Camping de Lyon

4.9Matig

Frankrijk, Rhône - Alps, Dardilly (Rhone)

4.9Matig

• 4.3Eetgelegenheden
  • 3.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

75 reviews over Camping de Lyon

• 2019
    4Egbert16-10-2019

Camping sluiten

Helaas water afgesloten, electrokast was gesloopt. Stroomkabel lag in het gras, afgedopt met tape. Geen buiten verlichting. Om 07.00 uur hoop bouwverkeer en motorlawaai van achteruitrijdende shovels (alarmpiepjes) ivm opbouwen van chalets. WiFi werkte alleen bij receptie, alleraardigste dames. Bij wandelen over deze bouwplaats oppassen voor hondenpoep aan je schoenen. Met de camper parkeren op een normale parkeerplaats was eigen beter geweest.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Erna19-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Ik heb er niet gegeten, gezwommen noch gebruik gemaakt van het sanitair. Maar gebivakkeerd in het bos in een heerlijk klein huisje. Gewoon mooie vakantie gehad! 10 dagen hoogseizoen voor nog geen 700 euro in Frankrijk. Ik had er mijn bedenkingen over maar heb het prima naar de zin gehad! Heel aardige mensen bij de receptie . Goede busverbinding en binnen een half uur in centrum Lyon. Een huisje met alles erin wat je nodig hebt. Keurig schoon bij aankomst. Helemaal niets te klagen!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4W. Riezebos03-08-2019

Achterstallig

Erg achterhaalde camping die zijn 4 sterren tijdelijk maar eens terug moet brengen naar 2 sterren. Eerst alles grondig restaureren en pas dan weer 4 sterren voeren! De huurtent was keurig en de matrassen super, dus wat dat betreft helemaal tevreden. Sanitair ernstig verouderd, stacaravans staan onder overgroeiende takken en worden deels bezet door werkvolk wat de campingsfeer niet ten goede komt. Eten op de camping is prima, maar in verhouding te duur. Jammer, want de ligging is perfect, dus er valt zeer zeker wat van te maken na een flinke investering. Zolang dat niet is gedaan 2 sterren voeren en eerlijk communiceren. Zwembad is erg klein en toont ook niet.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6HB26-07-2019

Prima voor onderweg

Op de terugweg vanuit Spanje hebben we hier met onze caravan overnacht. Ondanks de slechte reviews toch de gok gewaagd en niks mis mee voor een nacht. Geen idee wie de camping 4 sterren heeft gegeven, want dat is het zeker niet. Jammer, want de ligging is prima tov de snelweg, er is genoeg ruimte om er een topcamping van te maken. Maar nu is er vooral veel achterstallig onderhoud, de begroeing groeit in het wilde weg, daardoor zijn de plekken ook verschillend van grootte. Wij waren op tijd en mochten zelf een grote plek kiezen, met schaduw. Anderen waren minder gelukkig qua plek. Het zwembad was schoon, maar piepklein en bomvol. Zwemmen zat er niet in. Restaurant daarentegen was leuk bedacht, als een soort boomhut. Eten was duur, duurde lang, maar wel lekker.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Vrinds05-07-2019

Prima

Wat een vriendelijke ontvangst bij deze camping. Het sanitair is wel wat veroudert maar wordt wel 2x per dag grondig schoongemaakt. Vanuit de camping Lyon bezoeken is goed te doen. Met bus en metro zo'n half uurtje. De meiden van de receptie helpen je ook aan alle info over de stad. Restaurant is prima, en ook de bediening is daar prima.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 4Anneke groot smit15-06-2019

De ligging is ideaal maar dat is dan ook alles

Door reis camping heel gedateerd kranen bij plaatsen kwam geen water uit douches vies en stinken wel warm water. Restaurant smerig .maar de pizza ging wel .voordeel is dat het dicht aan de snelweg ligt

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    4Martens16-08-2018

Voor door reis

Echt oud. Zwembad was ook niets denk als ze het testen op veiligheid dat het er niet door komt. Ook heel veel chloor erin. Verder niets te beleven op de camping echt alleen goed genoeg voor tussen stop 1 overnachting maar meer niet. Wij hadden 2 nachten geboekt maar uiteindelijk maar 1 gebleven.

• 5Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 3ElMa12-08-2018

Nooit meer!

Wij hadden voor 1 nachtje, op doorreis naar huis, een mobile home geboekt. We hadden deze overnachting via de website van de camping geboekt. De website zag er goed en verzorgd uit en als je de tekst leest en de referenties die onder aan de pagina staan, denk je dat je een prima camping geboekt hebt. Toen we eenmaal het terrein op reden was die goede indruk al voor een stuk verdwenen. Bij aankomst in de mobile home bleek al gauw dat we een afgeleefde caravan hadden gekregen. De bekleding van de nepleren bank was totaal afgesleten, er zaten vochtplekken op de muren van de slaapkamers, er was behoorlijk wat ongedierte in de caravan en er hing een penetrante geur in de gehele caravan met name in het toilet en het badkamertje. Met deze ervaring en ook nog eens het feit dat we tussen de seizoenarbeiders stonden, was het vakantiegevoel ver te zoeken. Gelukkig ging de slagboom 's morgens om 06.00 al open zodat we op tijd weer konden vertrekken

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 5Bakker07-08-2018

Voor tussenstop prima, meteen naast de snelweg.

Voor 1 nachtje prima, ligt vlak langs de snelweg, ruime plaatsen ( mag je zelf uitkiezen). Een zwembad ( klein) waar de kinderen zich prima voor 1 dag kunnen vermaken. Vond het er niet erg schoon uitzien, het water niet en ook om het zwembad heen niet. Sanitair is aan vernieuwing toe! Personeel bij inchecken erg vriendelijk.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 5Melissa27-07-2018

Hooguit nog eens voor 1 nacht

Wij zijn hier 1 nacht verbleven, voor die ene nacht was t prima; heel vriendelijk personeel, klein zwembad en voldoende ruimte. Je mocht zelf je plek kiezen en veel schaduw. Maar t sanitair was erg verouderd en vies.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

4 tips over Camping de Lyon

• Stift, 07-06-2014 Rapporteren

Deze camping alleen gebruiken op doorreis en zeker niet om de stad te bezoek of langer te verblijven.

• Ronald, 15-08-2012 Rapporteren

Voor enkel een nachtje als men wilt verder of terug gaan dan is het ok.

Voor bijna 35,- per nacht kun je ook bij andere campings terecht.

• Jan, 23-09-2012 Rapporteren

De Auchant aan de andere kant van de snelweg heeft goedkope diesel. Was maar enkele centen duurder dan Luxemburg! Ook het Esso tankstation bij de ingang van de camping is goedkoop. Je kunt met openbaar vervoer naar Lyon of met de auto. Het parkeren in de parkeergarages is eenvoudig en kost ongeveer E 2 per uur.

3 vragen over Camping de Lyon

• Frank, 20-01-2013 Rapporteren

Bus

Hoe lang doet de bus erover om vanaf de camping naar het centrum te rijden? En wat kost de bus?

Bas, 29-07-2013

spiekerplus, 08-01-2013

537 km 5 uur rijden

• maes., 15-01-2012 Rapporteren

openingsuren

hoelaat gaat de kamping open en s'avonds dicht

f.masthoff, 26-07-2012

Volgens mij was de slagboom open om 7 uur en weer dicht om 22 of 23 uur. De receptie was denk ik tot 20 uur wel open.

Camping de Lyon info

• SchaduwplaatsenAanwezig