Tijdelijk €25 aanbetaling

De Chamarges

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Chamarges voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 51 reviews

6.6VoldoendeScore uit 51 reviews
  • 5.1Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

51 Reviews over De Chamarges

• 6Annemarie14-08-2022

Wij zijn eerder vertrokken

Wij vonden dit geen fijne camping. Een open vlakte, geen sfeer, geen uitstraling, afgebladderde verf. Gelegen aan doorgaande weg die goed hoorbaar was. Sanitair deels erg gedateerd (aan onze kant van de camping geen douches). Camping oogt vervallen en is overgenomen door keten; er is een verfrissingsslag gewenst (en gepland, dus het wordt vast beter). Wij kregen er geen vakantiegevoel en zijn eerder dan gepland vertrokken.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7WLannoye24-08-2021

rustige camping in een sublieme omgeving

We stonden reeds in 2018 en in 2019 op deze camping en de omschrijving in mijn review van 2018 is nog steeds actueel. Wat wel gewijzigd is : de camping is in 2020 niet geopend omwille van familiale toestanden en ondertussen verkocht aan de groep Hutopia. De camping blijft een eenvoudige tweesterrencamping maar wordt toch opgewaardeerd en verbouwd vanaf september. Een bijzonder goede vermelding wil ik aan de nieuwe gerante van Hutopia geven, Carole. Een vriendelijke jongedame die uitzonderlijk goed voor haar gasten zorgt. (tijdens een hevig onweer bezocht ze elke gast om te zien of alles ok was en naar een oplossing te zoeken). Minpuntje : op de camping staan een kleine minderheid marginalen en gezien de camping van buitenaf dag en nacht toegankelijk is wordt er soms gestolen. Waakzaamheid is dus geboden ! Niettegenstaande is deze camping een aanrader.d

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Olivier Korsten18-07-2021

Top camping

Super leuke en gave camping, de rivier ( de Drome ) is heerlijk om lekker af te koelen en heerlijk uit te rusten. De plekken zijn goed en ruim. Het centrum ligt dichtbij en zeker een aanrader om een keertje te gaan kijken! Er ligt een supermarkt tegenover, in 2019 was er op het veld tegenover de camping ook een circus wat leuk was! Rondom een leuke camping en zeker een aanrader!

• 8miep08-06-2020

Leuke rustige camping

Wij zijn hier nu 2x keer geweest. 1 keer september en 1 keer augustus een aantal dagen met de camper. een zwembad , rivier en speeltuin . broodjes service. ruime plekken. De kids wilde de laatste keer langer blijven. En bij rivier kampvuurtje maken. We komen zeker nog een keer terug. Sanitair prima. prijs kwaliteit ook prima.

• 8Rob en Marlies20-05-2020

Geweldig!!!

Fijne camping en niet duur, ligging direct aan de Drome en de doorgaande weg richting Gap. Sanitair is wat verouderd maar alles werkt en is schoon.

• 9metayer martial05-09-2019

propriétaires et terrain supers ,tres bon acceuil

très beau terrain auprès de la drôme ,et rien de négatif j'y viens depuis de très nombreuses années ,avec des propriétaires sympas et très serviables

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Jodi20-08-2019

Meest relaxte camping ooit!

Gastvrije, relaxte camping aan de rand van Die. De sfeer op deze camping is zeer ontspannen, gedraag jij je normaal, dan kan eigenlijk alles. Sanitair is gedeeltelijk verouderd maar goed schoon. Wc papier aanwezig. Restaurant bij de camping is goed. Brood is een dag van te voren te bestellen. Vanaf de camping kun je kanoën. Ooko is er een sportveld en een zwembad, maar je kunt ook in de Drome spelen of afkoelen. Supermarkten op loopafstand. Centrum van Die op ca 1,5 km. Veel mensen komen hier terug en als je hier eenmaal geweest bent, snap je dat ook.

• 7WLannoye29-08-2018

rustige basic camping

We stonden er 5 weken en dit is de meest rustige camping in Die (reserveren niet nodig), zeer gemakkelijke toegang met caravan, camping is vrij basic met oud maar net sanitair, plaatsen in de zon zijn groot (180m²), in schaduw eerder klein (90m²), in groot sanitair allemaal gewone toiletten, in kleinere sanitairs veelal Franse toiletten, camping ligt langs Drome maar veel hoger (geen gevaar voor overstroming), wel toegang tot Drome vanaf camping (startplaats kayak), weinig lawaai op camping, alleen donderdagavond tot 24 u disco, geen last van autoverkeer, weinig last van spoorweg. Eén iets vonden we bijzonder spijtig : barbecue met houtskool is verboden, niet omdat zoals de uitbater ons wijsmaakte omwille van gemeentelijk verbod maar wel omdat de uitbater geen voorzieningen treft waardoor het wel mag. Bij de meeste andere campings in Die is het wel toegelaten. Camping ligt zeer dicht bij grote supermarkten en op ongeveer 2 km van het oude stadscentrum. Toch een aanrader, we keren hier nog terug.

• 9Jodi04-08-2018

Geweldige camping

Camping aan de rand van de plaats Die. Supermarkten en centrum op loopafstand. Er is een zwembad en restaurant/bar. Ligt aan de rivier de Drôme. Eigenaar is super behulpzaam. Enkele toiletgebouwen zijn verouderd maar alles is prima schoon. Er is toiletpapier aanwezig. Plaatsen met zon en schaduwplaatsen. Restaurant is prima. Prima uitgangspunt voor bv de col de rousset en de vercors. Het is een 2-sterren camping dus verwacht geen grote luxe.

• 9BIANCA HARLEY08-07-2018

J'adoooorreeeeee

Calme, ombragé, la rivière qui touche le camping, une méga piscine, un personnel super cool et une carte de snack au top....on s'est régalés

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar