Reviews over Cuisiat

Fijne camping

Okat,
    22-7-2016

07.2016. Gezin met kind van 8 en kind van 2. Een vrij kleine, maar knusse camping. Dicht aan een meer en toegang tot bos. 's nachts rustig en lekker donker. Weinig Nederlanders. Voor tent matig geschikt. Wel ruime plaatsen, maar met split. Er is gras waarop mag worden geplaatst, maar niet vlak. Water warm genoeg om te douchen, maar niet heet genoeg voor afwas. Voor peuters geen speelgelegenheid. Blauwalg bij warm weer mogelijk. Uitwijk is bourg-en-bresse met een erg mooi zwemmeer op 30 min afstand. Brood te bestellen tegen normale prijs. Douche, koelblokken, wifi geen extra kosten. Rolstoelvriendelijk sanitair. WC voor peuter aanwezig. Badruimte voor babies aanwezig. Badruimte goed geïsoleerd. Lampen schakelen automatisch uit. Overdekte plaats aanwezig voor partijen, tafeltennis en barbeque. Belendende restaurant niet erg geschikt voor vegetariërs. Speelplek voor peuters matig en niet bij campeerplaats. Eigenaar doet niet moeilijk.