Camping La Pinède

Met oudere kinderen

Fantastisch!!

Kes Houben
20-9-2018

Het was een geweldige vakantie. Kleine camping met heel veel jeugd tussen 12-16 jaar, vooral Nederlanders. Rivier super, mooie activiteiten vanuit camping georganiseerd, denk aan kanoën en moumtainbiken. In het dorp ligt een leuke pub, waar de jeugd allemaal samenkomt. Kortom, een geweldige vakantie!!

Geweldige vakantie

Nicole
14-8-2018

Heerlijke Franse camping!

Niet te groot en alles dichtbij, zwembad, rivier, sportveld, winkeltje.

Gezellig animatieteam.

Wel luidruchtig tot 23.00 uur, omdat dan de lichten van het sportveld pas uit gaan, maar dat stoorde ons niet.

Camping is overigens met caravan (2.30m breed) goed te bereiken, ook via het tunneltje. Overal staat dat de tunnel 2.50m is. Maar dit moet breder zijn, want wij hadden zeker nog 20 cm over aan beide kanten van de spiegels. Tunnel is ook te vermijden (op heen en terugreis) door het station voorbij te rijden en dan meteen rechtsaf te gaan. Vanaf daar staat de camping ook aangegeven met borden.

Via een smal eenrichtingsweggetje kom je dan bij de andere kant vh bruggetje uit. Dus de tunnel kun je vermijden, bruggetje niet.

Veel ondernomen met kinds van 8 tot 13 jaar . Zie tips zoover.

De enige tip die er niet bij staat is het zwem -en vismeer in de bergen:

Le plan d'eau du pas des ondes. 3,- pp.

Fijne camping!

Zina
10-8-2018

La Pinede is een kleinschalige camping in een mooie omgeving. Wij zaten in de bungalow O’hara die, zoals eerder hieronder al genoemd, vrij klein is. Wij hebben hier ons echter niet aan gestoord aangezien wij vooral buiten leefde. Het zwembad was mooi, schoon en overzichtelijk en ook al zaten wij in het hoogseizoen vonden wij het meevallen met de drukte. De rivier is geweldig om in te zwemmen en voor kleine kinderen om in te spelen. Er heerst een gezellige sfeer op de camping en je ziet dat het personeel hard werkt om het iedereen naar zijn zin te maken. Het restaurant is prima alleen mist wel wat professionaliteit. Er zou meer uit te halen zijn met goed en vooral meer personeel die wat meer overzicht heeft waardoor het allemaal wat soepeler loopt. Je moet er overigens wel van houden om met voornamelijk Nederlanders op je camping te staan. Wederom hebben wij ons daar niet aan gestoord. Wij hebben een top tijd gehad en komen zeker terug!

Super vakantie

Van den bosch
8-8-2018

We hebben een stacaravan Ohara geboekt voor 2 weken aangezien we voor het eerst met de hond op vakantie gingen.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en hebben alweer geboekt voor volgend jaar om met eigen spullen(tent) terug te komen.

Noooooooooooit meer!

Ilse
8-8-2018

Stacaravan gehuurd, superkleine slaapkamers. Iets van 40 cm loopruimte om je bed heen. Op zich overheen te komen, want je slaapt er alleen maar. Gereisd met dochter van 7. Heeft zich prima vermaakt. Animatie was prima, wel s avonds nog luid, maar om 23.00 uur was alles stil. Personeel: afstandelijk, hooghartig, en je mag dankbaar zijn als je geholpen wordt. Soms ronduit beledigend naar gasten toe: "jullie Hollanders". Wij hadden gekozen voor zelf schoonmaken van de stacaravan. Dit moest beoordeeld worden met een eindcontrole tussen 8.00 uur en 10.00 uur. Over de tijd kon geen afspraak worden gemaakt. Eerder vertrekken was geen probleem, sleutel in postbus en dan hoorden we het. DOE DAT NOOIT!!! Wij hadden daar stom genoeg wel voor gekozen en een blinkend schone caravan met vast werd als niet proper beschouwd en we konden 80 euro dokken. Dat was uiteraard nooit gebeurd als we er bij waren geweest, dus haal lering uit ons verhaal.

Super fijne vakantie op een leuke camping

Linda Struik
6-8-2018

Fijne camping met vriendelijk personeel die hun best doen voor de gasten. Veel keuze in plekken, van klein naar groot. Riviertje is echt geweldig voor de jonge kinderen.

De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen , supermarkt heel dichtbij.

Duidelijke regels voor de jeugd, waardoor er in de avond/nacht weinig tot geen overlast is.

Soms was de vloer bij het zwembad wel glad.

Perfect voor gezinnen met pubers

Fam k
5-8-2018

Ligging: mooi in de natuur, bij de rivier waar je heerlijk in kunt zwemmen/met een zwemband van stroming af kan gaan . Dicht bij het dorp Die en supermarkten ( 2 km) en genoeg te doen in de omgeving, fietsen, marktjes,bergen,kanoën , waterval,ect

Ideale camping voor gezinnen met pubers, heel veel jeugd !! Die vermaken zich bij het zwembad, rivier en s avonds bij het voetbalveld, animatie of de pub . Veel gezinnen komen er volgens mij voor de pubers regelmatig terug. Ondanks dat heerst er een open sfeer .De eigenaar heeft duidelijke regels ,s avonds na 23:00 is het stil, daarvoor wel rumoerig. Deze camping uitgezocht speciaal voor de kids.

Met kleinere kinderen zou ik deze camping niet hebben uitgezocht

Mobile home schoon , netjes.

Caravans en mobile homes staan kris kras doorelkaar maar dat vinden wij juist gezelliger .

Zwembad oké , mag gewoon een boxershort aan.

Restaurant , was wel druk en in verhouding weinig personeel

Heerlijke camping op zijn frans

De Waard
4-8-2018

Overzichtelijke camping aan een verkoelende rivier, voldoende te doen voor de jeugd. Zwembad is niet groot, te weinig zonnebedden. Sanitair is verouderd maar wel schoon, douche is lauw (bij 30+ is dat prima)

Wij stonden op plek 39, ruime plek en mooi uitzicht over de rivier. De ondergrond is keihard, rotsharingen mee! Diverse plaatsen op de camping zijn erg klein voor het formaat caravan en tent van deze tijd.

Campingwinkel heeft vers brood in de ochtend en andere Lidl producten.

De toegangsweg is inderdaad smal.

Aanrader voor campeerders met kinderen in allerlei leeftijden.

Activiteiten onderandere dammen bouwen, met een band de rivier af, zwembad, kidsclub, pubers kunnen s avonds naar de Ierse pub in het dorp, is wel 30 minuten lopen.

super camping.

Joke Schlepers
12-7-2018

Mooie camping goed sanitair en hele leuke behulpzame eigenaars. super omgeving en echt een aanrader er naar toe te gaan.

Wij hadden het geweldig

Van den Bosch
7-7-2018

Wij zaten in een mobil home (trigano) aan de rivier met een groot terras, prachtig uitzicht. Wij waren er op bridge-vakantie erg leuk. Er waren iedere week 2 excursies door de eigenaar gegeven erg leuk. Mooie camping en goed restaurant.Erg vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pinède in Die, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pinède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.