Hotel Le Caprice des Neiges

Hotel Le Caprice des Neigesstersterster

8.5Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Crest Voland

Op vakantie geweest naar Le Caprice des Neiges?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Le Caprice des Neiges voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Le Caprice des Neiges

• 8J&J31-07-2010

Goed hotel, mooie locatie

Prachtig gelegen hotel in de Franse Alpen. Wij waren er in de zomer, dus we kunnen niet oordelen over de skipistes. De familiekamer die wij hadden, was erg netjes (2x badkamer en voldoende ruimte). Het ontbijt daarentegen viel enorm tegen: minimaal, niet erg vers, werd niet aangevuld en mede daardoor te duur voor de prijs (10 euro per persoon).

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Jan24-06-2009

Oostenrijkse sfeer in Frankrijk

Dit mooi, schoon onderhouden hotel ,zag er heel Oostenrijks uit. De kamers waren schoon, veel hout gebruikt, goede matrassen. Ik heb er meerdere dagen heerlijk geslapen. Het ligt in een prachtige omgeving voor wandelingen. De eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam. Zeker de moeite waard. Het ligt in een rustig dorpje, maar waarschijnlijk alleen rustig in de zomer want overal waren skiliften te zien.

Gereisd met vrienden in juni 2008

0 tips over Hotel Le Caprice des Neiges