Villa Le Pont ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Annemieke

Heerlijk verblijf in mooi gebied!

Annemieke,
29-9-2017

Huis biedt een heerlijk verblijf en is van alle gemakken voorzien. Prima vertoeven ook als gezin met jonge kinderen. Wij verbleven er met drie personen. Woonkeuken werd door ons het meest gebruikt én de zitplaats buiten.

Let op bij gasfornuis gebruik. De vlammen zijn vrij groot. Verder is de keuken van alle gemakken voorzien.

Woonkamer prima noot: tv ontvangst is voor verbetering vatbaar, maar wellicht komt dat ook door de bergen. Wifi was goed.

Slaapkamers: prima bedden. Een slaapkamer voorzien van wastafel en een heeft een balcon met glazen pui waar je prima kan zitten als het fris is en de zon schijnt!

Kortom dit huis is een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2017