Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Ancienne école in het Nederlands

idyllisch

J. Molenaar
14-5-2015

Wat hebben we genoten in l´Ancienne Ecole. Wat een paradijselijke plek en het huis zo sfeervol en gezellig . We voelden ons er meteen thuis. De tuin was schitterend in lentepracht , de vogels zongen uit volle borst, een prachtige groene hagedis bezocht een keer de tuin. We hebben reeën gezien tijdens wandelingen in de omgeving , een eekhoorn de weg over zien steken en roofvogels zien zweven. We hebben echt ons hart helemaal verpand aan dit huis en de mooie omgeving. We komen graag terug!

Gereisd Anders in mei 2015

inspirerende, rustige plek

Margreet Wieringa
30-6-2014

Deze oude school is een heerlijke plek als je rust zoekt, inspiratie en sfeer. Alles wat we in de twee weken dat we er waren nodig hadden was aanwezig. Het is niet een huis waar alles clean en netjes is, maar wel warm en sfeervol huis. In Desaigne kun je de belangrijkste boodschappen doen, maar daarvoor moet je wel eerst 7 km de berg af. In Lamastre (15 km rijden) is een supermarkt en af en toe een markt waar je van alles kan vinden.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ancienne école in Désaignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ancienne école zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.