Kleine hotelsWeer vandaag19°14°

We hebben een aantal aanbieders voor des Alpes voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel des Alpes in het Nederlands

heerlijk Hotelletje midden in het dorpje

danielle.jacobs
10-8-2012

Wat een heerlijk hotelletje is dit. 24 kamers van verschillende afmetingen. Vaste prijzen per kamer. Mooie kamers, volgens mij nog niet zo lang geleden gemoderniseerd. Wij hadden een ruime badkamer met ligbad en douche. Wel wat geluidsoverlast van de straat 's nachts maar dat krijg je als je midden in een centrum ligt. Ontbijt is simpel maar goed verzorgt. Eigenaren zijn zeer behulpzaam. Echt een top hotelletje op een super locatie!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Hotel midden in centrum van Die

Michel
4-9-2011

Gelegen in de schitterende Vecors midden in de hoofdstraat van Die ligt het Hotel Des Alpes. Een klein hotelletje, eenvoudig, maar erg leuk voor één of twee nachten. Kamers zijn degelijk, bedden zijn goed. Parkeren is niet eenvoudig. U moet u auto achterlaten op één van de vaak overvolle parkeerterreinen in de stad en vanaf daar met uw bagage naar hotel lopen (in gunstigste geval 300 meter). De straatjes van Die zijn erg smal, maar als u eenmaal geparkeerd hebt, dan kunt u genieten van van Provenciaalse uitstraling van Die. Eten kan niet in hotel, maar in stadje zijn genoeg leuke restaurantjes welke in de zomer wel vol zitten. Kom dus op tijd of reserveer. Leuke plek om te overnachten in een schitterend gebied.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

centraal gelegen, motor vriendelijk

kris
11-8-2009

vriendelijke eigenaren, motor stalling en centraal gelegen in het stads centrum, lift aanwezig

Gereisd Alleenreizend in juli 2009

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel des Alpes in Die, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel des Alpes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.