Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Le Lac des Sapins voor je op een rij gezet:

Suncamp

Prima voor een weekje

Qxpc
29-7-2014

1 week stacaravan van Happy home. Volwassene met drie meiden 10,13,15

Kleine camping overwegend Fransen. Ruime plekken voor tent. Supervriendelijk ontvangen en geholpen. Compliment. Tip, vermeld meer informatie in andere talen. De camping moet het hebben van het meer tegen de camping. Heeft een officieel zwemgedeelte. Bij het meer, heel klein gratis gedeelte zwemwater. Er is toezicht. Op het meer kun je waterfietsen, kanoën, zeilen, yetskieen. Prijzig. De stacaravan redelijk compleet, overdekt, afsluitbaar terras. Nadeel een van de slaapkamers een nog smaller bed dan de normaal. De wifi is gratis en werkt meestal. Grootste nadeel is dat je elke vier uur een nieuwe naam/wachtwoord moet gaan halen. 'S avonds wordt er voor de jeugd dingen georganiseerd. In het Frans :-( Brood bestellen bij de receptie. Een supermarkt zijn op zo'n 8 km te vinden. Lyon is in een uur te rijden. Tip pak de weg naar boven achter de camping en laat je leiden door je navigatiesysteem. Schitterende weg.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Een top-camping!

Carin
6-8-2012

Deze zomer een week doorgebracht op deze fantastische camping. We hadden een mobilhome gehuurd. Deze voldeed prima voor 4 personen. Ook de chalets die verspreid over de camping lagen zien er goed uit. Helemaal top zijn de houten huizen aan de rand van de camping. Het sanitair zag er netjes uit en wordt minstens drie maal per dag schoongemaakt. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met de franse kinderen op de camping. De taal is voor kinderen geen barriére. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, met name de directeur. In en om het Lac des Sapins zijn veel recreatiemogelijkheden: zwemmen, wandelen, klimmen, mountainbiken, waterfietsen enz. Het dorp Amplepuis ligt op zo'n 10 minuutjes rijden en heeft twee grote supermarkten en een gezellige markt. In Cublize zelf zijn twee bakkertjes en nog wat kleine winkeltjes. Wij gaan hier zeker terugkomen. We zijn benieuwd naar alle vernieuwingen (een eigen zwembad, winkeltje en snackbar) die de camping nog aantrekkelijker zullen maken!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole Le Lac des Sapins in Cublize (Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole Le Lac des Sapins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.