Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Le Lac des Sapins voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Campéole Le Lac des Sapins in het Nederlands

Mooie camping met beperkingen

Hans en Karin van Mier
25-8-2014

Camping campeole Lac des Sapins is prachtig gelegen in een gebied dat je doet denken aan Sauerland in Duitsland. Prachtig wandelgebied met goed bewegwijzerde wandelpaden. Camping heeft geen winkel wel brood te verkrijgen bij de receptie. Vriendelijke medewerkers. De camping heeft 2 toiletgebouwen. Een met en een zonder warm water. De toiletgebouwen zijn aan vervanging toe en worden slecht schoongemaakt. De camping heeft voor campinggasten gratis gebruik van Wifi. Het ontvangst van de Wifi is slechts 50 meter rond de receptie. Het nabij gelegen dorpje Cublize heeft een kleine supermarkt en een bakker. 2 grote supermarkten in Amplupuis op 7 km afstand. Geen terrassen in de directe omgeving aangetroffen. Enkele eetgelegenheden nabij het meer. Voor campinggasten gratis toegang tot het prachtige natuur zwembad in het meer.

Gereisd Met partner in Wed Aug 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie schone camping

A.Lok
17-7-2013

Erg veel stacaravans met daartussen ruime kampeerplaatsen geeft een rommelige indruk.. Wifi is vrij maar erg onstabiel. Eerst moest er worden betalld later blijkt het gratis te zijn. Camping ligt ca 2 km van het meer

Gereisd Met partner in juni 2013
2008

Mooie camping bij een meer

Lieneke en Arjen
29-8-2008

In 2007 hebben wij een week op deze camping gestaan. Op deze camping staan voornamelijk fransen. De standplaatsen waren netjes en ruim met een waterkraantje. Om elke standplaats stonden hoge heggen, waardoor je een eigen plaats had met genoeg ruimte. Wij konden onze caravan, voortent, luifel en auto makkelijk kwijt. Het sanitair werd meerdere malen per dag schoongemaakt. De douches waren warm en er was wc-papier op de wc's! 's Morgens staat bij de toegangspoort een 'bakker' met allerlei broodjes en stokbroden. De camping ligt aan een groot mooi meer met een strandje. Op het meer kan je waterfietsen en rond het meer kun je een lange wandeling maken. Er zijn goede restaurants rond het meer. Cublize zelf is een klein dorpje waar ook een goede bakker zit. Voor de boodschapjes moet je ongeveer 15 minuutjes rijden. Voor jong en oud werden activiteiten georganiseerd. (Voornamelijk in het Frans). In de ANWB-gids staat deze camping ook vermeld. De camping is een uurtje rijden van Lyon.

Gereisd Met partner in augustus 2007

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole Le Lac des Sapins in Cublize (Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole Le Lac des Sapins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.