Villa Le Pont

4 reviews over Villa Le Pont in het Nederlands

Super plekje!

peter
19-5-2015

Heerlijk relaxt huis met een fantastisch uitzicht. Mooie veranda waar ook met minder weer het goed vertoeven is! Heerlijk geslapen en genoten van de vele vogels die te horen waren. Fantastische plek van waaruit we de Ardèche hebben leren kennen!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Genoten van Villa Le Pont

Sepp en José
2-3-2015

Afgelopen zomer zijn wij met ons gezin heerlijk op vakantie geweest in Villa Le Pont. In het dorpje Darbres ligt dit fantastische vakantieplekje, om echt tot rust te komen. Vanuit het huis hebben we kano gevaren op de Ardèche, zijn we naar verschillende markten in de omgeving geweest en nog veel meer. We komen graag nog eens terug. Wat een heerlijk huis om te vertoeven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Fantastische vakantievilla!

Nanda Zee
7-3-2013

In een koude wintermaand hebben wij hier heerlijk (werk)vakantie gehouden. De houthaard was een leuke bonus!

We moesten wel flink stoken, want het is wat isolatie betreft echt een zomerhuis.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Heerlijk vakantiehuis!

Fam. Van Ieperen
1-9-2011

Villa Le Pont is een heerlijk vrijstaand huis om vakantie te houden. Gezellig ingericht, ruimte genoeg voor iedereen, airco voor warme nachten, lekkere bedden en vooral compleet ingericht. Om het huis een heerlijke tuin (met palmboom, zwembad en ligstoelen!) en ruimte genoeg voor parkeren van auto's. Vooral het overdekte terras is s'avonds heerlijk om te zitten. In de omgeving is veel te zien en te doen. Door het stralende weer (tot 35 graden) hebben we er twee heerlijke weken gehad. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Pont in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.