Camping Le Soleil Rouge

Camping Le Soleil Rouge
8,5

4 reviews over Camping Le Soleil Rouge in het Nederlands

Een kleine, nette,rustige camping, met erg lieve Bruno en

Oane en Eefje FEENSTRA,
17-7-2017

Een kleine, nette,rustige camping, met erg lieve behulpzame eigenaren; Bruno en Veronique. Wij hebben genoten.

Nooit meer

Frank
23-8-2016

Goed:de hartelijkheid van de beheerster ,niet goed alle andere zaken zoals:Oude mobile homes ,uitzicht op een kerkhof,geen ontspannningsmogelijkheden(tennisbaan kapot,rest van de sportgelegenheden kapot ,zwemmogelijkheid door middel van een zeer steile weg naar beneden ,een zeer oude vervallen receptie c.q. bar .Mobile home die met schroeven en tape aan elkaar hing .

Kleine, voornamelijk franse, camping. Op de site staat dat er 29 camping plaatsen zijn, maar ondertussen zijn het er nog maar 9, de rest zijn huisjes. Goed overzichtelijk voor kinderen. Kleine summiere speeltuin. Douche is heerlijk warm en ruim, toiletten schoon en goed onderhouden. Restaurant met zowel wat snacks/ pizza's en normaal eten. Geen culinair hoogstandje, maar prima voor een keer. Ook een bar aanwezig. Grootste trekker is het strandje naast de camping. Prima om in te zwemmen qua diepte en langzaam aflopend vanaf het strandje voor kinderen. Ook veel mensen uit de omgeving en het dorpje komen hier relaxen. Veel Fransen en weinig Nederlanders/Belgen. Desaignes heeft een bakker, slager en een mini supermarkt. Lamastre ( 8 min.auto) heeft een o.a. een grote SuperU. Markt in Lamastre is erg leuk. Personeel /eigenaren zijn vriendelijk. Camping is een 3*, maar 2* klopt beter vind ik. Kortom, camping is klein, Frans, kneuterig, leuke zwemplek, niet toeristisch.

kleine camping met prachtig uitzicht

sandra
2-8-2012

het is een kleine camping die iet wat kneuterig/knutselachtig aan doet. we zaten in een chalet. prachtig uitzicht. de chalet zelf was wat gedateerd. maar alles is er wel. prima bedden. neem zelf een lekkere tuinstoel mee want deze ontbreekt wel.

bakker en kleine supermarkt in de buurt. animatie stelt niet zo heel veel voor.ook al merk je dat iedereen echt zijn best doet.

opblaas boot is voor 3 euro te huur. netje voor visjes te vangen is ook erg leuk.

eten op de camping was heerlijk maar ook nog eens gezellig. kinderen kunnen ondertussen tennisspel spelen of eendjes(plastic ) vangen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Rouge in Désaignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Rouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.