Villa Le Pont

Villa
Villa Le Pont

49 reviews over Villa Le Pont in het Nederlands

Fantastisch huis voorzien van alle comfort.

Jurgen Deconinck
28-8-2018

Leuk huis mooi ingericht voorzien van alle comfort die je nodig hebt op vakantie. Rustige ligging op 20 tot 30 minuten rijden van supermarkten. Groot pluspunt in de zomermaanden is de airco waardoor je op aangename temperatuur kan inslapen. Het huis met opzet zwembad was door ons bewust gekozen met een 3 jarige peuter. Je haalt de trap eruit en moet niet omkijken of opletten dat er iemand in het zwembad valt. Ze kunnen vrij in de afgesloten tuin rondlopen en spelen. Binnen is ook alles voorzien voor kinderen zoals reisbedje, kinderbox voor de kleinsten zelfs een buggy en bovenaan de trap een poortje om de toegang af te sluiten. Kortom een aanrader om naartoe te gaan! Maar een weekje zoals wij is misschien iets te kort.

In één woord Geweldig

Riny Mabelis
3-7-2018

Prachtig huis op mooie en landelijke locatie. Zwemwater in de Buurt. Grote tuin om te relaxen met zwembad. Schitterende omgeving voor trips. Karakteristieke dorpjes en natuurlijk de Pont 'd Arc de natuurlijke brug over de Ardeche. Leuke plaats als Aubenas met leuke markt op zaterdag dichtbij. Geen negatieve punten.

Heerlijk verblijf in mooi gebied!

Annemieke
29-9-2017

Huis biedt een heerlijk verblijf en is van alle gemakken voorzien. Prima vertoeven ook als gezin met jonge kinderen. Wij verbleven er met drie personen. Woonkeuken werd door ons het meest gebruikt én de zitplaats buiten.

Let op bij gasfornuis gebruik. De vlammen zijn vrij groot. Verder is de keuken van alle gemakken voorzien.

Woonkamer prima noot: tv ontvangst is voor verbetering vatbaar, maar wellicht komt dat ook door de bergen. Wifi was goed.

Slaapkamers: prima bedden. Een slaapkamer voorzien van wastafel en een heeft een balcon met glazen pui waar je prima kan zitten als het fris is en de zon schijnt!

Kortom dit huis is een aanrader!!

Heerlijke vakantie!

Familie B.
18-6-2017

Prachtig huis met heerlijke tuin! Huis was netjes en schoon. Prima bedden, leuk ingericht en natuurlijk Wifi, erg handig. Aardige en lieve beheerdster. Zij spreekt alleen Frans, maar dat maakt het ook wel weer leuk ;) Prettig contact ook met de eigenaars. Omgeving is schitterend! Wij hebben met onze kinderen een heerlijke vakantie gehad in deze villa!

Écht voor herhaling vatbaar!

Timo en Celine
24-9-2016

Vorig jaar vonden we Villa Le Pont al eens op internet, maar was het huis helaas al volledig volgeboekt. Dit jaar eerder een bericht gestuurd naar de eigenaar en bingo, we konden naar Villa Le Pont. Een heerlijke villa net buiten het gehucht Darbres. Elke ochtend wandelde we naar de camping in de buurt, waar we een vers croissantje haalde, om vervolgens of te genieten in de tuin met de kinderen, in het zwembad, op de trampoline of op de schommel of er heerlijk op uit te trekken, naar één van de vele mooie plaatsjes in de buurt, grotten (Grotte de la Salamandre, abseilend naar binnen!) of canyoning in labastide sur Besorgue. Een actieve vakantie gecombineerd met een oase van rust in onze vakantievilla. Barbecuën op de Weber, spelletjes doen, WiFi, alles is voorhanden voor een supervakantie.

De ontvangst door de Franse buurvrouw Dominique is erg vriendelijk. Ze spreekt een paar woordjes Engels en met handen en voeten kwamen we een heel eind. We komen zeker nog eens terug.

Fijn huis op een rustige plek

Remy Plagmeijer
3-8-2015

Villa Le Pont is gelegen op enige afstand van de drukte van de toeristische plaatsjes en de rivier Ardèche. Dit is op zich erg prettig, betekent wel dat je al snel een half uur moet rijden als je daar wel naar toe wil.

Het huis zelf is ruim en van alle gemakken voorzien, alleen de badkamer is wat gedateerd.

De verhuurder is erg vriendelijk en behulpzaam.

Hoewel we van te voren wisten dat het huis een opzet zwembad had, hadden we mede door het warme weer toch wel behoefte aan een echt zwembad. Wellicht een idee voor de toekomst ... Dan is het huis helemaal een zeer complete luxe vakantie villa.

Heerlijke stek.

Jantine van der Wal
13-7-2015

Mooi ruim huis met een prachtige rustige ligging en een wijds uitzicht. Het huis is van alle gemakken voorzien en vergeet vooral de airco niet.

fantastische plek

G.C.Mabelis
10-7-2015

Ook dit jaar weer ontzettend genoten van deze fantastische plek.Veel gezien in de prachtige omgeving en heerlijke gegeten bij de vele gezellige restaurantjes in de pittoreske dorpjes van de Ardeche.

Riny en Gerrit Mabelis

Heerlijke villa, van alle gemakken voorzien.

Ben Starreveld
10-7-2015

Twaalf fijne dagen gehad in dit huis, met ons elf maanden oude zoontje. Alles voor de baby is aanwezig! De ruimte rond het huis is riant, wat erg lekker is als je veel buiten leeft. Binnen ongeveer 30 minuten is van alles goed te bereiken met de auto.

We hadden temperaturen tot 40 graden C, maar in huis is het altijd goed uit te houden en anders is er altijd nog de airco.

We hebben veel geBBQ'ed, want er staat een mooie grote Weber met firestarter, ideaal! Verder is de keuken zeer goed uitgerust.

Verder een heel fijn bed met 2-persoonsmatras.

Wij kunnen dit huis zeker aanraden!

Super huis, zeker met kinderen!

Sanne de Wit
17-6-2015

Groot en luxe huis, alles zeer netjes verzorgd en geregeld. Alles aanwezig voor de kinderen, speelgoed, campingbedje en zelfs een aankleedkussen. Top! Ook contact met eigenaar en beheerder is zeer goed en fijn!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Pont in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.