Camping de Lyon ****

6,1

51 reviews over Camping de Lyon in het Nederlands

Nooit meer!

A&C, 4-11-2017

Verbinding met centrum van Lyon prima. Ook goede uitleg bij receptie. En vriendelijk personeel.

Camping was meer een verwaarloosde parkeerplaats. Sanitair oud en vies. Zwembad was meer een urinebad.

Controle op inkomende gasten was er niet. Wij zouden 4 nachten blijven maar aangezien er veel gispy's om ons heen stonden zijn wel na 3 nachten weggegaan.

Basic

Maureen vandenberghe, 12-8-2017

Camping is goed gelegen om Lyon te bezoeken. Vlotte verbinding met openbaar vervoer. Niet duur. Daarmee is ook alles gezegd. Te weinig en slecht onderhouden sanitair als grootste mankement. Zwembad niet getest.
Indigo Lyon., Responsable E commerce, 22-8-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het schoonmaakteam probeert het sanitair zo schoon mogelijk te houden. Zij maken het 4 keer per dag schoon. Helaas is dit niet altijd genoeg, maar wij geven uw feedback door zodat er verbeteringen optreden.

Nooit meer

Kim, 10-8-2017

Voor doorreis misschien ok maar niet voor meerdere nachten.

Wij zouden 5 nachten blijven maar gaan na drie nachten weg.

Sanitair ongelooflijk vies en goor, de schoonmaker was net geweest maar die kunnen ze per direct ontslaan moet zijn ogen uit de kop schamen.

Maandverband wat blijft liggen in de douches toiletten stinken naar urine.

Totaal geen animatie voor de kids 1 klein speeltuintje dus wij vertrekken morgenochtend weer

Beste gast,

Het spijt ons om te horen dat de camping niet naar wens was voor u.

Het schoonmaakteam maakt het sanitair 4 keer per dag schoon. Helaas gaat niet elke klant respectvol om met de omgeving. We geven uw feedback door aan het team, zodat we ons werk kunnen verbeteren.

Nooit meer.

Fam kroesje, 7-8-2017

We hebben hier als tussen stop 1 nacht geslapen.

Stonden tussen de bbqende Roemenen,die ook nog lekker de radio erbij aan hadden.

Gelukkig was het niet al te warm en konden we binnen zitten.

Gespannen sfeer ,niet echt relaxed camping sfeertje.

Nooit meer dus, zelfs niet voor 1 nacht!

Beste gast,

Vervelend dat het verblijf op de camping niet naar wens was. Onze excuses hiervoor.

Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat het rustig blijft op de camping.

Bah! Nooit meer!

A, 6-8-2017

Vorig jaar zijn we hier ook geweest; alles keurig in orde. Dit jaar; bedwantsen! Ik zat helemaal onder de beten. Wel direct een ander mobile home gekregen; nieuwer, luxer, met airco en veel ruimer. Veel achterstallig onderhoud; kapotte stoeltjes bij het zwembad, losse plank bij de ingang van het zwembad, veel klachten over de staat van de mobile homes. Veel geluidsoverlast door seizoensarbeiders (harde muziek enz.) Erg veel seizoensarbeiders die op de camping verbleven, dit geeft toch een hele andere sfeer. Ze hadden het na werktijd erg druk met bier drinken en naar de vrouwen loeren. Een super lokatie om Lyon te bezoeken maar volgend jaar ga ik hier niet meer heen. De planning met deze camping is dat binnen 2 jaar de heleboel opgeknapt wordt. Nog even geduld dus.

Hallo,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Het spijt ons over wat er tijdens uw verblijf is gebeurt. De mobilhome is behandeld en ik kan u verzekeren dat er geen insecten meer zijn. We doen ons best om de camping zo stil mogelijk te houden.

prima tussenstop camping

inge, 1-8-2017

Prima camping voor tussenstop. Je kan de caravan aangekoppeld laten en in de ochtend vanaf 6.00 uur vertrekken. Direct aan de snelweg maar vindt het geen 4 sterren waard.

Nooit meer

Dimitry, 26-7-2017

Gestopt op doortrek naar het zuiden was geen camping maarvverblijfplaats voor seizoenarbeiders werden geplaatst geen vakantiegevoel eerder gespannen sfeer
Het campingpersoneel, Responsable Réservation, 17-8-2017

Hallo,

Dank voor het delen van uw ervaring.

We zijn een beetje verrast door uw opmerkingen, omdat we een team hebben die relatief jong en dynamisch is. Wij zullen hen deze opmerkingen laten weten, zodat we elke klant met een lach en enthousiasme blijven ontvangen.

Het campingpersoneel

Ligt vlak naast de snelweg (overigens geen last van geluid).

Goedkope benzinepomp vlak voor de camping. Een Auchan op loopafstand. Bushalte bij de rotonde voor de camping. Diverse eetgelegenheden vlakbij.

Het zwembad is om deze tijd van het jaar nog niet open.

Je mag op de camping gaan staan waar je wilt. Dit kan vaak ook zonder de caravan af te koppelen. 's Morgens zit je direct weer op de snelweg.

Camping Team, Responsable E commerce, 1-8-2017

Goedendag,

Hartelijk dan voor het delen van uw ervaring.

Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf en ook geschikt vindt voor een kort verblijf.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Doortrekcamping

Kyra, 5-2-2017

Prima doortrek camping voor een nacht in de winter.

Vriendelijk ontvangst.

Verwarmd sanitair.

Mooie plaatsen aangekoppeld te gebruiken.

Bushalte voor de cp.

Wifi werkt van het hotel accord grappig maar werkt prima.

Goede plek voor citytrip lyon

Maartje, 13-8-2016

Mooie camping, vlakbij snelweg maar de kampeerplaatsen zijn gunstig gelegen waardoor je de weg zelden hoort. Mooie plaatsen met veel bomen. Douches zijn wat klein, maar goed genoeg. Personeel Is erg behulpzaam. Met de bushalte om de hoek Is dit een ideale plek om lyon te ontdekken. Bus gaat tot laat terug, dus uit eten gaan In lyon Is ook geen probleem. De Beaujolais Is ook om de hoek en een aanrader om doorheen te rijden. Enige minpunt van de camping Is het zwembad wat klein Is erin waar je de snelweg wel erg goed hoort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Lyon in Dardilly (Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Lyon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping de Lyon scoort een 6.06 uit 10 op basis van 59 reviews.