Villa Le Pont

Villa
Villa Le Pont
8,8

49 reviews over Villa Le Pont in het Nederlands

Mooie lokatie en ruime woning.

Fam. Vonken
29-6-2013

De ligging is perfect, zeker voor die van rust houden.

De woning is ruim en van veel gemakken voorzien.

De tuin is heerlijkmet veel plekjes om in de zon of juist de schaduw te zitten. Ook is deze omheind, zodat kinderen hun gang kunnen gaan.

Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Geweldig vakantiehuis!

Mark van Bergen
6-6-2013

Dit vakantiehuis is gewoon perfect. Het ligt in een rustige omgeving, langs een rivier met waterval! en toch dichtbij de trekpleisters in de Ardeche. De woning heeft een zeer mooie en moderne inrichting en is van alle gemakken voorzien. Voor en gezin met (kleine) kinderen is alles aanwezig, zelfs heel veel speelgoed en spelletjes. De tuin is heel erg groot en de trampoline, schommel, enz. zijn erg vaak gebruikt terwijl wij (de ouders) lekker op de ligbedden lagen. Echt een aanrader, met recht de oorkonde gewonnen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Het was weer geweldig!

Rob en Jantine
30-5-2013

Ondanks dat het weer wat minder was hebben we heerlijk genoten van het huis en de omgeving! De cave bezocht en heerlijk uit eten geweest. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2013

Ultieme vakantieplek

Petra
15-5-2013

De villa ziet er prachtig uit, mooi ingericht, bedden opgemaakt bij aankomst en schoon. De tuin is mooi, leuk voor kinderen met trampoline, zandbak en schommel. Er staan heerlijke relax stoelen.

De omgeving is rustig, klein dorpje op loopafstand, verder een waterval net buiten de tuin. Voor boodschappen moet je een half uurtje rijden, de bakker is wel dichterbij, op 6 km. Een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. Leuke stadjes zoalsRomaine, Ruoms, Thueyts, Balazuc en Montelimar.

De villa is zeer kindvriendelijk, kinderbedje, box en kinderstoel zijn aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Actieve vakantie

Marcel Frijns
25-4-2013

In het vroege voorjaar naar de Ardèche. Heerlijk biken, kanoën op de rivier en genieten van het weer. Dat was het plan. Startpunt, Villa Le Pont in Darbres. Wat een heerlijk huis staat hier op je te wachten. Alle luxe van thuis (WiFi, vaatwasser, digitale televisie, etc.) gecombineerd met een grote open haard, om het huis warm te stoken, maar natuurlijk ook een heerlijk Frans wijntje en een kaasje van de markt, op de veranda in het lentezonnetje. Een echte aanrader, voor een actieve vakantie, maar ook in de zomer lijkt het ons hier heerlijk toeven.

Gereisd met vrienden in april 2013

Topbestemming

Geert Boersema
25-3-2013

Villa Le Pont verdient met recht de titel "Topbestemming". Het huis ligt net buiten het dorpje Darbres, lekker vrij. Hebben heerlijk gewandeld op het plateau de Coiron, om na een heerlijke dag buiten, 's avonds te genieten van het huis. Gezellig bij de open haard een wijntje, met een stokbroodje en een stukje kaas! Super!

Geert en Netty Boerma

Gereisd met partner in januari 2013

Fantastische vakantievilla!

Nanda Zee
      7-3-2013

In een koude wintermaand hebben wij hier heerlijk (werk)vakantie gehouden. De houthaard was een leuke bonus!

We moesten wel flink stoken, want het is wat isolatie betreft echt een zomerhuis.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Sportieve vakantie in de Ardèche

Wijnand van Veen
      19-2-2013

Dit jaar met 6 kerels naar de Ardèche, voor een mountainbike vakantie. Heerlijke plek, met alle luxe van thuis. Vaatwasser, WiFi, NL tv, etc. het is er "gewoon" allemaal. Vanuit het huis 's ochtends op de mountainbike naar Lussas voor een baquette is een lekker tochtje. Gelijk vanaf het huis kun je heerlijke tochten maken door het glooiende terrein. 's Avonds in de woonkeuken heerlijk genoten van de open haard, met een wijntje bij de hand. Erg leuke bestemming!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Sportieve vakantie in de Ardèche

Willem van Vooren
      19-2-2013

Begin dit jaar naar Darbres, Villa Le Pont, voor een sportieve vakantie. Het huis, Villa Le Pont, biedt alle gemakken van thuis. Van draadloos internet, een vaatwasser, tot NL televisie en radio. Daarnaast is er ook een grote open haard aanwezig, om 's avonds een lekker wijntje bij te drinken in de grote gezellige woonkeuken. De bedden zijn van Nederlands formaat en slapen fantastisch. Vanuit het huis hebben we met 6 kerels heerlijke mountainbike tochten gedaan door de glooiende omgeving. Direct vanuit het huis kun je aan de bak, met een klimmetje. 's Ochtends een tochtje naar de bakker in Lussas is super!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Droomhuis in de Ardeche!

Truusje Brussaard
      30-8-2012

Dit prachtige huis in de Ardeche is de moeite waard voor groot èn klein.Huis en tuin zijn van alle gemakken voorzien.Overcompleet.Gelegen in een rustige omgeving,maar toch met alles in de buurt.Het is de lange autorit meer dan waard!Wij gaan zeker terug om ook in andere jaargetijden van deze heerlijke vakantie te genieten.(ons reisgezelschap bestond uit: oma (78),vader,moeder,zoon(5) en 2 dochters (3).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Pont in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.