jongeren die voor serieuze overlast zorgen. Met 12 man tot midden in de nacht voor het chalet, geschreeuw/gekots/harde muziek bij het terugkomen van de pub. We zijn echt wel wat gewend. Maar dit was Cherso maar dan met je ouders mee. Grote mond na aanspreken door eigenaar of anderen. Groep komt er al jaren. Dit is de enige reden om niet weer naar deze camping te gaan. Ik hoop dat ze dit op de rit krijgen, want dan komen we zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Lolo23416-08-2022

Leuk voor de pubers en de ouders.

Deze camping gekozen omdat er veel oudere kinderen zouden zijn. 15+ Dit bleek inderdaad het geval. Al vanaf dag 1 hadden onze kids aansluiting en gingen met een grote groep S avonds de stad in en overdag trokken ze ook veel met elkaar op. Missie geslaagd dus. Leuke gemoedelijke camping. Wij stonden in een Mobile home dicht bij de rivier. Fijn plekje. Schone ruime mobile home. Alleen die picknicktafel met banken mag wel een kussentje hebben😀 al met al een heel prettig verblijf in een prachtig stukje Frankrijk.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Petra14-08-2022

Super!!

Heerlijke camping met veel schaduw. Kinderen hebben veel vrienden gemaakt. Heerlijk gezwommen elke dag . Nieuwe eigenaren doen erg hun best.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Joke & Rene09-08-2022

Leuke Camping, ook voor.jongeren.

Heerlijk camping waar ruimte is voor pubers! Onze dochter en vriendin van 17 hebben een geweldige, gezellige tijd gehad. De vele jeugd was ook de reden dat we naar deze camping gingen. Met een grote groep gaan de jongeren 's avonds naar een pub in de plaats Die. Om half 3 komen ze terug en gaan ze bij de rivier zitten ze doen echt hun best om stil over de camping te gaan, maar met zo:n grote groep valt dat niet mee. Eigenaresse kwam nog met de jongelui praten wat de jongelui zouden willen. Ik hoop dat in de toekomst ook de jeugd op deze camping welkom blijft! Wij hadden een heerlijk chalet, op het rustige gedeelte met veel schaduw. De lattenbodem was kapot, maar toen we dit aangaven werd het gelijk de volgende dag gemaakt. Mooie omgeving. Naar veel uitstapjes is het vaak wel even rijden. We hebben ons prima vermaakt hier!

• 8mianho07-08-2022

Een prachtig gelegen camping direct aan de rivier.

Camping direct aan de rivier, wij waren met 2 volwassenen en kind van 5 jaar en hadden grote tent bij ons. Sanitair wordt regelmatig gereinigd. Kinderen spelen tot laat in de speeltuin, dus daar is het wat rumoerig. Camping trekt veel tieners. Praktische tip: elektriciteitspalen kunnen verder weg staan. Energieke en enthousiaste campingeigenaren, s’ochtends lekkere verse warme broodjes!

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Marie06-08-2022

Schitterend gelegen camping aan rivier nabij dorp

Zeer aangename sfeer, wat klein zwembad. Mensen zijn erg vriendelijk maar bepaalde zaken kunnen nog opgepakt worden zoals groot scherm voor tour te kunnen kijken (zonder storing), storingsvrije en free WiFi, aanbod winkeltje, onderhoud van sportveld en houten vlonders bij stacaravans. Vreemd dat bbq toegestaan is op centrale plekken in deze tijden van extreme droogte en bosbranden.

• 8Patrick R.05-08-2022

Wat een geweldige tijd

Wij komen hier regelmatig en met de nieuwe eigenaren zien wij positieve veranderingen. Het is opgeknapt en schoner wat het verblijf veel aangenamer maakt. De eigenaren zijn positief en vriendelijk en zij hebben de drive om elke keer wat te verbeteren. Ik denk dat zij hier een geweldige camping van gaan maken. De omgeving is prachtig en biedt veel mogelijkheden.

Onze dochter heeft een geweldige tijd gehad omdat er makkelijk contact gelegd kon worden met anderen en er veel andere pubers waren die 's avonds gezellig naar de Ierse pub in Die konden gaan.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Rob en Marian Verhek20-06-2022

Geweldig!!!!

Geweldige camping met een heerlijke plaats aan de rivier de Drome. Samen met onze 2 labradors midden in de natuur. Wij zijn hier nu al ruim 14 dgn. Voor ons de 4e x hier, blijft fantastisch om hier te zijn en te genieten van de natuur en alles wat er te doen en zien is in de omgeving Dit jaar met de nieuwe eigenaren, Claudine en Christophe. Erg Vriendelijke enthousiast en makelijk benaderbaar. Druk bezig met moderniseren, resultaat al duidelijk zichtbaar.!! top. Restaurant is nu in het voorseizoen beperkt open maar prima kaart en vers brood etc te verkrijgen. Ook personeel op de receptie klantvriendelijk en enthousiast. Voor ons een plek van rust en thuiskomen, heerlijk. De camping heeft een mooie en moderne website met info over de omgeving en camping, top!. www.camping- pinede.com

• 8Eetgelegenheden

• SaunaNiet beschikbaar
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • KanovarenBeschikbaar (1)

Afstand in meters