Villa Le Pont ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Timo en Celine

Écht voor herhaling vatbaar!

Timo en Celine,
24-9-2016

Vorig jaar vonden we Villa Le Pont al eens op internet, maar was het huis helaas al volledig volgeboekt. Dit jaar eerder een bericht gestuurd naar de eigenaar en bingo, we konden naar Villa Le Pont. Een heerlijke villa net buiten het gehucht Darbres. Elke ochtend wandelde we naar de camping in de buurt, waar we een vers croissantje haalde, om vervolgens of te genieten in de tuin met de kinderen, in het zwembad, op de trampoline of op de schommel of er heerlijk op uit te trekken, naar één van de vele mooie plaatsjes in de buurt, grotten (Grotte de la Salamandre, abseilend naar binnen!) of canyoning in labastide sur Besorgue. Een actieve vakantie gecombineerd met een oase van rust in onze vakantievilla. Barbecuën op de Weber, spelletjes doen, WiFi, alles is voorhanden voor een supervakantie.

De ontvangst door de Franse buurvrouw Dominique is erg vriendelijk. Ze spreekt een paar woordjes Engels en met handen en voeten kwamen we een heel eind. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016