Tijdelijk €25 aanbetaling

Ancienne école

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Ancienne école voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews

8.5FantastischScore uit 2 reviews
  • 8.5Inrichting
  • 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Ancienne école

• 9J. Molenaar14-05-2015

idyllisch

Wat hebben we genoten in l´Ancienne Ecole. Wat een paradijselijke plek en het huis zo sfeervol en gezellig . We voelden ons er meteen thuis. De tuin was schitterend in lentepracht , de vogels zongen uit volle borst, een prachtige groene hagedis bezocht een keer de tuin. We hebben reeën gezien tijdens wandelingen in de omgeving , een eekhoorn de weg over zien steken en roofvogels zien zweven. We hebben echt ons hart helemaal verpand aan dit huis en de mooie omgeving. We komen graag terug!

• 8Margreet Wieringa30-06-2014

inspirerende, rustige plek

Deze oude school is een heerlijke plek als je rust zoekt, inspiratie en sfeer. Alles wat we in de twee weken dat we er waren nodig hadden was aanwezig. Het is niet een huis waar alles clean en netjes is, maar wel warm en sfeervol huis. In Desaigne kun je de belangrijkste boodschappen doen, maar daarvoor moet je wel eerst 7 km de berg af. In Lamastre (15 km rijden) is een supermarkt en af en toe een markt waar je van alles kan vinden.

Vakantiehuis Ancienne école info

Soort hotel