Villa Le Pont

Villa Le Pont
8,8

8 tips over Villa Le Pont

Remy Plagmeijer, 3-8-2015
Pizza's op de NL camping even verderop!
Ben Starreveld, 11-7-2015

-De bakker in Darbres is helaas sinds kort met pensioen, dus voor brood ben je nu aangewezen op de NL'se camping of de bakker in Lussas..

-Voor zwemmen in de buurt vonden we de Ibie veel leuker dan de Ardeche. Vooral net voorbij Les Salelles.

-Er staat binnen een box, maar wij hadden ons eigen campingbed mee, en hebben deze buiten gezet als buitenbox. Erg handig als je meestal daar zit.

S. Stalder, 7-6-2015

Een hele leuke tip is om het lavendelmuseum te bezoeken en rond te snuffelen in het lavendelwinkeltje. Zeer de moeite waard.

peter, 19-5-2015
We hebben goed gebruik gemaakt van de Nederlandse camping op 2 km afstand voor brood elke morgen. Hebben ze ook een goed restaurant bij en zeer behulpzaam met het geven van informatie.
M. Janssen, 22-6-2014

Onze tip voor mensen met kinderen die de terugreis niet in 1 keer willen doen: stop in pretpark Nigloland in de Champagne.

Super park met veel attracties ook geschikt voor kleine kinderen! Vergelijkbaar qua onderhoud met de Efteling! Na enkele uren uitrazen gaan de oogjes vanzelf toe en kunnen de ouders rustig naar huis rijden

Mitchell en Jeannine, 9-9-2013
Restaurant Le Cheval Blanc vlakbij Villa Le Pont is een heerlijk eetadresje.

Truusje Brussaard, 30-8-2012
Parc Loisirs de Huppelepup.Een leuk overzichtelijk zwempark aan de rivier de Ardeche.Je kunt zwemmen en kanoën in de Ardeche,maar er zijn ook drie zwembaden en een groot peuterbad.Ook serveren ze lekker eten.
mike verbaan en roel van kuijk, 20-4-2012
Restaurant le Tilleul in Lagorce, restaurant Auberge de Salelles in St. Maurice d'Ibie.