Villa Le Pont

6 reviews over Villa Le Pont in het Nederlands

Prachtige natuur

Simon Krimp
27-10-2013

Op aanraden van vrienden van ons, zijn we dit jaar eens naar de Ardèche gegaan om te wandelen. Ons tijdelijke logeeradres, Villa Le Pont. In één woord, een topadres. 's Morgens wakker worden, met het geruis van een waterval op de achtergrond, om dan in het najaarszonnetje in de tuin te genieten van een vers gebakken croissant. Vervolgens onze rugzak ingepakt om één van de vele wandelroutes op het plateau de Coiron te lopen. Kastanjes rapen, die we 's avonds in de heerlijke open haard poften. De kleuren die de natuur in de omgeving in oktober heeft zijn werkelijk prachtig. Of gewoon even lekker slenteren op de markt van Vallon Pont d'Arc of uit eten in Vogúë, bij l'Esparat, ook echte aanraders. Villa Le Pont is een heerlijke uitvalsbasis voor allerlei vertier. Tot snel, Simon.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Actieve vakantie

Marcel Frijns
25-4-2013

In het vroege voorjaar naar de Ardèche. Heerlijk biken, kanoën op de rivier en genieten van het weer. Dat was het plan. Startpunt, Villa Le Pont in Darbres. Wat een heerlijk huis staat hier op je te wachten. Alle luxe van thuis (WiFi, vaatwasser, digitale televisie, etc.) gecombineerd met een grote open haard, om het huis warm te stoken, maar natuurlijk ook een heerlijk Frans wijntje en een kaasje van de markt, op de veranda in het lentezonnetje. Een echte aanrader, voor een actieve vakantie, maar ook in de zomer lijkt het ons hier heerlijk toeven.

Gereisd met vrienden in april 2013

Sportieve vakantie in de Ardèche

Wijnand van Veen
19-2-2013

Dit jaar met 6 kerels naar de Ardèche, voor een mountainbike vakantie. Heerlijke plek, met alle luxe van thuis. Vaatwasser, WiFi, NL tv, etc. het is er "gewoon" allemaal. Vanuit het huis 's ochtends op de mountainbike naar Lussas voor een baquette is een lekker tochtje. Gelijk vanaf het huis kun je heerlijke tochten maken door het glooiende terrein. 's Avonds in de woonkeuken heerlijk genoten van de open haard, met een wijntje bij de hand. Erg leuke bestemming!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Sportieve vakantie in de Ardèche

Willem van Vooren
19-2-2013

Begin dit jaar naar Darbres, Villa Le Pont, voor een sportieve vakantie. Het huis, Villa Le Pont, biedt alle gemakken van thuis. Van draadloos internet, een vaatwasser, tot NL televisie en radio. Daarnaast is er ook een grote open haard aanwezig, om 's avonds een lekker wijntje bij te drinken in de grote gezellige woonkeuken. De bedden zijn van Nederlands formaat en slapen fantastisch. Vanuit het huis hebben we met 6 kerels heerlijke mountainbike tochten gedaan door de glooiende omgeving. Direct vanuit het huis kun je aan de bak, met een klimmetje. 's Ochtends een tochtje naar de bakker in Lussas is super!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Fantastisch vakantiehuis

Peter en Evelien Wubben
11-5-2011

Dit jaar in april richting de Ardeche, naar Villa Le Pont, samen met een paar vrienden. Wat een heerlijk huis om te vertoeven. Aan alles is gedacht van een loungeset op de prachtige veranda, tot aan een opgemaakt bed bij aankomst. We hebben genoten van deze plek, van waaruit we heerlijk hebben gewandeld en gefietst. Ook de markt in Vallon Pont d'Arc is zeker de de moeite waard, net als de grotten van Aven de l'Orgnac.

Tot de volgende keer!

Peter en Evelien

Gereisd met vrienden in april 2011

Heerlijk genoten

Bas
26-8-2010

Wij hebben heerlijk genoten van de rust in dit fijne huis. In de omgeving hebben zijn leuke dingen te doen. Reken er wel op dat je altijd met de auto een stukje moet rijden voor je er bent.

Alles is aanwezig en zelfs een wasmachine is fijn om erbij te hebben. Ook de nederlandse tv is erg fijn.

Daarnaast zijn er fijne bedden, is de airco goed en is het heerlijk vertoeven onder de veranda

Kortom; een topweek, in een tophuis.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Pont in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.