Villa Le Pont

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Darbres (Ardeche)

9.5Fenomenaal

• 9.7Hoeveelheid ruimte

Villa Info

Meer villainfo

53 reviews over Villa Le Pont

• 10Riny en Gerrit08-07-2019

Gewoon een super locatie

Perfect huis van veel gemakken voorzien. Grote ruime tuin en terras. Zijn er heel positief over. Geen negatieve punten te noemen. Is een landelijke en rustige plek.

• 10Tobias14-06-2019

Heerlijk

Nadat we in 2014 al eens verbleven in Villa Le Pont, dit jaar opnieuw naar dit prachtige huis op vakantie. Wat een heerlijke plek om te wandelen, te genieten van de natuur en de rust. Prachtige tochten gemaakt op de mountaibike. We hebben weer genoten van alles wat dit mooie huis te bieden heeft.

• 10Gerrit Kroes12-06-2019

Perfecte villa op TOP-locatie.

Perfecte Villa in schitterende omgeving

Marc Mabelis, Eigenaar, 12-06-2019

Goede middag familie Kroes, wat leuk om te lezen, dat jullie verblijf in Villa Le Pont zo goed bevallen is. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Met vriendelijke groet, Marc Mabelis

• 9Familie De Wit05-05-2019

fantastisch!

Mooie ligging, veel ruimte in en om het huis. Zeer vriendelijke beheerder. Enig nadeel is de afstand tussen de plaatsen. Goede bakker in Lussas en de markt in Villeneuve de Berg was zeer uitgebreid. Restaurant Le Mas de Mon Père is zeker een aanrader.

Met oudere kinderen

• 2018
    9Jurgen Deconinck28-08-2018

Fantastisch huis voorzien van alle comfort.

Leuk huis mooi ingericht voorzien van alle comfort die je nodig hebt op vakantie. Rustige ligging op 20 tot 30 minuten rijden van supermarkten. Groot pluspunt in de zomermaanden is de airco waardoor je op aangename temperatuur kan inslapen. Het huis met opzet zwembad was door ons bewust gekozen met een 3 jarige peuter. Je haalt de trap eruit en moet niet omkijken of opletten dat er iemand in het zwembad valt. Ze kunnen vrij in de afgesloten tuin rondlopen en spelen. Binnen is ook alles voorzien voor kinderen zoals reisbedje, kinderbox voor de kleinsten zelfs een buggy en bovenaan de trap een poortje om de toegang af te sluiten. Kortom een aanrader om naartoe te gaan! Maar een weekje zoals wij is misschien iets te kort.

• 9Riny Mabelis03-07-2018

In één woord Geweldig

Prachtig huis op mooie en landelijke locatie. Zwemwater in de Buurt. Grote tuin om te relaxen met zwembad. Schitterende omgeving voor trips. Karakteristieke dorpjes en natuurlijk de Pont 'd Arc de natuurlijke brug over de Ardeche. Leuke plaats als Aubenas met leuke markt op zaterdag dichtbij. Geen negatieve punten.

• 2017
    8Annemieke29-09-2017

Heerlijk verblijf in mooi gebied!

Huis biedt een heerlijk verblijf en is van alle gemakken voorzien. Prima vertoeven ook als gezin met jonge kinderen. Wij verbleven er met drie personen. Woonkeuken werd door ons het meest gebruikt én de zitplaats buiten. Let op bij gasfornuis gebruik. De vlammen zijn vrij groot. Verder is de keuken van alle gemakken voorzien.

Woonkamer prima noot: tv ontvangst is voor verbetering vatbaar, maar wellicht komt dat ook door de bergen. Wifi was goed.

Slaapkamers: prima bedden. Een slaapkamer voorzien van wastafel en een heeft een balcon met glazen pui waar je prima kan zitten als het fris is en de zon schijnt!

Kortom dit huis is een aanrader!!

• 9Familie B.18-06-2017

Heerlijke vakantie!

Prachtig huis met heerlijke tuin! Huis was netjes en schoon. Prima bedden, leuk ingericht en natuurlijk Wifi, erg handig. Aardige en lieve beheerdster. Zij spreekt alleen Frans, maar dat maakt het ook wel weer leuk ;) Prettig contact ook met de eigenaars. Omgeving is schitterend! Wij hebben met onze kinderen een heerlijke vakantie gehad in deze villa!

• Oude reviews

9Timo en Celine24-09-2016

Écht voor herhaling vatbaar!

Vorig jaar vonden we Villa Le Pont al eens op internet, maar was het huis helaas al volledig volgeboekt. Dit jaar eerder een bericht gestuurd naar de eigenaar en bingo, we konden naar Villa Le Pont. Een heerlijke villa net buiten het gehucht Darbres. Elke ochtend wandelde we naar de camping in de buurt, waar we een vers croissantje haalde, om vervolgens of te genieten in de tuin met de kinderen, in het zwembad, op de trampoline of op de schommel of er heerlijk op uit te trekken, naar één van de vele mooie plaatsjes in de buurt, grotten (Grotte de la Salamandre, abseilend naar binnen!) of canyoning in labastide sur Besorgue. Een actieve vakantie gecombineerd met een oase van rust in onze vakantievilla. Barbecuën op de Weber, spelletjes doen, WiFi, alles is voorhanden voor een supervakantie. De ontvangst door de Franse buurvrouw Dominique is erg vriendelijk. Ze spreekt een paar woordjes Engels en met handen en voeten kwamen we een heel eind. We komen zeker nog eens terug.

• 8Remy Plagmeijer03-08-2015

Fijn huis op een rustige plek

Villa Le Pont is gelegen op enige afstand van de drukte van de toeristische plaatsjes en de rivier Ardèche. Dit is op zich erg prettig, betekent wel dat je al snel een half uur moet rijden als je daar wel naar toe wil.

Het huis zelf is ruim en van alle gemakken voorzien, alleen de badkamer is wat gedateerd.

De verhuurder is erg vriendelijk en behulpzaam.

Hoewel we van te voren wisten dat het huis een opzet zwembad had, hadden we mede door het warme weer toch wel behoefte aan een echt zwembad. Wellicht een idee voor de toekomst ... Dan is het huis helemaal een zeer complete luxe vakantie villa.

8 tips over Villa Le Pont

• M. Janssen, 22-06-2014

Onze tip voor mensen met kinderen die de terugreis niet in 1 keer willen doen: stop in pretpark Nigloland in de Champagne. Super park met veel attracties ook geschikt voor kleine kinderen! Vergelijkbaar qua onderhoud met de Efteling! Na enkele uren uitrazen gaan de oogjes vanzelf toe en kunnen de ouders rustig naar huis rijden

• Mitchell en Jeannine, 09-09-2013

Restaurant Le Cheval Blanc vlakbij Villa Le Pont is een heerlijk eetadresje.

• Truusje Brussaard, 30-08-2012

Parc Loisirs de Huppelepup.Een leuk overzichtelijk zwempark aan de rivier de Ardeche.Je kunt zwemmen en kanoën in de Ardeche,maar er zijn ook drie zwembaden en een groot peuterbad.Ook serveren ze lekker eten.

0 vragen over Villa Le Pont

Villa info