Camping Les Lavandes

Laatste review

Heerlijk relaxed campingsfeer

Richard Somers,
20-9-2016

Heel fijn en behulpzaam personeel, goede sanitair, goede prijs kwaliteit verhouding, dagelijks heerlijk brood, grote campingplekken met veel schaduw.

Kenmerken

20-9-2016

Fantastische leuke kleine camping

Ben van den Bisen
23-8-2016

Geweldig leuke kleine camping. Leuk zwembad en prachtig terras. De eigenaars zijn ontzettend aardige mensen. We overwegen om deze camping als vaste uitvalbasis te gaan gebruiken om onze vakanties te vieren.

Campingplaatsen zijn veelal in de schaduw, badhuis wordt goed schoongehouden. Je kunt op het terras een eenvoudig menu krijgen met een fantastisch uitzicht.

Een tip is wel dat in het kleine badhuis de hurkwc's vervangen zouden moeten voor normale wc's. In het grote badhuis zijn overigens de wc's wel normaal.

Rust in de Ardeche

Douwe
25-1-2016

Prachtige camping in de Ardeche. Net buiten alle drukke plaatsen. Vanaf de camping kun je goed naar het Ardeche gebied.

Omgeving is fantastisch. Weg naar de camping is smal met een redelijke helling. Bijna alle plaatsen met schaduwmogelijkheid.

Fantastisch, relaxed

Richard Somers
23-8-2015

Deze kleinschalige camping heeft veel schaduwrijke plaatsen, een zeer vriendelijke bediening. Op de camping mag gebarbecued worden, huisdieren zijn toegestaan. Het sanitair is erg schoon en wordt goed bijgehouden. Wij hebben zelf 2 weken buiten onder de sterren geslapen op een lekker dik luchtbed. Voor klachten of vragen kan je bij Jean-Pierre en Yvet terecht. Hoewel er niet aan animatie gedaan wordt voor de kinderen, is deze camping dusdanig kindvriendelijk dat je zonder problemen je kinderen op pad kan sturen bijv. naar het zwembad. Er is ook een restaurant, waar pizza's, patat en in de avond menu's worden geserveerd.

De afdaling naar het stuwmeer is een aanrader. Verder is deze camping een heerlijke basis om vanuit daar allerlei leuke gelegenheden in de buurt te bezoeken, zoals het bezoeken van grotten, de winkeltjes bij Vallon Pont D'Arc, zwemmen onder de Pont D'Arc, vissen bij Vogues, Ruoms, kanoen bij Isla Cool Douce.

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Heerlijke plek om te ontspannen

Bibi
30-7-2015

Was behoorlijk warm ,1x zelfs 43 graden.Eten op de camping was top net als de eigenaren en het personeel.schone toiletten en doche etc.Veel gezwommen in het zwembad en rivier waar je 30 min moet voor rijden maar dat was het waard.Lekker grote super markten in aubens bijv.Bij dorpje lucas bevind de spar als je snel wat nodig had. Stokbrood ,koffiebroodje,chocolade gewone croissant kon je de avond ervoor bestellen bij restaurant op de camping. Eerste week rustig de twede week was de camping vol bijna.Veel Nederlanders, België, Fransen.Miste alleen eu de boules veldje.1x de week kon je eventuel met andere camping gasten patat met kip of mosselen eten en er was muziek bij het restaurant en je zat aan lange tafels.

Geweldige, rustige camping!

Familie Harbers
22-7-2015

Kleine camping met veel schaduwplekken. Mooi zwembad, gezellig terras. Sanitair was redelijk nieuw en prima schoon! Darbres is een klein dorpje. De camping ligt in het rustige gedeelte van de Ardèche. Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt fietsen met een racefiets/mountainbike. Ook zijn er veel wandelmogelijkheden. Voor boodschappen kun je 15 kilometer verderop, in Aubenas, allerlei winkels vinden. Een bakker zit op 5 kilometer afstand. Vanaf juli kan er brood besteld worden op de camping.

Geweldige camping, verdeeld over 3 laantjes, een soort kleinschalige terassencamping, 73 staanplaatsen. Schoon en netjes sanitair (2x per dag gereinigd) De eigenaren Jean-Pierre & Yvette zijn schatten, ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Ze zetten desnoods je caravan met de tractor op je plekje. Ze geven je het gevoel dat je echt welkom bent. Het eten is er goed en betaalbaar en het personeel is er erg vriendelijk. Als je op het terras iets komt drinken, serveren ze er een bakje nootjes of chips bij. Het is een rustige camping, een goede plek om tot rust te komen. Bij het toiletgebouw,terras (met huis-papagaai) en zwembad is er een gezellige niet storende bedrijvigheid. Dit jaar is het hele terras opgeknapt met nieuw meubilair en schilderwerk. Het zwembad is eenvoudig en netjes, mag wel wat opgeknapt worden. Brood is de dag van te voren te bestellen aan de bar. Wij zijn er nu voor de 4e keer geweest en we komen zeker terug voor een 5e en 6e keer!

Mooie, schone camping

Jitske de vries
13-8-2014

De camping ligt op een mooie plek, is gezellig en heeft heerlijk schoon sanitair. Wat ook prettig is, is het babybadje op goede hoogte in het sanitair gebouw. Het zwembad is ruim, maar wel koud. Het kinderbadje is iets minder onderhouden en ligt enigszins weggestopt in het hoekje. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Darbres zelf stelt niet veel voor, maar in de omgeving zijn plaatsen genoeg voor een boodschap. Al met al een hebben bij hier een heerlijke vakantie gehad.

Prettige kampeerervaring

emmenel
13-8-2014

Een prettig levendige camping in een mooie heuvelachtige omgeving. De eigenaars zijn vriendelijk en de hele dag actief om de camping te runnen. De camping is schoon, goed verzorgd en voorzien van een zwembad met lig(stoelen). De eigenaresse wist precies de wensen die we in onze reservering hadden aangegeven, waardoor we een fijne plek kregen. Ook werden we voorzien van allerlei folders over activiteiten in de omgeving. In de directe omgeving is Aubenas een prima stad met grote winkels. Een dagje Valence is wat verder rijden, net als de grotten in de omgeving van de rivier de Ardeche. We hebben ons hier prima vermaakt en zetten deze camping op onze lijst van prettige ervaringen.

Fijne camping

Fam. Verhagen
12-8-2014

Bij toeval op deze camping terecht gekomen. Leuke, kleinschalige camping waar de kinderen lekker rond kunnen lopen. Sanitair is erg netjes. Eigenaren zijn streng met regels, maar daardoor ziet de camping er wel tiptop uit. Zwembad is prima. Peuterbadje is verouderd en staat in een hoek. Eten is erg goed, vooral de pizza's! In het dorpje Darbres is weinig te beleven, daarvoor moet je echt een stukje rijden. Voordeel is wel dat je niet middenin het toeristische gedoe zit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lavandes in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lavandes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.