Villa Le Pont

13 reviews over Villa Le Pont in het Nederlands

In één woord Geweldig

Riny Mabelis,
3-7-2018

Prachtig huis op mooie en landelijke locatie. Zwemwater in de Buurt. Grote tuin om te relaxen met zwembad. Schitterende omgeving voor trips. Karakteristieke dorpjes en natuurlijk de Pont 'd Arc de natuurlijke brug over de Ardeche. Leuke plaats als Aubenas met leuke markt op zaterdag dichtbij. Geen negatieve punten.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk verblijf in mooi gebied!

Annemieke,
29-9-2017

Huis biedt een heerlijk verblijf en is van alle gemakken voorzien. Prima vertoeven ook als gezin met jonge kinderen. Wij verbleven er met drie personen. Woonkeuken werd door ons het meest gebruikt én de zitplaats buiten.

Let op bij gasfornuis gebruik. De vlammen zijn vrij groot. Verder is de keuken van alle gemakken voorzien.

Woonkamer prima noot: tv ontvangst is voor verbetering vatbaar, maar wellicht komt dat ook door de bergen. Wifi was goed.

Slaapkamers: prima bedden. Een slaapkamer voorzien van wastafel en een heeft een balcon met glazen pui waar je prima kan zitten als het fris is en de zon schijnt!

Kortom dit huis is een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke stek.

Jantine van der Wal
13-7-2015

Mooi ruim huis met een prachtige rustige ligging en een wijds uitzicht. Het huis is van alle gemakken voorzien en vergeet vooral de airco niet.

Gereisd met partner in mei 2015

fantastische plek

G.C.Mabelis
10-7-2015

Ook dit jaar weer ontzettend genoten van deze fantastische plek.Veel gezien in de prachtige omgeving en heerlijke gegeten bij de vele gezellige restaurantjes in de pittoreske dorpjes van de Ardeche.

Riny en Gerrit Mabelis

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldig

Fam Rademaker
24-11-2014

Fantastisch, heerlijk ruim huis met een mooie ligging.

Gereisd met partner in september 2014

fantastische villa

Riny en Gerrit
11-7-2014

Ook dit jaar weer heerlijk genoten in Villa le Pont.De cigale(krekel) heeft ons iedere dag getrakteert op zijn concert.Ook de wielewaal floot uit volle borst.

Wat een schitterende omgeving om helemaal tot rust te komen.We hebben 3 weken(14 juni t/m 5 juli) van dit alles kunnen genieten.Een echte aanrader voor een ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in juni 2014

Het was weer geweldig!

Rob en Jantine
30-5-2013

Ondanks dat het weer wat minder was hebben we heerlijk genoten van het huis en de omgeving! De cave bezocht en heerlijk uit eten geweest. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2013

Topbestemming

Geert Boersema
25-3-2013

Villa Le Pont verdient met recht de titel "Topbestemming". Het huis ligt net buiten het dorpje Darbres, lekker vrij. Hebben heerlijk gewandeld op het plateau de Coiron, om na een heerlijke dag buiten, 's avonds te genieten van het huis. Gezellig bij de open haard een wijntje, met een stokbroodje en een stukje kaas! Super!

Geert en Netty Boerma

Gereisd met partner in januari 2013

ruime, rustige woning met veel privacy

mike verbaan en roel van kuijk
      20-4-2012

Een heerlijke, ruime woning met veel privacy. De woning is leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. De woning is uitstekend onderhouden. De woning heeft een grote tuin, ruime parkeergelegenheid en diverse plekken om buiten te zitten. Het ligt afgelegen....boodschappen doe je niet om de hoek en restaurants liggen op minimaal 5 km afstand. De beheerder is betrouwbaar en bereikbaar. Een week is te kort om in deze omgeving door te brengen....er is erg veel te zien en doen. Wij waren hier in april...het was nog een beetje fris. Aan te bevelen.

Gereisd met partner in april 2012

Fantastische vakantiewoning

Louis en Carla Hofer
      14-10-2011

Wij hebben 3 weken genoten van deze geweldige vakantiewoning.

Het weer zat ook nog eens mee met gemiddeld 25 graden.

Het huis is van alle gemakken voorzien en gezellig ingericht.

Een heerlijke ruime tuin met zwembad, ligbedden en een loungeset.

Het was voor ons de eerste keer in de Ardèche en hebben genoten van de omgeving waar veel te zien is. Kortom een heerlijke vakantie in een geweldig huis. Zeker een aanrader en misschien komen wij in de toekomst nog een keertje terug

Gereisd met partner in september 2011

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Pont in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.